Asiakaspalvelu

Tilausten toimitus

Tilausten toimitus

Jollyroom tarjoaa maksuttoman toimituksen yli 100 euron arvoisille tilauksille, jotka toimitetaan maksikirjeenä tai postipakettina Postin toimipisteelle. 

Kun tuotteet ovat lähteneet eteenpäin varastoltamme, siirtyy vastuu toimituksesta kuljetusyhtiölle, joka toimittaa tilauksen perille. Jollyroom ei voi antaa toimitustakuuta tuotteille, joita ei ole varastossamme tilaushetkellä tai tuotteille, jotka ovat lähteneet varastoltamme kuljetusyhtiön kuljetettavaksi. Tämä tarkoittaa sitä, että toimituksen kokonaisaika voi olla normaalia pidempi kuljetusyhtiön itse aiheuttaman viivästyksen vuoksi.

Tilauksesi voidaan toimittaa useassa eri toimituksessa, koska meillä on useita varastoja. Tämä tarkoittaa sitä, että tilaamistasi tuotteista osa lähetetään yhdeltä varastolta ja loput tuotteista toiselta varastolta. Pyrimme kuitenkin aina lähettämään tilauksen tuotteet mahdollisimman samanaikaisesti.

Kun tilauksesi on lähetetty varastoltamme, saat sähköpostiisi toimitusvahvistuksen. Jos tilauksesi toimitetaan useassa eri osassa, saat niistä jokaisesta erillisen toimitusvahvistuksen. Toimitusvahvistuksessa näet paketin seurantatunnuksen, jolla voit seurata paketin matkaa Postin lähetysten seurannassa. Otathan huomioon, että paketit skannataan ensimmäisen kerran vasta niiden saavuttua Suomeen, joten lähetysten seurannan päivittymiseen saattaa kulua useita päiviä.

Toimitusaika

Toimitusaika riippuu tilaamistasi tuotteista, postinumerostasi ja valitsemastasi toimitustavasta. Kassalla näet arvioidun toimitusajan juuri sinun tilauksellesi, ja sama tieto lukee myös tilausvahvistuksessasi, jonka saat tehtyäsi tilauksen.

Toimitustavat

Tilaukset toimitetaan asiakkaalle Postin tai Postnordin välityksellä. Jollyroom ei toimita tilauksia Ahvenanmaalle.

Maksikirje
Toimitus postilaatikkoon – Postnord (4,90 euroa)
Maksikirjeenä voit tilata pienikokoisia tuotteita, joiden kokonaispaino on alle 2 kg. Maksikirje toimitetaan tavallisesti suoraan postilaatikkoon. Mikäli kirje on liian suuri toimitettavaksi postinjakelun mukana, se toimitetaan lähimmälle Postnord-toimipisteelle ja saat lähetyksestä saapumisilmoituksen. Noutopisteelle toimitettu maksikirje on noudettavissa seitsemän päivän ajan.

Otathan huomioon, että toimitusvastuumme lakkaa, kun lähetys on jätetty postilaatikkoosi. Mikäli et halua tilaustasi jätettävän postilaatikkoon, valitsethan jonkin muun toimitustavan.

Jollyroom tarjoaa maksuttoman maksikirjetoimituksen yli 100 euron arvoisille tilauksille.

Postipaketti
Toimitus noutopisteelle tai Smartpost-automaattiin – Posti (7,90 euroa)
Postipaketti tarkoittaa, että tuotteet lähetetään yhteistyössä Postin kanssa lähimmälle postitoimipisteelle tai Smartpost-pakettiautomaattiin. Kun paketti on noudettavissa, saat saapumisilmoituksen tekstiviestillä ja sähköpostilla sekä OmaPosti-sovelluksen kautta. Mikäli et ole ilmoittanut puhelinnumeroasi, saapumisilmoitus lähetetään kirjeitse. Paketti on noudettavissa seitsemän päivän ajan.

Jollyroom tarjoaa maksuttoman postipakettitoimituksen yli 100 euron arvoisille tilauksille.

Kotipaketti
Toimitus kotiovellesi – Posti (19,90 euroa)
Kotipakettina tilatut tuotteet toimitetaan suoraan kotiin. Posti ottaa yhteyttä paketin vastaanottajaan sopiakseen kotiinkuljetuksen ajankohdasta. Kotipaketti toimitetaan päiväsaikaan.

Lavarahti
Toimitus tontille (alk. 129,90 euroa)
Lavarahtina toimitetaan isokokoiset tuotteet, joita ei voida postitoimipisteelle. Toimitustapa perustuu tuotteen/tuotteiden painoon/tilavuuteen, ja se näkyy kassalla nimellä: Euro pallet tai Furniture pallet. Toimitustavan hinta riippuu asiakkaan asuinpaikasta ja määräytyy postinumeron perusteella: Alue 1, 2 tai 3.

Alue Postinumero Euro pallet Furniture pallet
1
00000–27000
30000 –39000
45000–49000
129,90 159,90
2
28000–29000
40000–44000
50000–86000
169,90 229,90
3
85000–93000
94000–99000
199,90 269,90

 

Pikakäsittely
Toimitus noutopisteelle tai Smartpost-automaattiin – Posti (9,90 euroa)
Pikakäsittely tarkoittaa, että tilauksesi käsitellään ja lähetetään matkaan erityisen nopeasti.

Etelä-Suomi, postinumerot 00000 – 21999 ja 23000 – 86999: Tee tilaus arkipäivänä ennen klo 13 saadaksesi sen kolmen arkipäivän kuluessa.
Pohjois-Suomi, postinumerot 22000 – 22999 ja 87000 – 99999: Tee tilaus arkipäivänä ennen klo 13 saadaksesi sen neljän arkipäivän kuluessa.

 

Kuljetusvastuu

Jos tuote vahingoittuu tai katoaa kuljetuksen aikana meiltä asiakkaalle, olemme siitä vastuussa. Jollyroom ei kuitenkaan vastaa tilauksista, jotka toimitetaan maksikirjeenä postilaatikkoon, sillä olet itse asiakkaana valinnut sen toimitustavan.

Tuotetta palauttaessasi olet asiakkaana vastuussa siitä, että palautus tehdään palautusohjeidemme mukaisesti eikä se vahingoitu ennen kuin olet antanut sen kuljetusyhtiön toimitettavaksi. Jollyroom ei vastaa tuotteista, joiden palautuksesta ei ole pyydetty kuittia postitoimipisteeltä.

Kuljetusvahingot

Jos tuote on vahingoittunut kuljetuksen aikana, on siitä ilmoitettava välittömästi Jollyroomin asiakaspalveluun. Jotta voimme reklamoida kuljetusvahingon kuljetusyhtiölle, meidän on ilmoitettava kuljetuksen aikaisesta vauriosta 1–3 päivän kuluessa. Ilmoitathan meille mahdollisesta kuljetusvahingosta tämän ajan kuluessa. Tämä koskee niin näkyviä kuin piilossa olevia vaurioita pakkauksessa ja tuotteessa, ja siksi on tärkeää, että avaat paketin ja tarkistat sen sisällön niin pian kuin mahdollista paketin vastaanotettuasi.

Jos vaurio on näkyvä, voit ilmoittaa vauriosta suoraan paketin toimittaneelle kuljetusyhtiön kuljettajalle vastaanottaessasi paketin. Voidaksemme käsitellä kuljetusvahinkoja koskevan reklamaation, tarvitsemme kuvamateriaalia pakkauksen ja tuotteen vaurioista sekä rahtitarrasta. Pidäthän kaikki pakkausmateriaalit tallessa, kunnes asiakaspalvelumme on käsitellyt reklamaatiosi.

Jos tilauksesi on pakattu varastollamme väärin, siitä on ilmoitettava mahdollisimman nopeasti Jollyroomille. Mikäli olet vastaanottanut väärän tai viallisen tuotteen, autamme sinua vaihtamaan sen oikeaan tuotteeseen maksuttomasti.

Noutamattomat tilaukset

Pidätämme oikeuden veloittaa asiakkaalta noutamattoman paketin palautuksesta aiheutuvat käsittelykulut (palautusmaksu ja toimitusmaksu). Veloitamme asiakkaalta 30 euroa, jos pakettia ei noudeta. Pakettia säilytetään noutopisteellä seitsemän päivän ajan, minkä jälkeen se palautetaan meille. Mikäli et halua vastaanottaa pakettiasi, sinun on ensin otettava yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoitettava haluavasi palauttaa tilauksesi. 

Toimituksen myöhästyminen

Sinulla on oikeus purkaa kauppa maksutta, jos emme pysty toimittamaan tilaustasi perille lupaamassamme toimitusajassa.

 

kontakt2.png