Asiakaspalvelu

Tilausten toimitus

Tilausten toimitus

Tavallinen toimitusaikamme on 3–7 arkipäivää. Suurikokoisten tuotteiden (paino yli 35 kg) toimitus saattaa kestää hieman pidempään, mutta silloinkin enintään 10 arkipäivää. Toimitusaika alkaa tilauksen jälkeisestä päivästä edellyttäen, että kyseistä tuotetta on varastossamme.

Kun tuotteet ovat lähteneet eteenpäin varastoltamme, siirtyy vastuu toimituksesta kuljetusyhtiölle, joka toimittaa tiluksen perille. Jollyroom ei voi antaa toimitustakuuta tuotteille, joita ei ole varastossamme tilaushetkellä tai tuotteille, jotka ovat lähteneet varastoltamme kuljetusyhtiön kuljetettavaksi. Se tarkoittaa sitä, että toimituksemme kokonaisaika, jolloin tuote on asiakkaan luona, voi olla normaalia pidempi kuljetusyhtiön itse aiheuttamasta myöhästymisestä johtuen.

Tilauksesi voidaan toimittaa useassa eri toimituksessa, koska meillä on neljä suurta erillistä varastoa. Tämä tarkoittaa sitä, että tilaamistasi tuotteista osa saatetaan lähetetään yhdeltä varastolta ja loput tuotteista joltain toiselta varastolta. Pyrimme aina lähettämään tilauksen tuotteet mahdollisimman samanaikaisesti. Jos tilauksesi toimitetaan useassa eri osassa, saat jokaisesta osasta oman erillisen toimitusvahvistuksen sähköpostiisi. Toimitusvahvistuksessa näet paketin seurantatunnuksen, jolla voit seurata paketin matkaa Postin lähetysseurannassa.

Toimitustapa

Tilaukset toimitetaan asiakkaalle Postin välityksellä.

Postipaketti
Toimitus noutopisteelle tai Smartpost-automaattiin – Posti (5,90 euroa)
Postipaketti tarkoittaa, että tuotteet lähetetään yhteistyössä Postin kanssa lähimmälle postitoimipisteelle tai Smartpost-pakettiautomaattiin. Kun paketti on noudettavissa, saat saapumisilmoituksen tekstiviestillä ja sähköpostilla sekä OmaPosti-sovelluksen kautta. Mikäli et ole ilmoittanut puhelinnumeroasi, saapumisilmoitus lähetetään kirjeitse. Paketti on noudettavissa seitsemän päivän ajan.

Kotipaketti
Kotiinkuljetus – Posti (19,90 euroa)
Kotipakettina tilatut tuotteet toimitetaan suoraan kotiin. Posti ottaa yhteyttä paketin vastaanottajaan sopiakseen kotiinkuljetuksen ajankohdasta.

Jollyroom tarjoaa ilmaisen toimituksen noutopaketeille, jos tilauksen kokonaissumma ylittää 100 euroa. 

Kuljetusvastuu

Jos tuote vahingoittuu tai katoaa kuljetuksen aikana meiltä asiakkaalle, olemme siitä vastuussa. Tuotetta palauttaessasi meille olet asiakkaana vastuussa tuotteesta. 

Kuljetusvahingot

Jos tuote on vahingoittunut kuljetuksen aikana, on siitä ilmoitettava välittömästi Jollyroomin asiakaspalveluun. Jotta me voimme reklamoida kuljetusvahingon kuljetusyhtiölle, meidän on ilmoitettava kuljetuksen aikaisesta vauriosta 1–3 päivän kuluessa. Ilmoitathan meille mahdollisesta kuljetusvahingosta tämän ajan kuluessa. Tämä koskee niin näkyviä kuin piilossa olevia vaurioita pakkauksessa ja tuotteessa, ja siksi on tärkeää, että avaat paketin ja tarkistat sen sisällön niin pian kuin mahdollista paketin vastaanotettuasi.

Jos vaurio on näkyvä, voit ilmoittaa vauriosta suoraan paketin toimittaneelle kuljetusyhtiön kuljettajalle, kun vastaanotat paketin. Pidäthän pakkausmateriaalin tallessa, jotta reklamaatio voidaan käsitellä oikein. 

Jos saamasi tuote on väärä, siitä on ilmoitettava mahdollisimman nopeasti Jollyroomille. Jos saamasi tuote on väärä tai et ole tilannut sitä autamme sinua palauttamaan väärän ja saamaan oikean tuotteen maksuttomasti.

Noutamattomat tilaukset

Pidätämme oikeuden veloittaa asiakkaalta toimituskulut noutamattomasta paketista (palautusmaksu ja toimitusmaksu). Veloitamme asiakkaalta 30 euroa, jos pakettia ei noudeta. Pakettia säilytetään noutopisteessä seitsemän päivää, jonka jälkeen se palautuu meille. Huomaathan, että jos haluat palauttaa paketin, sinun on ensin noudettava paketti ja toimittava alla olevien palautusohjeiden mukaisesti. Noutamatonta pakettia ei koske palautusoikeus. 

Toimituksen myöhästyminen

Sinulla on oikeus purkaa kauppa maksutta, jos emme pysty toimittamaan tilaustasi perille lupaamassamme toimitusajassa.