Asiakaspalvelu

Tilausten toimitus

Tilausten toimitus

Jollyroom tarjoaa maksuttoman toimituksen yli 100 euron arvoisille tilauksille, jotka toimitetaan postipakettina Postin toimipisteelle.

Toimitusaika

Toimitusaika riippuu tilaamistasi tuotteista, postinumerostasi ja valitsemastasi toimitustavasta. Kassalla näet arvioidun toimitusajan juuri sinun tilauksellesi, ja sama tieto lukee myös tilausvahvistuksessasi, jonka saat tehtyäsi tilauksen. 

Toimitusajan laskeminen alkaa tilauksen jälkeisestä päivästä edellyttäen, että kyseistä tuotetta on varastossamme. 

Kun tuotteet ovat lähteneet eteenpäin varastoltamme, siirtyy vastuu toimituksesta kuljetusyhtiölle, joka toimittaa tiluksen perille. Jollyroom ei voi antaa toimitustakuuta tuotteille, joita ei ole varastossamme tilaushetkellä tai tuotteille, jotka ovat lähteneet varastoltamme kuljetusyhtiön kuljetettavaksi. Se tarkoittaa sitä, että toimituksemme kokonaisaika, jolloin tuote on asiakkaan luona, voi olla normaalia pidempi kuljetusyhtiön itse aiheuttamasta myöhästymisestä johtuen.

Tilauksesi voidaan toimittaa useassa eri toimituksessa, koska meillä on useita varastoja. Tämä tarkoittaa sitä, että tilaamistasi tuotteista osa lähetetään yhdeltä varastolta ja loput tuotteista toiselta varastolta. Pyrimme aina lähettämään tilauksen tuotteet mahdollisimman samanaikaisesti. Jos tilauksesi toimitetaan useassa eri osassa, saat myös monta erillistä toimitusvahvistusta sähköpostiisi. Toimitusvahvistuksessa näet paketin seurantatunnuksen, jolla voit seurata paketin matkaa Postin lähetysseurannassa.

Toimitustapa

Tilaukset toimitetaan asiakkaalle Postin välityksellä.

Maksikirje
Toimitus postilaatikkoon – Posti (4,90 euroa)
Maksikirjeenä voit tilata pienikokoisia tuotteita, joiden kokonaispaino on alle 2 kg. Maksikirje toimitetaan tavallisesti suoraan postilaatikkoon. Mikäli kirje on liian suuri toimitettavaksi postinjakelun mukana, se toimitetaan lähimmälle postitoimipisteelle ja saat lähetyksestä saapumisilmoituksen. Noutopisteelle toimitettu maksikirje on noudettavissa seitsemän päivän ajan. Otathan huomioon, että toimitusvastuumme lakkaa, kun lähetys on jätetty postilaatikkoosi.

Postipaketti
Toimitus noutopisteelle tai Smartpost-automaattiin – Posti (7,90 euroa)
Postipaketti tarkoittaa, että tuotteet lähetetään yhteistyössä Postin kanssa lähimmälle postitoimipisteelle tai Smartpost-pakettiautomaattiin. Kun paketti on noudettavissa, saat saapumisilmoituksen tekstiviestillä ja sähköpostilla sekä OmaPosti-sovelluksen kautta. Mikäli et ole ilmoittanut puhelinnumeroasi, saapumisilmoitus lähetetään kirjeitse. Paketti on noudettavissa seitsemän päivän ajan.

Kotipaketti
Kotiinkuljetus – Posti (19,90 euroa)
Kotipakettina tilatut tuotteet toimitetaan suoraan kotiin. Posti ottaa yhteyttä paketin vastaanottajaan sopiakseen kotiinkuljetuksen ajankohdasta.

Lavarahti
Kotiinkuljetus – Postnord (79,90 euroa)
Yli 31,5 kg:a painavia tilauksia ei voida toimittaa noutopisteelle, vaan ne kuljetetaan suoraan kotiin 29,90 euron toimituskuluja vastaan. Suurikokoiset paketit toimittaa Postnord, joka ottaa vastaanottajaan yhteyttä sopivan toimitusajan sopimiseksi. Useimmissa paikoissa voit valita joko päivä- tai iltatoimituksen, toisissa saatavana on pelkästään toinen vaihtoehdoista. (Tarkemmat tiedot asuinpaikkasi toimitusmahdollisuuksista voit tarkistaa Postnordilta).

Pikakäsittely
Nopeutettu käsittely tilaukselle – Posti (9,90 euroa)
Tee tilaus ennen klo 13 saadaksesi sen kolmen arkipäivän kuluessa. Syrjäseuduilla sekä paikkakunnilla, joiden postinumero alkaa 22 tai 87–99, tilaus toimitetaan neljän arkipäivän kuluessa.

Kuljetusvastuu

Jos tuote vahingoittuu tai katoaa kuljetuksen aikana meiltä asiakkaalle, olemme siitä vastuussa. Tuotetta palauttaessasi olet asiakkaana vastuussa siitä, että palautus tehdään palautusohjeidemme mukaisesti. Jollyroom ei vastaa tuotteista, joiden palautuksesta ei ole pyydetty kuittia postitoimipisteeltä.

Kuljetusvahingot

Jos tuote on vahingoittunut kuljetuksen aikana, on siitä ilmoitettava välittömästi Jollyroomin asiakaspalveluun. Jotta me voimme reklamoida kuljetusvahingon kuljetusyhtiölle, meidän on ilmoitettava kuljetuksen aikaisesta vauriosta 1–3 päivän kuluessa. Ilmoitathan meille mahdollisesta kuljetusvahingosta tämän ajan kuluessa. Tämä koskee niin näkyviä kuin piilossa olevia vaurioita pakkauksessa ja tuotteessa, ja siksi on tärkeää, että avaat paketin ja tarkistat sen sisällön niin pian kuin mahdollista paketin vastaanotettuasi.

Jos vaurio on näkyvä, voit ilmoittaa vauriosta suoraan paketin toimittaneelle kuljetusyhtiön kuljettajalle, kun vastaanotat paketin. Pidäthän pakkausmateriaalin tallessa, jotta reklamaatio voidaan käsitellä oikein. 

Jos saamasi tuote on väärä, siitä on ilmoitettava mahdollisimman nopeasti Jollyroomille. Jos saamasi tuote on väärä tai et ole tilannut sitä autamme sinua palauttamaan väärän ja saamaan oikean tuotteen maksuttomasti.

Noutamattomat tilaukset

Pidätämme oikeuden veloittaa asiakkaalta toimituskulut noutamattomasta paketista (palautusmaksu ja toimitusmaksu). Veloitamme asiakkaalta 30 euroa, jos pakettia ei noudeta. Pakettia säilytetään noutopisteessä seitsemän päivää, jonka jälkeen se palautuu meille. Huomaathan, että jos haluat palauttaa paketin, sinun on ensin noudettava paketti ja toimittava alla olevien palautusohjeiden mukaisesti. Noutamatonta pakettia ei koske palautusoikeus. 

Toimituksen myöhästyminen

Sinulla on oikeus purkaa kauppa maksutta, jos emme pysty toimittamaan tilaustasi perille lupaamassamme toimitusajassa.