Asiakaspalvelu

Palautusoikeus ja takuu

Palautusoikeus

Asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukaisesti 14 päivän palautusoikeus. Palautusaika lasketaan siitä päivästä lähtien, kun asiakas on vastaanottanut paketin.

Jos asiakkaan palauttama tuote ei ole samassa kunnossa palautuessaan kuin silloin kun asiakas on vastaanottanut tuotteen, voimme vähentää tuotteen hinnasta hinnan alennuksen, joka vastaa tuotteen arvoin vähenemistä. Palautusoikeus ei koske tuotteita, joita ei voi palauttaa hygienia- ja terveyssyistä kuten rintapumppuja, vellinlämmittäjiä, kosmetiikkaa, alusvaatteiden alaosia (alushousuja, uimapukuja, uimavaippoja ym.) sekä tuotteita, joilla on rajattu säilyvyys tai jotka luokitellaan tuoretuotteiksi. Palautusoikeus ei koske näytekappaleita. 

Huomaathan, että riittää, kun ilmoitat meille palauttavasti tuotteen 14 päivän kuluessa paketin vastaanottamisesta. Palautuksen ei tarvitse olla meillä perillä 14 päivän kuluessa, jotta palautusoikeus on voimassa.

Jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen, palauta meille ostamasi tuote ja tee uusi tilaus. Saat rahasi takaisin palauttamastasi tuotteesta.

365 päivän avoin kauppa – avaamattomilla pakkauksilla

Jollyroom.fi:n asiakkaana sinulla on 365 päivän avoin kauppa koskien tuotteita, joiden pakkausta et ole avannut. Pakkaus ei saa olla vahingoittunut tai vaurioitunut millään tavalla. Jos tuotetta ei ole toimitettu erillisessä pakkauksessa, vaan irrallaan kuljetuslaatikossa, on tuotteessa oltava paikoillaan kaikki merkit, tarrat, laput ym. Tuote on palautettava täysin käyttämättömänä ja vahingoittumattomana.

Näin palautat tuotteen

  1. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme yhteydenottolomakkeen kautta, sähköpostilla tai puhelimitse ja ilmoita haluavasi palauttaa tilauksesi tai osan siitä. Ilmoitathan meille, mitkä tuotteet haluat palauttaa tilaukseltasi. Saat meiltä valmiiksi maksetun palautusrahtilomakkeen, jota käyttämällä voit palauttaa tuotteet. Voit myös käyttää apunasi suomalaisen Kuluttajaneuvonta-palvelun reklamaatio-apuria tehdessäsi reklamaatiota. Reklamaatio-apurin löydät täältä.
  2. Pakkaa tuotteen huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseensa siten, että ne eivät vahingoitu kuljetuksen aikana.
  3. Palauta tuotteet Jollyroomille sinulle lähetettyä palautusrahtilomaketta käyttämällä

Palauttaessasi tuotteita vastaat asiakkaana palautuksen postimaksusta. Vaatteiden ja kenkien palautus meille on maksutonta. Muiden tuotteiden palautusmaksu on 7,90 euroa. Palautusmaksu vähennetään palautettavien tuotteiden takaisinmaksusta.

Takaisinmaksu tehdään niin pian kuin mahdollista ja viimeistään 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet ja rekisteröineet palautuksen varastollamme. Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, etkä ole vielä maksanut laskua, on tärkeää, että siirrät itse laskun eräpäivää eteenpäin. Voit siirtää laskun eräpäivää Klarnan sivuilla tai soittamalla Klarnan asiakaspalveluun 09-425 99 771.

Suosittelemme, että olet meihin aina yhteydessä ennen kuin palautat tuotteita meille palautuksen syystä riippumatta.

Reklamaatio

Jollyroomin myymillä tuotteilla on yhden vuoden takuu ja kahden vuoden reklamointioikeus. Jos tuotteen pitäisi kestää normaalissa käytössä reilusti yli kaksi vuotta, pidennetään reklamaatioaikaa viiteen vuoteen. Tuotetakuu kattaa ainoastaan valmistusvirheet eli virheet, jotka ovat tuotteessa jo toimitushetkellä. Jollyroomin on todettava tuotteen valmistusvirheet, jonka jälkeen korjaamme tuotteen maksutta tai lähetämme asiakkaalle uuden tuotteen tai maksamme tuotteen hinnan takaisin asiakkaalle. Tämä edellyttää sitä, että tuotteen hoito-ohjeita on noudatettu, kun tuote on ollut normaalissa käytössä. Jos haluat tehdä tuotteesta reklamaation, ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin autamme sinua eteenpäin reklamaatioprosessissa. Sinua pyydetään lähettämään meille selkeää kuvamateriaalia tuotteessa olevasta viasta tai vaurioista. Mahdollinen takaisinmaksu tapahtuu mahdollisimman pian tai viimeistään 14 päivää sen jälkeen, kun olemme vastaanottaneet viallisen tuotteen varastollemme.

Hintatakuu

Hintatakuulla saat aina edullisen hinnan tuotteesta

Tee ostoksia netistä aina hyvään hintaan ja saa samalla rahalla enemmän hauskoja tuotteita koko perheelle! Teemme parhaamme tuotteiden hinnoittelussa, mutta jos löydät tuotteen jostain muualta edullisemmin, voimme myydä sen sinulle samaan hintaan.

Hintatakuu kilpailijoitamme kohtaan:

  • Hintatakuu koskee kaikkia fyysisiä myymälöitä sekä verkkokauppoja, jotka on rekisteröity Suomessa.
  • Hintatakuu on voimassa seitsemän päivää ostamisen jälkeen. Voit vedota hintatakuuseen jo ennen kuin teet ostoksia verkkokaupassamme.
  • Jos vetoat hintatakuuseen ennen kuin teet ostoksen meiltä, saat meiltä hintaeron arvoisen alennuskoodin. Koodi annetaan kassalla, kun teet verkkokaupassamme tilauksen kyseisestä tuotteesta.
  • Osaa valikoimamme tuotteista ja tuotemerkeistä myydään pelkästään Jollyroomilla – katso seuraava kohta, joka koskee hintatakuuta omassa verkkokaupassamme.

Hintatakuu Jollyroomia kohtaan:

  • Tarjoamme nyt hintatakuun myös omista hinnoistamme! Jos tilaamasi tuotteen hinta muuttuu tehtyäsi tilauksen, hyvitämme sinulle hinnanerotuksen jälkikäteen. Hintatakuu ei koske evästemainoksia.
  • Hintatakuu on voimassa seitsemän päivän ajan tilaushetkestäsi.

Hintatakuun vaatimukset:

Ennen kuin vetoat hintatakuuseen, pyydämme sinua tarkistamaan, että kyseinen tuote, hinta ja myymälä täyttävät seuraavat ehdot:

  • Tarkista, että tuotteen hinta, mukaan lukien postikulut ja muut maksut, on edullisempi kuin meiltä tilatessa.
  • Tuotteen on oltava samaa merkkiä, mallia, vuosimallia ja sisällettävä kaikki samat ominaisuudet. 
  • Tuotetta on oltava vertailtavan kaupan varastossa. Kaupan on pystyttävä toimittamaan tuote asiakkaalle välittömästi Jollyroomin tarkistaessa tiedot.
  • Tuotteen on oltava uusi, eikä sitä ole käytetty mallikappaleena tai vastaavana.
  • Hintatakuu ei koske konkurssimyyntiä, kaupan lopettamisen yhteydessä tapahtuvaa loppuunmyyntiä tai muuta vastaavaa tilannetta, jolloin ostokselle ei saa takuuta tai reklamaatio-oikeutta.
  • Hintatakuu ei koske henkilökohtaisia tarjouksia tai kanta-asiakasalennuksia eikä vertailtavan kaupan tarjouskampanjoita Facebookissa tai muissa vastaavissa medioissa, jotka velvoittavat asiakkaan toimimaan tietyllä tavalla.
  • Hintatakuu koskee ainoastaan yksityiskäyttöön ostettavia tuotteita, ei jälleenmyyntituotteita. Jollyroom pidättää oikeuden rajoittaa hintatakuun koskemaan yhtä kappaletta jokaisesta tuotteesta asiakasta kohden.

Näin saat hintatakuun

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme yhteydenottolomakkeen kautta, jotta voimme käsitellä pyyntösi hintatakuusta. Ennen viestin lähettämistä pyydämme sinua tarkistamaan huolella, että kaikki edellä luetellut ehdot täyttyvät sekä lähettämään viestin mukana oheiset vaadittavat tositteet:

Verkkokauppaa koskevat tositteet:

  • Suora linkki tuotteeseen sen verkkokaupan sivuilla, jolta olet löytänyt tuotteen edullisemmin.
  • Laskelma tuotteen koko hinnasta (sisältäen postikulut, verot ja muut maksut), joka osoittaa tuotteen olevan halvempi toisessa verkkokaupassa kuin meiltä tilattaessa.

Fyysistä kauppaa koskevat tositteet:

  • Kopio mainoksesta, sanomalehdestä tai vastaavasta julkaisusta, josta käy ilmi tuotteen hinta ja tarjouksen voimassaoloaika.
  • Kaupan yhteystiedot, jotta voimme varmistaa antamasi tiedot.

Hinnanerotus maksetaan tilillesi Klarnan kautta 14 päivän kuluttua siitä, kun olemme käsitelleet ja hyväksyneet hintatakuupyyntösi.

Synnytystakuu

Jollyroomin kaikilla tuotteilla on synnytystakuu. Takuu on voimassa neljä viikkoa lasketun ajan jälkeen. Synnytystakuun mukaan sinulla on oikeus palauttaa tuotteet, jos raskaus tai synnytys ei suju odotetulla tavalla. Synnytystakuuta käyttämällä tuotteiden on oltava käyttämättömiä ja asiakkaan on pystyttävä näyttämään lääkärintodistus.