Asiakaspalvelu

Palautus ja takuu

Tuotteiden palautus

Jollet ole täysin tyytyväinen ostokseesi, voit helposti lähettää tuotteen takaisin meille ja saada siitä rahasi takaisin.

Huom! Mikäli saamasi tuote on ollut viallinen, sitä ei tule lähettää takaisin. Ota sen sijaan yhteyttä asiakaspalveluumme tehdäksesi reklamaation. Tutustu reklamaatiokäytäntöömme alla.

Tuotteen palautus:

1. Pakkaa palautettava tuote kunnolla ja sulje pakkaus huolellisesti. Liimaa pakkauksen mukana tullut rahtilomake pakettiin aikaisemman rahtilomakkeen päälle.

2. Palauta paketti Matkahuollon tai Postnordin toimipisteelle, esimerkiksi samaan paikkaan, josta noudit tilauksesi. Pyydä palautuksesta kuitti!

3. Saat rahasi takaisin viimeistään 14 päivän kuluttua siitä, kun olemme vastaanottaneet pakettisi.

Vaatteiden ja kenkien palauttaminen on maksutonta, muiden tuotteiden palautuksesta veloitetaan 7,90 euron palautusmaksu. Palautusmaksu vähennetään automaattisesti takaisinmaksettavasta summasta. Jos et ole maksanut tilauksesi Klarna-laskua, on tärkeää lykätä sen eräpäivää ilmoittamalla Klarnalle palautuksesta. Teet sen helposti kirjautumalla sisään omille sivuillesi Klarnan verkkosivuilla osoitteessa www.klarna.fi, käyttämällä Klarnan mobiilisovellusta tai soittamalla heidän asiakaspalveluunsa numerossa 09-425 99 771.

Huom! Asiakkaanamme vastaat itse palautettavan tuotteen saapumisesta meille. Ota sen vuoksi ylös paketin lähetystunnus ennen kuin jätät sen toimipisteelle ja pyydä aina palautuksesta kuitti.

Jos saamasi tuote on vaurioitunut, rahtilomake puuttuu paketista, palautettava paketti painaa yli 20 kiloa tai jos sinulla on muita palautukseen liittyviä kysymyksiä, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme yhteydenottolomakkeen kautta.

Palautusoikeus

Tilatessasi tuotteita Jollyroomilta sinulla on oikeus avata ja testata tuotettasi sisätiloissa ennen lopullisen ostopäätöksen tekemistä. Palautusoikeus ei koske hygieniatuotteita. Jos palautettava tuote ei ole uudenveroisessa kunnossa, voimme veloittaa siitä korvauksen, lue lisää alta. Mikäli tuote ei vastaa odotuksiasi, voit palauttaa sen ja saada rahasi takaisin. Sinulla on kuluttajasuojalain mukaisesti 14 päivän palautusoikeus, jonka laskeminen alkaa paketin vastaanottamispäivästä.

Hygieniatuotteet
Palautusoikeus ei koske tuotteita, joiden avattuja tuotepakkauksia ei voida myydä uudelleen terveys- ja hygieniasyistä. Tällaisia tuotteita ovat esimerkiksi rintapumput, äidinmaidonkorvikelaitteet, kosmetiikkatuotteet, alusvaatteiden alaosat, uimavaipat, UV- ja uima-asut sekä tuotteet, joilla on rajattu säilyvyys tai jotka luokitellaan tuoretuotteiksi.

Huonokuntoiset tuotteet
Jos palautettua tuotetta on käytetty enemmän kuin mitä sen ominaisuuksien ja toimintojen testaamiseen vaaditaan, pidätämme oikeuden veloittaa asiakkaalta tuotteen arvon alenemista vastaavan summan. Arvon aleneminen arvioidaan tapauskohtaisesti. Tuote on siis palautettava meille samassa kunnossa kuin se oli vastaanotettaessa. Mikäli tuotetta ei ole mahdollista palauttaa uudenveroisessa kunnossa, otathan välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme, joka tekee päätöksen, voiko kyseistä tuotetta palauttaa.

Avaamattomien tuotepakkausten 365 päivän palautusoikeus

Tilatessasi tuotteita Jollyroomilta, sinulla on oikeus palauttaa avaamaton tuote 365 päivän ajan ja saada siitä rahasi takaisin. Vaatteiden ja kenkien palauttaminen on myös tässä tapauksessa maksutonta.

365 päivän avoin kauppa koskee tuotteita, jotka eivät ole vaurioituneita ja joiden alkuperäinen tuotepakkaus on täysin avaamaton. Ilman tuotepakkausta toimitetuissa tuotteissa on oltava kaikki etiketit, tarrat ja muut vastaavat merkit paikoillaan. Tuote on palautettava uudenveroisessa kunnossa, eikä sitä saa olla käytetty.

Reklamaatio

Jollyroomin myymillä tuotteilla on yhden vuoden takuu ja kuluttajasuojalain mukainen kolmen vuoden reklamointioikeus.

Jos haluat tehdä reklamaation tuotteestasi, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme yhteydenottolomakkeemme kautta. Voidaksemme käsitellä reklamaatiosi tarvitsemme kirjallisen viankuvauksen sekä kuvamateriaalia, josta kyseinen vika käy selkeästi ilmi.

Tuotetakuu kattaa ainoastaan valmistusvirheet. Jollyroomin on pystyttävä toteamaan valmistusviat, minkä vuoksi on tärkeää reklamoida tuote mahdollisimman pian havaittuasi vian. Tilanteesta riippuen tarjoamme sinulle tuotteen maksuttoman korjauksen, uuden vastaavan tuotteen, osittaisen tai täyden hinnanhyvityksen tai tuotteen arvoa vastaavan alennuskoodin. Tuotetakuu ei koske tuotteita, joissa reklamaatio-osastomme ei havaitse vikaa tai joiden viat ovat itseaiheutettuja.

Hintatakuu

Hintatakuulla saat aina edullisen hinnan tuotteesta

Tee ostoksia netistä aina hyvään hintaan ja saa samalla rahalla enemmän hauskoja tuotteita koko perheelle! Teemme parhaamme tuotteiden hinnoittelussa, mutta jos löydät tuotteen jostain muualta edullisemmin, voimme myydä sen sinulle samaan hintaan.

Hintatakuu kilpailijoitamme kohtaan:

  • Hintatakuu koskee kaikkia fyysisiä myymälöitä sekä verkkokauppoja, jotka on rekisteröity Suomessa.
  • Hintatakuu on voimassa seitsemän päivää ostamisen jälkeen. Voit vedota hintatakuuseen jo ennen kuin teet ostoksia verkkokaupassamme.
  • Jollyroomin hintaan verrattavan tuotteen hinnan täytyy olla voimassa sinä päivänä, jolloin lähetät meille hintatakuuanomuksesi tai seitsemän päivän sisällä ostamisesta.
  • Osaa valikoimamme tuotteista ja tuotemerkeistä myydään pelkästään Jollyroomilla – katso seuraava kohta, joka koskee hintatakuuta omassa verkkokaupassamme.

Hintatakuu Jollyroomia kohtaan:

  • Tarjoamme hintatakuun myös Jollyroomin kotisivuilla. Jos tilaamasi tuotteen hinta muuttuu tehtyäsi tilauksen, hyvitämme sinulle hinnanerotuksen jälkikäteen.
  • Hintatakuu on voimassa, jos ostamasi tuotteen hinta alenee seitsemän päivän sisällä tilaushetkestäsi.

Hintatakuun vaatimukset:

Ennen kuin vetoat hintatakuuseen, pyydämme sinua tarkistamaan, että kyseinen tuote, hinta ja myymälä täyttävät seuraavat ehdot:

  • Tarkista, että tuotteen hinta, mukaan lukien postikulut ja muut maksut, on edullisempi kuin meiltä tilatessa.
  • Tuotteen on oltava samaa merkkiä, mallia, vuosimallia ja sisällettävä kaikki samat ominaisuudet. 
  • Tuotetta on oltava vertailtavan kaupan varastossa. Kaupan on pystyttävä toimittamaan tuote asiakkaalle välittömästi Jollyroomin tarkistaessa tiedot.
  • Tuotteen on oltava uusi, eikä sitä ole käytetty mallikappaleena tai vastaavana.
  • Hintatakuu ei koske konkurssimyyntiä, kaupan lopettamisen yhteydessä tapahtuvaa loppuunmyyntiä tai muuta vastaavaa tilannetta, jolloin ostokselle ei saa takuuta tai reklamaatio-oikeutta.
  • Hintatakuu ei koske henkilökohtaisia tarjouksia tai kanta-asiakasalennuksia eikä vertailtavan kaupan tarjouskampanjoita Facebookissa tai muissa vastaavissa medioissa, jotka velvoittavat asiakkaan toimimaan tietyllä tavalla.
  • Hintatakuu koskee ainoastaan yksityiskäyttöön ostettavia tuotteita, ei jälleenmyyntituotteita. Jollyroom pidättää oikeuden rajoittaa hintatakuun koskemaan yhtä kappaletta jokaisesta tuotteesta asiakasta kohden.

Näin saat hintatakuun

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme yhteydenottolomakkeen kautta, jotta voimme käsitellä pyyntösi hintatakuusta. Ennen viestin lähettämistä pyydämme sinua tarkistamaan huolella, että kaikki edellä luetellut ehdot täyttyvät sekä lähettämään viestin mukana oheiset vaadittavat tositteet:

Verkkokauppaa koskevat tositteet (koskee myös Jollyroom.fi-sivustoa):

  • Näyttökuva, josta käy ilmi päivämäärä, tuote ja hinta.
  • Suora linkki tuotteeseen sen verkkokaupan sivuilla, jolta olet löytänyt tuotteen edullisemmin.
  • Laskelma tuotteen koko hinnasta (sisältäen postikulut, verot ja muut maksut), joka osoittaa tuotteen olevan halvempi toisessa verkkokaupassa kuin meiltä tilattaessa.

Fyysistä kauppaa koskevat tositteet:

  • Kopio mainoksesta, sanomalehdestä tai vastaavasta julkaisusta, josta käy ilmi tuotteen hinta ja tarjouksen voimassaoloaika.
  • Kaupan yhteystiedot, jotta voimme varmistaa antamasi tiedot.

Hinnanerotus maksetaan tilillesi Klarnan kautta 14 päivän kuluttua siitä, kun olemme käsitelleet ja hyväksyneet hintatakuupyyntösi.

Synnytystakuu

Jollyroomin kaikilla tuotteilla on synnytystakuu. Takuu on voimassa neljä viikkoa lasketun ajan jälkeen. Synnytystakuun mukaan sinulla on oikeus palauttaa tuotteet, jos raskaus tai synnytys ei suju odotetulla tavalla. Synnytystakuuta käyttämällä tuotteiden on oltava käyttämättömiä ja asiakkaan on pystyttävä näyttämään lääkärintodistus.