Takaisin asiakaspalveluun

Palautusoikeus & takuu

Palautusoikeus

Asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukaisesti 14 päivän palautusoikeus. Palautusaika lasketaan siitä päivästä lähtien, kun asiakas on vastaanottanut paketin.

Jos asiakkaan palauttama tuote ei ole samassa kunnossa palautuessaan kuin silloin kun asiakas on vastaanottanut tuotteen, voimme vähentää tuotteen hinnasta hinnan alennuksen, joka vastaa tuotteen arvoin vähenemistä. Palautusoikeus ei koske tuotteita, joita ei voi palauttaa hygienia- ja terveyssyistä kuten rintapumppuja, vellinlämmittäjiä, kosmetiikkaa, alusvaatteiden alaosia (alushousuja, uimapukuja, uimavaippoja ym.) sekä tuotteita, joilla on rajattu säilyvyys tai jotka luokitellaan tuoretuotteiksi. Palautusoikeus ei koske näytekappaleita. 

Huomaathan, että riittää, kun ilmoitat meille palauttavasti tuotteen 14 päivän kuluessa paketin vastaanottamisesta. Palautuksen ei tarvitse olla meillä perillä 14 päivän kuluessa, jotta palautusoikeus on voimassa.

Jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen, palauta meille ostamasi tuote ja tee uusi tilaus. Saat rahasi takaisin palauttamastasi tuotteesta.

365 päivän avoin kauppa – avaamattomilla pakkauksilla

Jollyroom.fi:n asiakkaana sinulla on 365 päivän avoin kauppa koskien tuotteita, joiden pakkausta et ole avannut. Pakkaus ei saa olla vahingoittunut tai vaurioitunut millään tavalla. Jos tuotetta ei ole toimitettu erillisessä pakkauksessa, vaan irrallaan kuljetuslaatikossa, on tuotteessa oltava paikoillaan kaikki merkit, tarrat, laput ym. Tuote on palautettava täysin käyttämättömänä ja vahingoittumattomana.

Näin palautat tuotteen

1. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme yhteydenottolomakkeen kautta, sähköpostilla tai puhelimitse ja ilmoita haluavasi palauttaa tilauksesi tai osan siitä. Ilmoitathan meille, mitkä tuotteet haluat palauttaa tilaukseltasi. Saat meiltä valmiiksi maksetun palautusrahtilomakkeen, jota käyttämällä voit palauttaa tuotteet. Voit myös käyttää apunasi suomalaisen Kuluttajaneuvonta-palvelun reklamaatio-apuria tehdessäsi reklamaatiota. Reklamaatio-apurin löydät täältä.

2. Pakkaa tuotteen huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseensa siten, että ne eivät vahingoitu kuljetuksen aikana.

3. Palauta tuotteet Jollyroomille sinulle lähetettyä palautusrahtilomaketta käyttämällä

Palauttaessasi tuotteita vastaat asiakkaana palautuksen postimaksusta. Vaatteiden ja kenkien palautus meille on maksutonta. Muiden tuotteiden palautusmaksu on 7,90 euroa. Palautusmaksu vähennetään palautettavien tuotteiden takaisinmaksusta.

Takaisinmaksu tehdään niin pian kuin mahdollista ja viimeistään 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet ja rekisteröineet palautuksen varastollamme. Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, etkä ole vielä maksanut laskua, on tärkeää, että siirrät itse laskun eräpäivää eteenpäin. Voit siirtää laskun eräpäivää osoitteessa www.klarna.fi tai soittamalla Klarnan asiakaspalveluun 09-425 99 771.

Suosittelemme, että olet meihin aina yhteydessä ennen kuin palautat tuotteita meille palautuksen syystä riippumatta.

Reklamaatio

Jollyroomin myymillä tuotteilla on yhden vuoden takuu ja kahden vuoden reklamointioikeus. Jos tuotteen pitäisi kestää normaalissa käytössä reilusti yli kaksi vuotta, pidennetään reklamaatioaikaa viiteen vuoteen. Tuotetakuu kattaa ainoastaan valmistusvirheet eli virheet, jotka ovat tuotteessa jo toimitushetkellä. Jollyroomin on todettava tuotteen valmistusvirheet, jonka jälkeen korjaamme tuotteen maksutta tai lähetämme asiakkaalle uuden tuotteen tai maksamme tuotteen hinnan takaisin asiakkaalle. Tämä edellyttää sitä, että tuotteen hoito-ohjeita on noudatettu, kun tuote on ollut normaalissa käytössä. Jos haluat tehdä tuotteesta reklamaation, ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin autamme sinua eteenpäin reklamaatioprosessissa. Sinua pyydetään lähettämään meille selkeää kuvamateriaalia tuotteessa olevasta viasta tai vaurioista. Mahdollinen takaisinmaksu tapahtuu mahdollisimman pian tai viimeistään 14 päivää sen jälkeen, kun olemme vastaanottaneet viallisen tuotteen varastollemme.

Hintatakuu

Me Jollyromilla haluamme varmistaa, että saat meiltä tuotteet markkinoiden parhaaseen hintaan. Suuresta valikoimastamme voi löytyä tuotteita, jotka löydät edullisempaan hintaan kilpailijaltamme. Sen vuoksi meillä on kaikilla tuotteillamme hintatakuu. Hintatakuu on voimassa 7 päivää ostamisen jälkeen. Voit myös vedota hintatakuuseen ennen kuin teet ostoksia verkkokaupassamme jollyroom.fi.

Ota nämä asiat huomioon, kun vertailet hintoja:

  • Tarkista, että tuote on samaa merkkiä, mallia, vuosimallia ja siinä on kaikki samat ominaisuudet.  
  • Tarkista, että tuotetta on varastossa siinä verkkokaupassa, josta olet sen löytänyt. Tuotteen täytyy olla myös täysin uusi eikä se saa olla käytetty tai näytekappale.
  • Tarkista, että tuotteen hinnat, mukaan lukien postikulut ja muut maksut, yhteensä ovat halvemmat.

Muita hintatakuun sääntöjä:

  • Kaupan tulee olla kyseisen tuotteen rekisteröity jälleenmyyjä Suomessa.
  • Vertailtavan kaupan tulee olla rekisteröity Suomessa. Kaupalla tulee olla myös suomalainen puhelinnumero sekä normaalit aukioloajat. Hintatakuu ei koske yksityishenkilöiden tekemiä tarjouksia.
  • Hintatakuu ei koske konkurssin tai kaupan lopettamisen yhteydessä tapahtuvaa loppuunmyyntiä, koska asiakkaalla ei silloin ole takuu- tai palautusoikeutta.
  • Kaupan on pystyttävä toimittamaan tuote asiakkaalle välittömästi, kun Jollyroom on tarkistanut tiedot.
  • Ostaakseen tuotteen asiakkaan ei tarvitse toimia Facebookissa tai vastaavilla foorumeilla tai liittyä jäseneksi ryhmään tai klubiin. Henkilökohtaisia alennuksia ei lasketa mukaan hintavertailuun.
  • Hallinnollisista syistä Jollyroom ei maksa takaisin alle 5 euron arvoisia hintaeroja.

Jos löydät tuotteen edullisempaan hintaan jollakin kilpailevalla kaupalla ylläolevien kriteerien mukaisesti, voit toimia seuraavasti:

  • Lähetä meille sähköpostia sivuillamme olevan yhteydenottolomakkeen kautta ja liitä viestiin linkki verkkokauppaan, josta olet löytänyt edullisemman tuotteen (linkitä suoraan tuotteeseen). Liitä viestiin myös laskelma jossa on mukana tuotteen hinta, postikulut ja muut maksut, ja jossa näkyy, että kokonaishinta on edullisempi kilpailevassa kaupassa.
  • Jos vertailet hintojamme fyysiseen kauppaan, tarvitsemme kopion tuotteen mainoksesta tai vastaavasta materiaalista, jossa edullisempi hinta näkyy. Tarvitsemme myös kyseisen kaupan yhteystiedot, jotta voimme tarkistaa, että tiedot ovat oikein.

Muuta hintatakuuta koskien:

Jollyroom maksaa takaisin koko hintaerotuksen edellyttäen, että ylläolevat seikat on tarkastettu ja ehdot täyttyvät. Maksamme erotuksen pankkitilille 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet tietosi.

Jos vetoat hintatakuuseen ennen kuin teet ostoksen meiltä, saat alennuskoodin hintaeron hyväksymisen jälkeen. Alennuskoodi on hintaeron arvoinen ja koodi annetaan kassalla, kun teet tilauksen meiltä kyseisestä tuotteesta.

Hintatakuu koskee ainoastaan tuotteen tilaamista yksityiseen käyttöön, ei jälleenmyyntiin. Jollyroom pidättää oikeuden rajata hintatakuun koskemaan yhtä tuotetta asiakasta kohti. Hintatakuu ei ole voimassa Jollyroomin omien tuotteiden hintojen muuttuessa.

Synnytystakuu

Jollyroomin kaikilla tuotteilla on synnytystakuu. Takuu on voimassa neljä viikkoa lasketun ajan jälkeen. Synnytystakuun mukaan sinulla on oikeus palauttaa tuotteet, jos raskaus tai synnytys ei suju odotetulla tavalla. Synnytystakuuta käyttämällä tuotteiden on oltava käyttämättömiä ja asiakkaan on pystyttävä näyttämään lääkärintodistus.

Ota yhteyttä

Puh: 09-42415555
Ma – pe kl. 11.00 – 18.00
Asiakaspalvelumme on suljettu lounaan aikana kello 14.00-15.00

Lähetä meille sähköpostia:
Klikkaa tästä avataksesi yhteydenottolomakkeemme

Tuote on lisätty ostoskoriin.
Tuotteet on lisätty ostoskoriin
--%>