Asiakaspalvelu

Tilausehdot

Seuraavat tilausehdot koskevat Jollyroom AB:n (yritystunnus 556815–7159, jäljempänä Jollyroom) lastentarvikkeiden ja muiden tuotteiden myyntiä, jos muuta ei ole kirjallisesti sovittu asiakkaan ja Jollyroomin välillä. Jollyroom soveltaa asiakkaille myydessään lakisääteisiä sääntöjä. Jollyroomin verkkokauppaa (www.jollyroom.fi) kutsutaan jäljempänä Jollyroom.fi:ksi.

Yleistä

Jollyroom.fi myy internetissä lastentarvikkeita yksityishenkilöille Suomeen. Voidaksesi ostaa tuotteita meiltä, sinun on oltava vähintään 18-vuotias ja sinulla on oltava voimassa oleva henkilöllisyystodistus, jotta voit noutaa postipaketin. Jos olet alle 18-vuotias, on sinulla oltava huoltajan suostumus tilaamiseen. Myymiämme tuotteita voi käyttää Suomessa ja niiden mukana on suomenkielinen käyttöopas, joko paperisena tai digitaalisena, jos tuotteen käyttö sitä vaatii.

Tilaaminen

Tilaus tehdään verkkosivumme kautta osoitteessa www.jollyroom.fi. Tutustuthan oppaaseemme Tilaaminen ja maksaminen. Jos sinulla on kysyttävää tilaamisesta, voit soittaa asiakaspalveluumme numeroon 09-42415555 tai lähettää meille sähköpostia täällä. Tilauksen tekeminen edellyttää tilausehtojemme hyväksymistä ja henkilötietojesi rekisteröintiä asiakasrekisteriimme. Ostosopimus on voimassa vasta silloin, kun olemme vahvistaneet ostoksen lähettämällä tilausvahvistuksen antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Jollyroom pidättää oikeuden korjata virheellisen tiedon jälkikäteen mahdollisissa virheissä esimerkiksi tuotteen hintaa, varastotilannetta tai toimitusaikaa koskien. Jos et ole tyytyväinen korjauksiimme, voit tietenkin peruuttaa tilauksesi maksutta.

  • Alennuskoodeja ei voi yhdistellä keskenään.  
  • Jollyroom ei toimita tilauksia Ahvenanmaalle.

Maksaminen

Kassalla voit valita maksutavaksi Klarna-laskun, erämaksun, korttimaksun tai suoramaksun. Kaikki maksutavat käsitellään Klarnan kautta.

Jollyroom takaa, että verkkokaupassamme jollyroom.fi tarjotut maksutavat ovat turvallisia. Jollyroom tarjoaa turvallisen VISA- ja Mastercard -korttimaksuvaihtoehdon yhteistyössä Klarnan kanssa. Korttimaksua käyttäessä asiakas ohjautuu luotettavalle korttimaksusivulle, jossa asiakas voi täyttää korttitietonsa ja suorittaa maksun turvallisesti. Jollyroom ei koskaan käsittele asiakkaan korttitietoja. Asiakas voi maksaa ostoksensa ainoastaan pohjoismaisilla korteilla.

Kaikki hinnat ovat euroissa sisältäen arvonlisäveron. Tilaukseen lisätään mahdollisesti toimituskulut riippuen asiakkaan valitsemasta toimitustavasta.

Yksityisyydensuoja

1. Yleistä

Tämä yksityisyydensuojaseloste kertoo, kuinka Jollyroom AB, org. nro 556815-7159, Tagenevägen 58, 425 37 Hisings Kärra, Ruotsi, sähköposti: tietosuoja@jollyroom.fi, kerää, luovuttaa ja säilyttää henkilötietojasi.
Yksityisyydensuoja on voimassa Jollyroomin tarjotessa palveluitaan ja tuotteitaan, esimerkiksi silloin, kun asioit meillä Jollyroomilla, olet yhteydessä asiakaspalveluumme, vierailet verkkosivustollamme tai luot käyttäjätilin Jollyroomilla.
Haluamme tämän yksityisyydensuojaselosteen auttavan sinua tuntemaan olosi turvalliseksi luovuttaessasi henkilötietojasi meille ja havainnollistavan kuinka varmistamme henkilötietojesi käsittelyn yksityisyydensuojalain mukaisesti.

2. Henkilötietovastuu

Jollyroom on vastuussa siitä, että sinun henkilötietojasi käsitellään sovellettavan lainsäädännön mukaisesti. 

Jollyroom AB
Tagenevägen 58
425 37 Hisings Kärra
Ruotsi

Puhelin: 09-42415555
Sähköposti: tietosuoja@jollyroom.fi

3. Milloin käsittelemme henkilötietoja?

Meidän tulee kerätä ja käsitellä sinun henkilötietojasi silloin, kun vierailet verkkosivuillamme, teet ostoksia, tilaat uutiskirjeen, luot käyttäjätilin Jollyroomilla tai otat yhteyttä asiakaspalveluumme. Keräämme nämä tiedot pystyäksemme tarjoamaan odotetun palvelun ja toiminnot sekä voidaksemme toteuttaa oman osamme esimerkiksi ostosopimuksesta.

4. Mitä henkilötietoja käsittelemme?

Tietosuojamme merkitsee sitä, että säilytämme ja käsittelemme sinun tietojasi niin vähän kuin mahdollista. Toisin sanoen, käytämme vain niitä tietoja, jotka ovat tarpeellisia käsitelläksemme tilaustasi ja voidaksemme kommunikoida kanssasi.
Henkilötiedot, jotka keräämme asiakkailtamme:

  • Nimi
  • Osoite (toimitus- ja laskutusosoite)
  • Sähköpostiosoite
  • Puhelinnumero
  • Asiakasnumero
  • Tilaushistoria 
  • IP-osoite sekä tietoja verkkosivuston käytöstä
  • Henkilötiedot, jotka annat ollessasi yhteydessä Jollyroomiin esim. asiakaspalvelun tai Minun sivuni-palvelun kautta.

Voidaksemme käsitellä tilauksesi kokonaan, luovutamme tietosi yhteistyökumppaneillemme, kuten esimerkiksi PostNordille ja Klarnalle. Keräämme myös osoitetietoja kolmannen osapuolen palveluista osoitetietojen päivittämiseksi. 
Asioidessasi kotisivuillamme säilytämme seuraavat tiedot hallinnollisista ja teknisistä syistä johtuen: Internetselaimen tyyppi ja versio, vierailupäivämäärä ja -aika sekä sinun IP-osoitteesi. Nämä tiedot ovat nimettömiä ja niitä käytetään tilastoihimme sekä voidaksemme parantaa internet- ja online-palveluitamme. Nimettömät tiedot erotetaan sinun henkilökohtaisista tiedoistasi, tallennetaan suojattuun järjestelmään, eikä niitä voi yhdistää tiettyyn henkilöön. Tämä tarkoittaa sitä, että henkilökohtaiset tietosi pysyvät aina suojassa.

5. Kooste henkilötietojen käsittelystä

5.1. Tilausten käsittely sis. ilmoitukset ja jälkipalvelun 
Esimerkki: Tuotteiden toimittaminen, maksu- ja toimitusvaihtoehtojen tarjoaminen, valitus- ja takuutapausten käsitteleminen, kysymyksiin vastaaminen
Oikeudellinen perusta: Ostosopimuksen loppuunsaattaminen
Säilytysaika: 3 vuotta ostotapahtumasta
Henkilötietotyyppi:

  • Nimi, osoite, sähköposti, puhelinnumero
  • Tilaustiedot
  • Toimitustiedot
  • Maksutiedot
  • Muut henkilötiedot, jotka luovutat ollessasi yhteydessä meihin

5.2. Lakiasetusten noudattaminen
Esimerkki: Takuusopimukset, kuluttajansuojalaki, tuoteturvallisuus, kirjanpito
Oikeudellinen perusta: Lakisääteisten velvoitteiden noudattaminen
Säilytysaika: Niin kauan kuin sovellettava laki vaatii, esim. 7 vuotta kirjanpitolain mukaan
Henkilötietotyyppi:

  • Nimi, osoite, sähköposti, puhelinnumero 
  • Tilaustiedot
  • Toimitustiedot
  • Maksutiedot

5.3. Tilin rekisteröinti ja käsittely
Esimerkki:”Minun sivuni”-palveluun sisäänkirjautumisen salliminen, pääsy tilaushistoriaan, yhteystietojen ylläpitäminen, tallennettujen suosikkituotteiden tarjoaminen.
Oikeudellinen perusta: Ostosopimuksen loppuunsaattaminen
Säilytysaika: Niin kauan kuin sinulla on Jollyroom-tili
Henkilötietotyyppi:

  • Nimi, osoite, sähköposti, puhelinnumero 
  • Tilaustiedot
  • Toimitustiedot
  • Verkkosivuston käyttö
  • Muut henkilötiedot, jotka luovutat ollessasi yhteydessä meihin

5.4. Tuotteiden ja palvelujen markkinointi
Esimerkki: Sopivien tarjousehdotusten lähettäminen sähköpostilla tai tekstiviestillä samantyylisistä tuotteista ja palveluista, tuotesuositusten esittäminen, kampanjoiden ja tapahtumien järjestäminen tietyille asiakasryhmille
Oikeudellinen perusta: Osto- ja suostumussopimuksien loppuunsaattaminen
Säilytysaika: 12 kuukautta ostotapahtumasta tai kunnes kauppa puretaan
Henkilötietotyyppi:

  • Nimi, osoite, sähköposti, puhelinnumero 
  • Tilaustiedot
  • Toimitustiedot
  • Verkkosivuston käyttö
  • Muut henkilötiedot, jotka luovutat ollessasi yhteydessä meihin

5.5. Yrityksen palveluiden ja tuotteiden kehittäminen, asiakasyhteisön analysoiminen
Esimerkki: Käyttökokemusten analysointi, tuotevalikoiman analysointi
Oikeudellinen perusta: Oikeutettu etuus
Säilytysaika: 3 vuotta ostotapahtumasta
Henkilötietotyyppi:

  • Nimi, osoite, sähköposti, puhelinnumero 
  • Tilaustiedot
  • Toimitustiedot
  • Maksutiedot
  • Verkkosivuston käyttö

5.6. Palveluiden väärinkäytön estäminen ja rikkeiden hillitseminen
Esimerkki: Petosten estäminen, luvattoman pääsyn estäminen käyttötileille
Oikeudellinen perusta: Lakisääteisten velvoitteiden noudattaminen tai oikeutettu etuus
Säilytysaika: Niin kauan kuin sovellettava laki vaatii
Henkilötietotyyppi:

  • Nimi, osoite, sähköposti, puhelinnumero 
  • Tilaustiedot
  • Toimitustiedot
  • Maksutiedot

6. Kuinka kauan henkilötietoja säilytetään?

Jollyroom säilyttää henkilötietoja vain tarvittavan ajan. Säilytysajan pituus määräytyy henkilötietotyypin ja säilytystarkoituksen mukaan. Lisätietoja kohdassa 7.

7. Kuinka henkilötiedot suojataan?

Jollyroom on tehnyt kaikki tarvittavat turvatoimet henkilötietojesi suojelemiseksi ja voit turvallisin mielin jättää henkilötietosi meille. Estämme asiattoman pääsyn, levittämisen ja muuttamisen mm. tallentamalla henkilötiedot kulunvalvontajärjestelmällä ja palomuurilla suojattuihin tietokantoihin. Henkilötietojesi jakaminen yhteistyökumppaneidemme kanssa tapahtuu aina voimassa olevan tietosuojakäytännön pohjalta ja kommunikointi on kryptattu.

8. Luovutetaanko henkilötietoja kolmannelle osapuolelle?

Jollyroom luovuttaa henkilötietosi vain välttämättömille tietosuojakäytäntöä noudattaville yhteistyökumppaneille tai konserniyhtiöille. Esimerkkejä yhteistyökumppaneista ovat yhtiöt, jotka mahdollistavat Jollyroomin toiminnan esimerkiksi tavarantoimitusten, maksun ja viestinnän tahoilla. Nämä yhteistyökumppanit käsittelevät henkilötietojasi vain voidaksemme varmistaa noudattavamme laillisia velvoitteitamme sekä saattavamme loppuun ostosopimuksia ja suostumuksia. Jollyroom voi luovuttaa henkilötietosi myös silloin, kun kyseessä on lakivaade tai vaade viranomaiselta, jos kyse on Jollyroomin oikeudellisten etujen turvaamisesta, petoksen havaitsemisesta tai väärinkäytösten tai muiden turvallisuuskysymysten estämisestä.

Jos joku Jollyroomin tavarantoimittajista tai yhteistyökumppaneista on EU/ETA-maiden ulkopuolella, voi Jollyroom mahdollisesti siirtää henkilötietosi kohdemaahan. Jos henkilötiedot siirretään EU:n/ETA:n ulkopuoliseen maahan, ryhtyy Jollyroom vaadittaviin toimenpiteisiin siirtääkseen henkilötiedot EU:n/ETA:n ulkopuolisiin maihin laillisella tavalla.

Mikäli hyväksyntä henkilötietojen jakamisesta kolmannen osapuolen kanssa puuttuu, ei henkilötietoja jaeta.

9. Mitä oikeuksia sinulla on?

Voit aina olla meihin yhteydessä, jos haluat tietää, mitä henkilötietoja säilytämme sinusta, tai jos haluat korjata virheitä tai poistaa henkilötietojasi. Voimme myös pyynnöstäsi tai omasta aloitteestamme korjata, poistaa tai lisätä tietoja, jotka on todettu vääriksi tai riittämättömiksi. 

Sinulla on myös oikeus vaatia:

Henkilötietoihisi pääsy:

Sinulla on oikeus vaatia rekisteriote toimenpiteistä, jotka teemme henkilötietoihisi. Sinulla on myös oikeus saada kopio käsiteltävistä henkilötiedoista. Allekirjoitetun kirjallisen anomuksen avulla sinulla on oikeus saada rekisteriote, josta ilmenee, mitä tietoja Jollyroomilla on sinusta, tietojesi käsittelyn tarkoitus ja mille vastaanottajille tietojasi on luovutettu tai aiotaan luovuttaa. Rekisteriotteesta ilmenee myös mistä tiedot on haettu, jos ne eivät ole sinun jättämiäsi, automaattisen päätöksenteon olemassaolo (profilointi mukaan lukien) sekä ennustettu ajanjakso, jolloin tietoja varastoidaan tai mitä kriteereitä ajanjakson määrittämiseen käytetään. Sinulla on myös oikeus saada rekisteriotteessa tietoja muista tässä kohdassa luetelluista oikeuksista.

Henkilötietojesi oikaisu: 

Tulemme pyytäessäsi korjaamaan sinua käsittelevien henkilötietojen virheelliset tai puutteelliset tiedot mahdollisimman nopeasti. 

Henkilötietojesi poistaminen:

Tulemme pyytäessäsi poistamaan sinua koskevat henkilötiedot, mikäli niillä ei ole käyttöä niiden alkuperäisessä tarkoituksessa. Mikäli henkilötietojen käsittelyssä on lainsäädännöllisiä vaatimuksia esimerkiksi kirjapito- ja verolakiasioissa, lopetamme tietojen käsittelyn muuhun tarkoitukseen kuin mitä laki sallii.

Henkilötietojesi käsittelyn rajaaminen:

Tulemme pyytäessäsi rajaamaan henkilötietojesi käsittelyä tiettyjen rajoitusten sisällä. 
Sinulla on oikeus tietojen siirtoon, mikä tarkoittaa oikeuttasi saada ja lähettää henkilötietosi jäsennellyssä ja yleiskielisessä muodossa toiselle yhteystietovaltuutetulle tiettyjen edellytysten täyttyessä.

  • Sinulla on oikeus vastustaa henkilötietojesi käsittelyä niissä tapauksissa, joissa päämääränä on vastapuolen oikeutettu etuus. Kyseisen käsittelyn vastustamisen yhteydessä tulemme jatkamaan henkilötietojen käsittelyä vain, jos perustellut syyt käsittelylle ovat sinun intressejäsi raskaammat. 
     
  • Suoramarkkinointitapauksissa sinulla on aina oikeus vastustaa tällaista kohtelua lähettämällä sähköpostia osoitteeseen tietosuoja@jollyroom.fi. Kun olemme vastaanottaneet vastalauseesi, lopetamme henkilökohtaisten tietojen käsittelyn markkinointitarkoituksissa. Voit myös kieltäytyä markkinoinnin jatkamisesta jokaisen tilauksen yhteydessä.
     
  • Sinulla on myös oikeus valittaa henkilötietojesi käsittelytavasta tietosuojaviranomaiselle.

10. Evästeet

Jollyroom käyttää evästeitä verkkosivuillaan. Lisätietoja löydät kohdasta Evästekäytäntö.

11. Muutokset yksityisyydensuojaselosteessa

Pidätämme oikeuden muuttaa tietosuojaselostettamme, jos se tulisi tarpeelliseksi esimerkiksi uuden teknologian ansiosta. Pyydämme ystävällisesti sinua huolehtimaan, että käytössäsi on aina uusin versio. Mikäli tämän tietosuojaselosteemme kohdat muuttuvat, tiedotamme siitä kotisivuillamme.

12. Yhteystiedot

Kaikki tietosuojasta kiinnostuneet ja kotisivuillamme käyvät vierailijat tavoittavat meidät alla olevasta osoitteesta:
Jollyroom AB
Tagenevägen 58
425 37 Hisings Kärra
Ruotsi

Puhelin: 09-42415555
Sähköposti: tietosuoja@jollyroom.fi

Copyright

Kaikki sivuillamme oleva sisältö, kuten tekstit, grafiikka. logot, kuvat, äänitiedostot, digitaaliset tiedostot ja muut ohjelmistot kuuluvat jollyroom.fi:lle tai tavarantoimittajillemme ja ne on suojattu tekijänoikeuslailla.

Toimitus

Normaali toimitusaikamme on 4–8 arkipäivää laskettuna tilauksesi jälkeisestä päivästä lähtien, silloin kun tuotetta on varastossamme. Kun tuotteet ovat lähteneet eteenpäin varastoltamme, siirtyy vastuu toimituksesta kuljetusyhtiölle, joka toimittaa tiluksen perille. Jollyroom ei voi antaa toimitustakuuta tuotteille, joita ei ole varastossamme tilaushetkellä tai tuotteille, jotka ovat lähteneet varastoltamme kuljetusyhtiön kuljetettavaksi. Se tarkoittaa sitä, että toimituksemme kokonaisaika, jolloin tuote on asiakkaan luona, voi olla normaalia pidempi kuljetusyhtiön itse aiheuttamasta myöhästymisestä johtuen.

Tilauksesi voidaan toimittaa useassa eri toimituksessa, koska meillä on neljä suurta erillistä varastoa. Tämä tarkoittaa sitä, että tilaamistasi tuotteista osa lähetetään yhdeltä varastolta ja loput tuotteista toiselta varastolta. Pyrimme aina lähettämään tilauksen tuotteet mahdollisimman samanaikaisesti. Jos tilauksesi toimitetaan useassa eri osassa, saat myös monta erillistä toimitusvahvistusta sähköpostiisi. Toimitusvahvistuksessa näet paketin seurantatunnuksen, jolla voit seurata paketin matkaa Postnordin lähetysseurannassa.

Toimitusaika

Normaali toimitusaikamme on 4–8 arkipäivää laskettuna tilauksesi jälkeisestä päivästä lähtien. 

Toimitustapa

Tilaukset toimitetaan asiakkaalle Postnordin välityksellä.

MyPack-paketti
Toimitus noutopisteeseen – Postnord (4,90 euroa)
Tilauksesi toimitetaan sinua lähimpänä olevaan Postnordin noutopisteeseen, esimerkiksi ruokakuppaan. Saat tekstiviestillä ilmoituksen, kun paketti on noudettavissa sekä noutopaikan tiedot. Paketti on noudettava 14 päivän kuluessa paketin saapumisesta. Jos pakettia ei noudeta siihen mennessä, se palautuu takaisin lähettäjälle.

MyPack Home -paketti
Kotiinkuljetus – Postnord (19 euroa)
Pakettisi toimitetaan omakotitalon pihalle tai asunnon ovelle. Kotiinkuljetukset toimitetaan ainoastaan arkipäivinä. Postnord on yhteydessä suoraan asiakkaaseen ja sopii kotiinkuljetuksen ajankohdan. Useimmilla alueilla asiakas voi valita joko päivä- tai iltatoimituksen, mutta joillakin alueilla paketit toimitetaan joko ainoastaan päivällä tai ainoastaan illalla. Tarkista Postnordilta, miten sinun alueellasi kotiinkuljetukset toimitetaan puh. 020 690 399. 

Jollyroom tarjoaa ilmaisen toimituksen noutopaketeille, jos tilauksen kokonaissumma ylittää 100 euroa. Jollyroomilla on markkinoiden edullisimmat toimituskulut.

Kuljetusvastuu

Jos tuote vahingoittuu tai katoaa kuljetuksen aikana meiltä asiakkaalle, olemme siitä vastuussa. Tuotetta palauttaessasi meille olet asiakkaana vastuussa tuotteesta.

Kuljetusvahingot

Jos tuote on vahingoittunut kuljetuksen aikana, on siitä ilmoitettava välittömästi Jollyroomin asiakaspalveluun. Jotta me voimme reklamoida kuljetusvahingon kuljetusyhtiölle, on meidän ilmoitettava kuljetuksen aikaisesta vauriosta 1-3 päivän kuluessa. Ilmoitathan meille mahdollisesta kuljetusvahingosta tämän ajan kuluessa. Tämä koskee niin näkyviä kuin piilossa olevia vaurioita pakkauksessa ja tuotteessa, ja siksi on tärkeää, että avaat paketin ja tarkistat sen sisällön niin pian kuin mahdollista paketin vastaanotettuasi.

Jos vaurio on näkyvä, voit ilmoittaa vauriosta suoraan paketin toimittaneelle kuljetusyhtiön kuljettajalle, kun vastaanotat paketin. Pidäthän pakkausmateriaalin tallessa, jotta reklamaatio voidaan käsitellä oikein. 

Jos saamasi tuote on väärä, on siitä ilmoitettava mahdollisimman nopeasti Jollyroomille. Jos saamasi tuote on väärä tai et ole tilannut sitä autamme sinua palauttamaan väärän ja saamaan oikean tuotteen maksuttomasti.

Noutamattomat tilaukset

Pidätämme oikeuden veloittaa asiakkaalta toimituskulut noutamattomasta paketista (palautusmaksu ja toimitusmaksu). Veloitamme asiakkaalta 30 euroa, jos pakettia ei noudeta. Pakettia säilytetään noutopisteessä 14 päivää, jonka jälkeen se palautuu meille. Huomaathan, että jos haluat palauttaa paketin, sinun on ensin noudettava paketti ja toimittava alla olevien palautusohjeiden mukaisesti. Noutamatonta pakettia ei koske palautusoikeus.

Toimituksen myöhästyminen

Sinulla on oikeus purkaa kauppa maksutta, jos emme pysty toimittamaan tilaustasi perille lupaamassamme toimitusajassa. 

Palautusoikeus ja takuu

Tuotteiden palautus

Jollet ole täysin tyytyväinen ostokseesi, voit helposti lähettää tuotteen takaisin meille ja saada siitä rahasi takaisin.

Tuotteen palautus:

1. Pakkaa palautettava tuote kunnolla ja sulje pakkaus huolellisesti. Liimaa pakkauksen mukana tullut rahtilomake pakettiin aikaisemman rahtilomakkeen päälle.

2. Palauta paketti Matkahuollon tai Postnordin toimipisteelle, esimerkiksi samaan paikkaan, josta noudit tilauksesi. Pyydä palautuksesta kuitti!

3. Saat rahasi takaisin viimeistään 14 päivän kuluttua siitä, kun olemme vastaanottaneet pakettisi.

Vaatteiden ja kenkien palauttaminen on maksutonta, muiden tuotteiden palautuksesta veloitetaan 7,90 euron palautusmaksu. Palautusmaksu vähennetään automaattisesti takaisinmaksettavasta summasta. Jos et ole maksanut tilauksesi Klarna-laskua, on tärkeää lykätä sen eräpäivää ilmoittamalla Klarnalle palautuksesta. Teet sen helposti kirjautumalla sisään omille sivuillesi Klarnan verkkosivuilla osoitteessa www.klarna.fi, käyttämällä Klarnan mobiilisovellusta tai soittamalla heidän asiakaspalveluunsa numerossa 09-425 99 771.

Huom! Asiakkaanamme vastaat itse palautettavan tuotteen saapumisesta meille. Ota sen vuoksi ylös paketin lähetystunnus ennen kuin jätät sen toimipisteelle ja pyydä aina palautuksesta kuitti.

Jos saamasi tuote on vaurioitunut, rahtilomake puuttuu paketista, palautettava paketti painaa yli 20 kiloa tai jos sinulla on muita palautukseen liittyviä kysymyksiä, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme yhteydenottolomakkeen kautta.

Palautusoikeus

Tilatessasi tuotteita Jollyroomilta sinulla on oikeus avata ja testata tuotettasi sisätiloissa ennen lopullisen ostopäätöksen tekemistä. Mikäli tuote ei vastaa odotuksiasi, voit palauttaa sen ja saada rahasi takaisin. Tavallisesti sinulla on 14 päivän palautusoikeus, mutta tiedämme että joulu voi olla kiireistä aikaa lapsiperheille. Olemme siksi pidentäneet palautusoikeutta, jotta voit huoletta tilata joululahjat hyvissä ajoin.

Joulun alla tilatut tuotteet saa palauttaa 31. tammikuuta 2019 saakka.

Palautusoikeus ei koske tuotteita, joiden avattuja tuotepakkauksia ei voida myydä uudelleen terveys- ja hygieniasyistä. Tällaisia tuotteita ovat esimerkiksi rintapumput, äidinmaidonkorvikelaitteet, kosmetiikkatuotteet, alusvaatteiden alaosat, uimavaipat, UV- ja uima-asut sekä tuotteet, joilla on rajattu säilyvyys tai jotka luokitellaan tuoretuotteiksi.

Avaamattomien tuotepakkausten 365 päivän palautusoikeus

Tilatessasi tuotteita Jollyroomilta, sinulla on oikeus palauttaa avaamaton tuote 365 päivän ajan ja saada siitä rahasi takaisin. Vaatteiden ja kenkien palauttaminen on myös tässä tapauksessa maksutonta.

365 päivän avoin kauppa koskee tuotteita, jotka eivät ole vaurioituneita ja joiden alkuperäinen tuotepakkaus on täysin avaamaton. Ilman tuotepakkausta toimitetuissa tuotteissa on oltava kaikki etiketit, tarrat ja muut vastaavat merkit paikoillaan. Tuote on palautettava uudenveroisessa kunnossa, eikä sitä saa olla käytetty.

Reklamaatio

Jollyroomin myymillä tuotteilla on yhden vuoden takuu ja kuluttajasuojalain mukainen kolmen vuoden reklamointioikeus.

Jos haluat tehdä reklamaation tuotteestasi, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme yhteydenottolomakkeemme kautta. Voidaksemme käsitellä reklamaatiosi tarvitsemme kirjallisen viankuvauksen sekä kuvamateriaalia, josta kyseinen vika käy selkeästi ilmi.

Tuotetakuu kattaa ainoastaan valmistusvirheet. Jollyroomin on pystyttävä toteamaan valmistusviat, minkä vuoksi on tärkeää reklamoida tuote mahdollisimman pian havaittuasi vian. Tilanteesta riippuen tarjoamme sinulle tuotteen maksuttoman korjauksen, uuden vastaavan tuotteen, osittaisen tai täyden hinnanhyvityksen tai tuotteen arvoa vastaavan alennuskoodin. Tuotetakuu ei koske tuotteita, joissa reklamaatio-osastomme ei havaitse vikaa tai joiden viat ovat itseaiheutettuja.

Hintatakuu

Hintatakuulla saat aina edullisen hinnan tuotteesta

Tee ostoksia netistä aina hyvään hintaan ja saa samalla rahalla enemmän hauskoja tuotteita koko perheelle! Teemme parhaamme tuotteiden hinnoittelussa, mutta jos löydät tuotteen jostain muualta edullisemmin, voimme myydä sen sinulle samaan hintaan.

Hintatakuu kilpailijoitamme kohtaan:

  • Hintatakuu koskee kaikkia fyysisiä myymälöitä sekä verkkokauppoja, jotka on rekisteröity Suomessa.
  • Hintatakuu on voimassa seitsemän päivää ostamisen jälkeen. Voit vedota hintatakuuseen jo ennen kuin teet ostoksia verkkokaupassamme.
  • Jollyroomin hintaan verrattavan tuotteen hinnan täytyy olla voimassa sinä päivänä, jolloin lähetät meille hintatakuuanomuksesi tai seitsemän päivän sisällä ostamisesta.
  • Osaa valikoimamme tuotteista ja tuotemerkeistä myydään pelkästään Jollyroomilla – katso seuraava kohta, joka koskee hintatakuuta omassa verkkokaupassamme.

Hintatakuu Jollyroomia kohtaan:

  • Tarjoamme hintatakuun myös Jollyroomin kotisivuilla. Jos tilaamasi tuotteen hinta muuttuu tehtyäsi tilauksen, hyvitämme sinulle hinnanerotuksen jälkikäteen.
  • Hintatakuu on voimassa, jos ostamasi tuotteen hinta alenee seitsemän päivän sisällä tilaushetkestäsi.

Hintatakuun vaatimukset:

Ennen kuin vetoat hintatakuuseen, pyydämme sinua tarkistamaan, että kyseinen tuote, hinta ja myymälä täyttävät seuraavat ehdot:

  • Tarkista, että tuotteen hinta, mukaan lukien postikulut ja muut maksut, on edullisempi kuin meiltä tilatessa.
  • Tuotteen on oltava samaa merkkiä, mallia, vuosimallia ja sisällettävä kaikki samat ominaisuudet. 
  • Tuotetta on oltava vertailtavan kaupan varastossa. Kaupan on pystyttävä toimittamaan tuote asiakkaalle välittömästi Jollyroomin tarkistaessa tiedot.
  • Tuotteen on oltava uusi, eikä sitä ole käytetty mallikappaleena tai vastaavana.
  • Hintatakuu ei koske konkurssimyyntiä, kaupan lopettamisen yhteydessä tapahtuvaa loppuunmyyntiä tai muuta vastaavaa tilannetta, jolloin ostokselle ei saa takuuta tai reklamaatio-oikeutta.
  • Hintatakuu ei koske henkilökohtaisia tarjouksia tai kanta-asiakasalennuksia eikä vertailtavan kaupan tarjouskampanjoita Facebookissa tai muissa vastaavissa medioissa, jotka velvoittavat asiakkaan toimimaan tietyllä tavalla.
  • Hintatakuu koskee ainoastaan yksityiskäyttöön ostettavia tuotteita, ei jälleenmyyntituotteita. Jollyroom pidättää oikeuden rajoittaa hintatakuun koskemaan yhtä kappaletta jokaisesta tuotteesta asiakasta kohden.

Näin saat hintatakuun

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme yhteydenottolomakkeen kautta, jotta voimme käsitellä pyyntösi hintatakuusta. Ennen viestin lähettämistä pyydämme sinua tarkistamaan huolella, että kaikki edellä luetellut ehdot täyttyvät sekä lähettämään viestin mukana oheiset vaadittavat tositteet:

Verkkokauppaa koskevat tositteet (koskee myös Jollyroom.fi-sivustoa):

  • Näyttökuva, josta käy ilmi päivämäärä, tuote ja hinta.
  • Suora linkki tuotteeseen sen verkkokaupan sivuilla, jolta olet löytänyt tuotteen edullisemmin.
  • Laskelma tuotteen koko hinnasta (sisältäen postikulut, verot ja muut maksut), joka osoittaa tuotteen olevan halvempi toisessa verkkokaupassa kuin meiltä tilattaessa.

Fyysistä kauppaa koskevat tositteet:

  • Kopio mainoksesta, sanomalehdestä tai vastaavasta julkaisusta, josta käy ilmi tuotteen hinta ja tarjouksen voimassaoloaika.
  • Kaupan yhteystiedot, jotta voimme varmistaa antamasi tiedot.

Hinnanerotus maksetaan tilillesi Klarnan kautta 14 päivän kuluttua siitä, kun olemme käsitelleet ja hyväksyneet hintatakuupyyntösi.

Synnytystakuu

Jollyroomin kaikilla tuotteilla on synnytystakuu. Takuu on voimassa neljä viikkoa lasketun ajan jälkeen. Synnytystakuun mukaan sinulla on oikeus palauttaa tuotteet, jos raskaus tai synnytys ei suju odotetulla tavalla. Synnytystakuuta käyttämällä tuotteiden on oltava käyttämättömiä ja asiakkaan on pystyttävä näyttämään lääkärintodistus.

Force Majeure

Force majeurella tarkoitamme tapahtumia, kuten sotaa, luonnonkatastrofeja, työmarkkinoiden kiistatilanteita, viranomaispäätöksiä, tavarantoimittajamme toimittamatta jättämiä toimituksia, lisäkustannuksia aiheuttavia tapahtumia sekä tapahtumia, joita emme pysty estämään. Se tarkoittaa, että force majeuren sattuessa Jollyroom vapautetaan velvollisuuksistaan täyttää sopimusta.  

Kiista

Valitukset tai palaute koskien Jollyroomin palveluita tai tuotteita on ilmoitettava sähköpostitse tai puhelimitse 09-42415555. Jos et ole tyytyväinen asioidesi hoitamiseen, voit kääntyä kuluttajaneuvonnan puoleen. Noudatamme aina kuluttajansuojalainsäädäntöä.

Yhteystiedot

Jollyroom AB
Tagenevägen 58
425 37 Hisings Kärra
Ruotsi

Asiakaspalvelu

Puhelin: 09-42415555

Sähköposti: asiakaspalvelu@jollyroom.fi
Yhteydenottolomake