Asiakaspalvelu

Tilausehdot

Seuraavat tilausehdot koskevat Jollyroom AB:n (yritystunnus 556815–7159, jäljempänä Jollyroom) lastentarvikkeiden ja muiden tuotteiden myyntiä, jos muuta ei ole kirjallisesti sovittu asiakkaan ja Jollyroomin välillä. Jollyroom soveltaa asiakkaille myydessään lakisääteisiä sääntöjä. Jollyroomin verkkokauppaa (www.jollyroom.fi) kutsutaan jäljempänä Jollyroom.fi:ksi.

Yleistä

Jollyroom.fi myy internetissä lastentarvikkeita yksityishenkilöille Suomeen. Voidaksesi ostaa tuotteita meiltä, sinun on oltava vähintään 18-vuotias ja sinulla on oltava voimassa oleva henkilöllisyystodistus, jotta voit noutaa postipaketin. Jos olet alle 18-vuotias, on sinulla oltava huoltajan suostumus tilaamiseen. Myymiämme tuotteita voi käyttää Suomessa ja niiden mukana on suomenkielinen käyttöopas, joko paperisena tai digitaalisena, jos tuotteen käyttö sitä vaatii.

Tilaaminen

Tilaus tehdään verkkosivumme kautta osoitteessa www.jollyroom.fi. Tutustuthan oppaaseemme Tilaaminen ja maksaminen. Jos sinulla on kysyttävää tilaamisesta, voit soittaa asiakaspalveluumme numeroon 09-42415555 tai lähettää meille sähköpostia täällä. Tilauksen tekeminen edellyttää tilausehtojemme hyväksymistä ja henkilötietojesi rekisteröintiä asiakasrekisteriimme. Ostosopimus on voimassa vasta silloin, kun olemme vahvistaneet ostoksen lähettämällä tilausvahvistuksen antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Jollyroom pidättää oikeuden korjata virheellisen tiedon jälkikäteen mahdollisissa virheissä esimerkiksi tuotteen hintaa, varastotilannetta tai toimitusaikaa koskien. Jos et ole tyytyväinen korjauksiimme, voit tietenkin peruuttaa tilauksesi maksutta.

  • Alennuskoodeja ei voi yhdistellä keskenään.  
  • Jollyroom ei toimita tilauksia Ahvenanmaalle.

Maksaminen

Kassalla voit valita maksutavaksi Klarna-laskun, erämaksun, korttimaksun tai suoramaksun. Kaikki maksutavat käsitellään Klarnan kautta.

Jollyroom takaa, että verkkokaupassamme jollyroom.fi tarjotut maksutavat ovat turvallisia. Jollyroom tarjoaa turvallisen VISA- ja Mastercard -korttimaksuvaihtoehdon yhteistyössä Klarnan kanssa. Korttimaksua käyttäessä asiakas ohjautuu luotettavalle korttimaksusivulle, jossa asiakas voi täyttää korttitietonsa ja suorittaa maksun turvallisesti. Jollyroom ei koskaan käsittele asiakkaan korttitietoja. Asiakas voi maksaa ostoksensa ainoastaan pohjoismaisilla korteilla.

Kaikki hinnat ovat euroissa sisältäen arvonlisäveron. Tilaukseen lisätään mahdollisesti toimituskulut riippuen asiakkaan valitsemasta toimitustavasta.

Yksityisyydensuoja

1. Yleistä

Tämä yksityisyydensuojaseloste kertoo, kuinka Jollyroom AB, org. nro 556815-7159, Tagenevägen 58, 425 37 Hisings Kärra, Ruotsi, sähköposti: tietosuoja@jollyroom.fi, kerää, luovuttaa ja säilyttää henkilötietojasi.
Yksityisyydensuoja on voimassa Jollyroomin tarjotessa palveluitaan ja tuotteitaan, esimerkiksi silloin, kun asioit meillä Jollyroomilla, olet yhteydessä asiakaspalveluumme, vierailet verkkosivustollamme tai luot käyttäjätilin Jollyroomilla.
Haluamme tämän yksityisyydensuojaselosteen auttavan sinua tuntemaan olosi turvalliseksi luovuttaessasi henkilötietojasi meille ja havainnollistavan kuinka varmistamme henkilötietojesi käsittelyn yksityisyydensuojalain mukaisesti.

2. Henkilötietovastuu

Jollyroom on vastuussa siitä, että sinun henkilötietojasi käsitellään sovellettavan lainsäädännön mukaisesti. 

Jollyroom AB
Tagenevägen 58
425 37 Hisings Kärra
Ruotsi

Puhelin: 09-42415555
Sähköposti: tietosuoja@jollyroom.fi

3. Milloin käsittelemme henkilötietoja?

Meidän tulee kerätä ja käsitellä sinun henkilötietojasi silloin, kun vierailet verkkosivuillamme, teet ostoksia, tilaat uutiskirjeen, luot käyttäjätilin Jollyroomilla tai otat yhteyttä asiakaspalveluumme. Keräämme nämä tiedot pystyäksemme tarjoamaan odotetun palvelun ja toiminnot sekä voidaksemme toteuttaa oman osamme esimerkiksi ostosopimuksesta.

4. Mitä henkilötietoja käsittelemme?

Tietosuojamme merkitsee sitä, että säilytämme ja käsittelemme sinun tietojasi niin vähän kuin mahdollista. Toisin sanoen, käytämme vain niitä tietoja, jotka ovat tarpeellisia käsitelläksemme tilaustasi ja voidaksemme kommunikoida kanssasi.
Henkilötiedot, jotka keräämme asiakkailtamme:

  • Nimi
  • Osoite (toimitus- ja laskutusosoite)
  • Sähköpostiosoite
  • Puhelinnumero
  • Asiakasnumero
  • Tilaushistoria 
  • IP-osoite sekä tietoja verkkosivuston käytöstä
  • Henkilötiedot, jotka annat ollessasi yhteydessä Jollyroomiin esim. asiakaspalvelun tai Minun sivuni-palvelun kautta.

Voidaksemme käsitellä tilauksesi kokonaan, luovutamme tietosi yhteistyökumppaneillemme, kuten esimerkiksi PostNordille ja Klarnalle. Keräämme myös osoitetietoja kolmannen osapuolen palveluista osoitetietojen päivittämiseksi. 
Asioidessasi kotisivuillamme säilytämme seuraavat tiedot hallinnollisista ja teknisistä syistä johtuen: Internetselaimen tyyppi ja versio, vierailupäivämäärä ja -aika sekä sinun IP-osoitteesi. Nämä tiedot ovat nimettömiä ja niitä käytetään tilastoihimme sekä voidaksemme parantaa internet- ja online-palveluitamme. Nimettömät tiedot erotetaan sinun henkilökohtaisista tiedoistasi, tallennetaan suojattuun järjestelmään, eikä niitä voi yhdistää tiettyyn henkilöön. Tämä tarkoittaa sitä, että henkilökohtaiset tietosi pysyvät aina suojassa.

5. Kooste henkilötietojen käsittelystä

5.1. Tilausten käsittely sis. ilmoitukset ja jälkipalvelun 
Esimerkki: Tuotteiden toimittaminen, maksu- ja toimitusvaihtoehtojen tarjoaminen, valitus- ja takuutapausten käsitteleminen, kysymyksiin vastaaminen
Oikeudellinen perusta: Ostosopimuksen loppuunsaattaminen
Säilytysaika: 3 vuotta ostotapahtumasta
Henkilötietotyyppi:

  • Nimi, osoite, sähköposti, puhelinnumero
  • Tilaustiedot
  • Toimitustiedot
  • Maksutiedot
  • Muut henkilötiedot, jotka luovutat ollessasi yhteydessä meihin

5.2. Lakiasetusten noudattaminen
Esimerkki: Takuusopimukset, kuluttajansuojalaki, tuoteturvallisuus, kirjanpito
Oikeudellinen perusta: Lakisääteisten velvoitteiden noudattaminen
Säilytysaika: Niin kauan kuin sovellettava laki vaatii, esim. 7 vuotta kirjanpitolain mukaan
Henkilötietotyyppi:

  • Nimi, osoite, sähköposti, puhelinnumero 
  • Tilaustiedot
  • Toimitustiedot
  • Maksutiedot

5.3. Tilin rekisteröinti ja käsittely
Esimerkki:”Minun sivuni”-palveluun sisäänkirjautumisen salliminen, pääsy tilaushistoriaan, yhteystietojen ylläpitäminen, tallennettujen suosikkituotteiden tarjoaminen.
Oikeudellinen perusta: Ostosopimuksen loppuunsaattaminen
Säilytysaika: Niin kauan kuin sinulla on Jollyroom-tili
Henkilötietotyyppi:

  • Nimi, osoite, sähköposti, puhelinnumero 
  • Tilaustiedot
  • Toimitustiedot
  • Verkkosivuston käyttö
  • Muut henkilötiedot, jotka luovutat ollessasi yhteydessä meihin

5.4. Tuotteiden ja palvelujen markkinointi
Esimerkki: Sopivien tarjousehdotusten lähettäminen sähköpostilla tai tekstiviestillä samantyylisistä tuotteista ja palveluista, tuotesuositusten esittäminen, kampanjoiden ja tapahtumien järjestäminen tietyille asiakasryhmille
Oikeudellinen perusta: Osto- ja suostumussopimuksien loppuunsaattaminen
Säilytysaika: 12 kuukautta ostotapahtumasta tai kunnes kauppa puretaan
Henkilötietotyyppi:

  • Nimi, osoite, sähköposti, puhelinnumero 
  • Tilaustiedot
  • Toimitustiedot
  • Verkkosivuston käyttö
  • Muut henkilötiedot, jotka luovutat ollessasi yhteydessä meihin

5.5. Yrityksen palveluiden ja tuotteiden kehittäminen, asiakasyhteisön analysoiminen
Esimerkki: Käyttökokemusten analysointi, tuotevalikoiman analysointi
Oikeudellinen perusta: Oikeutettu etuus
Säilytysaika: 3 vuotta ostotapahtumasta
Henkilötietotyyppi:

  • Nimi, osoite, sähköposti, puhelinnumero 
  • Tilaustiedot
  • Toimitustiedot
  • Maksutiedot
  • Verkkosivuston käyttö

5.6. Palveluiden väärinkäytön estäminen ja rikkeiden hillitseminen
Esimerkki: Petosten estäminen, luvattoman pääsyn estäminen käyttötileille
Oikeudellinen perusta: Lakisääteisten velvoitteiden noudattaminen tai oikeutettu etuus
Säilytysaika: Niin kauan kuin sovellettava laki vaatii
Henkilötietotyyppi:

  • Nimi, osoite, sähköposti, puhelinnumero 
  • Tilaustiedot
  • Toimitustiedot
  • Maksutiedot

6. Kuinka kauan henkilötietoja säilytetään?

Jollyroom säilyttää henkilötietoja vain tarvittavan ajan. Säilytysajan pituus määräytyy henkilötietotyypin ja säilytystarkoituksen mukaan. Lisätietoja kohdassa 7.

7. Kuinka henkilötiedot suojataan?

Jollyroom on tehnyt kaikki tarvittavat turvatoimet henkilötietojesi suojelemiseksi ja voit turvallisin mielin jättää henkilötietosi meille. Estämme asiattoman pääsyn, levittämisen ja muuttamisen mm. tallentamalla henkilötiedot kulunvalvontajärjestelmällä ja palomuurilla suojattuihin tietokantoihin. Henkilötietojesi jakaminen yhteistyökumppaneidemme kanssa tapahtuu aina voimassa olevan tietosuojakäytännön pohjalta ja kommunikointi on kryptattu.

8. Luovutetaanko henkilötietoja kolmannelle osapuolelle?

Jollyroom luovuttaa henkilötietosi vain välttämättömille tietosuojakäytäntöä noudattaville yhteistyökumppaneille tai konserniyhtiöille. Esimerkkejä yhteistyökumppaneista ovat yhtiöt, jotka mahdollistavat Jollyroomin toiminnan esimerkiksi tavarantoimitusten, maksun ja viestinnän tahoilla. Nämä yhteistyökumppanit käsittelevät henkilötietojasi vain voidaksemme varmistaa noudattavamme laillisia velvoitteitamme sekä saattavamme loppuun ostosopimuksia ja suostumuksia. Jollyroom voi luovuttaa henkilötietosi myös silloin, kun kyseessä on lakivaade tai vaade viranomaiselta, jos kyse on Jollyroomin oikeudellisten etujen turvaamisesta, petoksen havaitsemisesta tai väärinkäytösten tai muiden turvallisuuskysymysten estämisestä.

Jos joku Jollyroomin tavarantoimittajista tai yhteistyökumppaneista on EU/ETA-maiden ulkopuolella, voi Jollyroom mahdollisesti siirtää henkilötietosi kohdemaahan. Jos henkilötiedot siirretään EU:n/ETA:n ulkopuoliseen maahan, ryhtyy Jollyroom vaadittaviin toimenpiteisiin siirtääkseen henkilötiedot EU:n/ETA:n ulkopuolisiin maihin laillisella tavalla.

Mikäli hyväksyntä henkilötietojen jakamisesta kolmannen osapuolen kanssa puuttuu, ei henkilötietoja jaeta.

9. Mitä oikeuksia sinulla on?

Voit aina olla meihin yhteydessä, jos haluat tietää, mitä henkilötietoja säilytämme sinusta, tai jos haluat korjata virheitä tai poistaa henkilötietojasi. Voimme myös pyynnöstäsi tai omasta aloitteestamme korjata, poistaa tai lisätä tietoja, jotka on todettu vääriksi tai riittämättömiksi. 

Sinulla on myös oikeus vaatia:

Henkilötietoihisi pääsy:

Sinulla on oikeus vaatia rekisteriote toimenpiteistä, jotka teemme henkilötietoihisi. Sinulla on myös oikeus saada kopio käsiteltävistä henkilötiedoista. Allekirjoitetun kirjallisen anomuksen avulla sinulla on oikeus saada rekisteriote, josta ilmenee, mitä tietoja Jollyroomilla on sinusta, tietojesi käsittelyn tarkoitus ja mille vastaanottajille tietojasi on luovutettu tai aiotaan luovuttaa. Rekisteriotteesta ilmenee myös mistä tiedot on haettu, jos ne eivät ole sinun jättämiäsi, automaattisen päätöksenteon olemassaolo (profilointi mukaan lukien) sekä ennustettu ajanjakso, jolloin tietoja varastoidaan tai mitä kriteereitä ajanjakson määrittämiseen käytetään. Sinulla on myös oikeus saada rekisteriotteessa tietoja muista tässä kohdassa luetelluista oikeuksista.

Henkilötietojesi oikaisu: 

Tulemme pyytäessäsi korjaamaan sinua käsittelevien henkilötietojen virheelliset tai puutteelliset tiedot mahdollisimman nopeasti. 

Henkilötietojesi poistaminen:

Tulemme pyytäessäsi poistamaan sinua koskevat henkilötiedot, mikäli niillä ei ole käyttöä niiden alkuperäisessä tarkoituksessa. Mikäli henkilötietojen käsittelyssä on lainsäädännöllisiä vaatimuksia esimerkiksi kirjapito- ja verolakiasioissa, lopetamme tietojen käsittelyn muuhun tarkoitukseen kuin mitä laki sallii.

Henkilötietojesi käsittelyn rajaaminen:

Tulemme pyytäessäsi rajaamaan henkilötietojesi käsittelyä tiettyjen rajoitusten sisällä. 
Sinulla on oikeus tietojen siirtoon, mikä tarkoittaa oikeuttasi saada ja lähettää henkilötietosi jäsennellyssä ja yleiskielisessä muodossa toiselle yhteystietovaltuutetulle tiettyjen edellytysten täyttyessä.

  • Sinulla on oikeus vastustaa henkilötietojesi käsittelyä niissä tapauksissa, joissa päämääränä on vastapuolen oikeutettu etuus. Kyseisen käsittelyn vastustamisen yhteydessä tulemme jatkamaan henkilötietojen käsittelyä vain, jos perustellut syyt käsittelylle ovat sinun intressejäsi raskaammat. 
     
  • Suoramarkkinointitapauksissa sinulla on aina oikeus vastustaa tällaista kohtelua lähettämällä sähköpostia osoitteeseen tietosuoja@jollyroom.fi. Kun olemme vastaanottaneet vastalauseesi, lopetamme henkilökohtaisten tietojen käsittelyn markkinointitarkoituksissa. Voit myös kieltäytyä markkinoinnin jatkamisesta jokaisen tilauksen yhteydessä.
     
  • Sinulla on myös oikeus valittaa henkilötietojesi käsittelytavasta tietosuojaviranomaiselle.

10. Evästeet

Jollyroom käyttää evästeitä verkkosivuillaan. Lisätietoja löydät kohdasta Evästekäytäntö.

11. Muutokset yksityisyydensuojaselosteessa

Pidätämme oikeuden muuttaa tietosuojaselostettamme, jos se tulisi tarpeelliseksi esimerkiksi uuden teknologian ansiosta. Pyydämme ystävällisesti sinua huolehtimaan, että käytössäsi on aina uusin versio. Mikäli tämän tietosuojaselosteemme kohdat muuttuvat, tiedotamme siitä kotisivuillamme.

12. Yhteystiedot

Kaikki tietosuojasta kiinnostuneet ja kotisivuillamme käyvät vierailijat tavoittavat meidät alla olevasta osoitteesta:
Jollyroom AB
Tagenevägen 58
425 37 Hisings Kärra
Ruotsi

Puhelin: 09-42415555
Sähköposti: tietosuoja@jollyroom.fi

Copyright

Kaikki sivuillamme oleva sisältö, kuten tekstit, grafiikka. logot, kuvat, äänitiedostot, digitaaliset tiedostot ja muut ohjelmistot kuuluvat jollyroom.fi:lle tai tavarantoimittajillemme ja ne on suojattu tekijänoikeuslailla.

Toimitus

Normaali toimitusaikamme on 4–8 arkipäivää laskettuna tilauksesi jälkeisestä päivästä lähtien, silloin kun tuotetta on varastossamme. Kun tuotteet ovat lähteneet eteenpäin varastoltamme, siirtyy vastuu toimituksesta kuljetusyhtiölle, joka toimittaa tiluksen perille. Jollyroom ei voi antaa toimitustakuuta tuotteille, joita ei ole varastossamme tilaushetkellä tai tuotteille, jotka ovat lähteneet varastoltamme kuljetusyhtiön kuljetettavaksi. Se tarkoittaa sitä, että toimituksemme kokonaisaika, jolloin tuote on asiakkaan luona, voi olla normaalia pidempi kuljetusyhtiön itse aiheuttamasta myöhästymisestä johtuen.

Tilauksesi voidaan toimittaa kahdessa eri toimituksessa, koska meillä on kaksi suurta erillistä varastoa. Tämä tarkoittaa sitä, että tilaamistasi tuotteista osa lähetetään toiselta varastolta ja loput tuotteista toiselta varastolta. Pyrimme aina lähettämään tilauksen tuotteet mahdollisimman samanaikaisesti. Jos tilauksesi toimitetaan kahdessa eri osassa, saat myös kaksi erillistä toimitusvahvistusta sähköpostiisi. Toimitusvahvistuksessa näet paketin seurantatunnuksen, jolla voit seurata paketin matkaa Postnordin lähetysseurannassa.

Toimitusaika

Normaali toimitusaikamme on 4–8 arkipäivää laskettuna tilauksesi jälkeisestä päivästä lähtien. 

Toimitustapa

Tilaukset toimitetaan asiakkaalle Postnordin välityksellä.

MyPack-paketti
Toimitus noutopisteeseen – Postnord (4,90 euroa)
Tilauksesi toimitetaan sinua lähimpänä olevaan Postnordin noutopisteeseen, esimerkiksi ruokakuppaan. Saat tekstiviestillä ilmoituksen, kun paketti on noudettavissa sekä noutopaikan tiedot. Paketti on noudettava 14 päivän kuluessa paketin saapumisesta. Jos pakettia ei noudeta siihen mennessä, se palautuu takaisin lähettäjälle.

MyPack Home -paketti
Kotiinkuljetus – Postnord (19 euroa)
Pakettisi toimitetaan omakotitalon pihalle tai asunnon ovelle. Kotiinkuljetukset toimitetaan ainoastaan arkipäivinä. Postnord on yhteydessä suoraan asiakkaaseen ja sopii kotiinkuljetuksen ajankohdan. Useimmilla alueilla asiakas voi valita joko päivä- tai iltatoimituksen, mutta joillakin alueilla paketit toimitetaan joko ainoastaan päivällä tai ainoastaan illalla. Tarkista Postnordilta, miten sinun alueellasi kotiinkuljetukset toimitetaan puh. 020 690 399. 

Jollyroom tarjoaa ilmaisen toimituksen noutopaketeille, jos tilauksen kokonaissumma ylittää 100 euroa. Jollyroomilla on markkinoiden edullisimmat toimituskulut.

Kuljetusvastuu

Jos tuote vahingoittuu tai katoaa kuljetuksen aikana meiltä asiakkaalle, olemme siitä vastuussa. Tuotetta palauttaessasi meille olet asiakkaana vastuussa tuotteesta.

Kuljetusvahingot

Jos tuote on vahingoittunut kuljetuksen aikana, on siitä ilmoitettava välittömästi Jollyroomin asiakaspalveluun. Jotta me voimme reklamoida kuljetusvahingon kuljetusyhtiölle, on meidän ilmoitettava kuljetuksen aikaisesta vauriosta 1-3 päivän kuluessa. Ilmoitathan meille mahdollisesta kuljetusvahingosta tämän ajan kuluessa. Tämä koskee niin näkyviä kuin piilossa olevia vaurioita pakkauksessa ja tuotteessa, ja siksi on tärkeää, että avaat paketin ja tarkistat sen sisällön niin pian kuin mahdollista paketin vastaanotettuasi.

Jos vaurio on näkyvä, voit ilmoittaa vauriosta suoraan paketin toimittaneelle kuljetusyhtiön kuljettajalle, kun vastaanotat paketin. Pidäthän pakkausmateriaalin tallessa, jotta reklamaatio voidaan käsitellä oikein. 

Jos saamasi tuote on väärä, on siitä ilmoitettava mahdollisimman nopeasti Jollyroomille. Jos saamasi tuote on väärä tai et ole tilannut sitä autamme sinua palauttamaan väärän ja saamaan oikean tuotteen maksuttomasti.

Noutamattomat tilaukset

Pidätämme oikeuden veloittaa asiakkaalta toimituskulut noutamattomasta paketista (palautusmaksu ja toimitusmaksu). Veloitamme asiakkaalta 30 euroa, jos pakettia ei noudeta. Pakettia säilytetään noutopisteessä 14 päivää, jonka jälkeen se palautuu meille. Huomaathan, että jos haluat palauttaa paketin, sinun on ensin noudettava paketti ja toimittava alla olevien palautusohjeiden mukaisesti. Noutamatonta pakettia ei koske palautusoikeus.

Toimituksen myöhästyminen

Sinulla on oikeus purkaa kauppa maksutta, jos emme pysty toimittamaan tilaustasi perille lupaamassamme toimitusajassa. Jos toimituksesi myöhästyy, olemme sinuun yhteydessä sähköpostitse tai puhelimella.

Palautusoikeus

Asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukaisesti 14 päivän palautusoikeus. Palautusaika lasketaan siitä päivästä lähtien, kun asiakas on vastaanottanut paketin.

Jos asiakkaan palauttama tuote ei ole samassa kunnossa palautuessaan kuin silloin kun asiakas on vastaanottanut tuotteen, voimme vähentää tuotteen hinnasta hinnan alennuksen, joka vastaa tuotteen arvoin vähenemistä. Palautusoikeus ei koske tuotteita, joita ei voi palauttaa hygienia- ja terveyssyistä kuten rintapumppuja, vellinlämmittäjiä, kosmetiikkaa, alusvaatteiden alaosia (alushousuja, uimapukuja, uimavaippoja ym.) sekä tuotteita, joilla on rajattu säilyvyys tai jotka luokitellaan tuoretuotteiksi. Palautusoikeus ei koske näytekappaleita. 

Huomaathan, että riittää, kun ilmoitat meille palauttavasti tuotteen 14 päivän kuluessa paketin vastaanottamisesta. Palautuksen ei tarvitse olla meillä perillä 14 päivän kuluessa, jotta palautusoikeus on voimassa.

Jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen, palauta meille ostamasi tuote ja tee uusi tilaus. Saat rahasi takaisin palauttamastasi tuotteesta.

365 päivän avoin kauppa – avaamattomilla pakkauksilla

Jollyroom.fi:n asiakkaana sinulla on 365 päivän avoin kauppa koskien tuotteita, joiden pakkausta et ole avannut. Pakkaus ei saa olla vahingoittunut tai vaurioitunut millään tavalla. Jos tuotetta ei ole toimitettu erillisessä pakkauksessa, vaan irrallaan kuljetuslaatikossa, on tuotteessa oltava paikoillaan kaikki merkit, tarrat, laput ym. Tuote on palautettava täysin käyttämättömänä ja vahingoittumattomana.

Näin palautat tuotteen

  1. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme yhteydenottolomakkeen kautta, sähköpostilla tai puhelimitse ja ilmoita haluavasi palauttaa tilauksesi tai osan siitä. Ilmoitathan meille, mitkä tuotteet haluat palauttaa tilaukseltasi. Saat meiltä valmiiksi maksetun palautusrahtilomakkeen, jota käyttämällä voit palauttaa tuotteet. Voit myös käyttää apunasi suomalaisen Kuluttajaneuvonta-palvelun reklamaatio-apuria tehdessäsi reklamaatiota. Reklamaatio-apurin löydät täältä.
  2. Pakkaa tuotteen huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseensa siten, että ne eivät vahingoitu kuljetuksen aikana.
  3. Palauta tuotteet Jollyroomille sinulle lähetettyä palautusrahtilomaketta käyttämällä

Palauttaessasi tuotteita vastaat asiakkaana palautuksen postimaksusta. Vaatteiden ja kenkien palautus meille on maksutonta. Muiden tuotteiden palautusmaksu on 7,90 euroa. Palautusmaksu vähennetään palautettavien tuotteiden takaisinmaksusta.

Takaisinmaksu tehdään niin pian kuin mahdollista ja viimeistään 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet ja rekisteröineet palautuksen varastollamme. Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, etkä ole vielä maksanut laskua, on tärkeää, että siirrät itse laskun eräpäivää eteenpäin. Voit siirtää laskun eräpäivää osoitteessa www.klarna.fi tai soittamalla Klarnan asiakaspalveluun 09-425 99 771.

Suosittelemme, että olet meihin aina yhteydessä ennen kuin palautat tuotteita meille palautuksen syystä riippumatta.

Reklamaatio

Jollyroomin myymillä tuotteilla on yhden vuoden takuu ja kahden vuoden reklamointioikeus. Jos tuotteen pitäisi kestää normaalissa käytössä reilusti yli kaksi vuotta, pidennetään reklamaatioaikaa viiteen vuoteen. Tuotetakuu kattaa ainoastaan valmistusvirheet eli virheet, jotka ovat tuotteessa jo toimitushetkellä. Jollyroomin on todettava tuotteen valmistusvirheet, jonka jälkeen korjaamme tuotteen maksutta tai lähetämme asiakkaalle uuden tuotteen tai maksamme tuotteen hinnan takaisin asiakkaalle. Tämä edellyttää sitä, että tuotteen hoito-ohjeita on noudatettu, kun tuote on ollut normaalissa käytössä. Jos haluat tehdä tuotteesta reklamaation, ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin autamme sinua eteenpäin reklamaatioprosessissa. Sinua pyydetään lähettämään meille selkeää kuvamateriaalia tuotteessa olevasta viasta tai vaurioista. Mahdollinen takaisinmaksu tapahtuu mahdollisimman pian tai viimeistään 14 päivää sen jälkeen, kun olemme vastaanottaneet viallisen tuotteen varastollemme.

Hintatakuu

Me Jollyromilla haluamme varmistaa, että saat meiltä tuotteet markkinoiden parhaaseen hintaan. Suuresta valikoimastamme voi löytyä tuotteita, jotka löydät edullisempaan hintaan kilpailijaltamme. Sen vuoksi meillä on kaikilla tuotteillamme hintatakuu. Hintatakuu on voimassa 7 päivää ostamisen jälkeen. Voit myös vedota hintatakuuseen ennen kuin teet ostoksia verkkokaupassamme jollyroom.fi.

Ota nämä asiat huomioon, kun vertailet hintoja:

  • Tarkista, että tuote on samaa merkkiä, mallia, vuosimallia ja siinä on kaikki samat ominaisuudet.  
  • Tarkista, että tuotetta on varastossa siinä verkkokaupassa, josta olet sen löytänyt. Tuotteen täytyy olla myös täysin uusi eikä se saa olla käytetty tai näytekappale.
  • Tarkista, että tuotteen hinnat, mukaan lukien postikulut ja muut maksut, yhteensä ovat halvemmat.

Muita hintatakuun sääntöjä:

  • Kaupan tulee olla kyseisen tuotteen rekisteröity jälleenmyyjä Suomessa.
  • Vertailtavan kaupan tulee olla rekisteröity Suomessa. Kaupalla tulee olla myös suomalainen puhelinnumero sekä normaalit aukioloajat. Hintatakuu ei koske yksityishenkilöiden tekemiä tarjouksia.
  • Hintatakuu ei koske konkurssin tai kaupan lopettamisen yhteydessä tapahtuvaa loppuunmyyntiä, koska asiakkaalla ei silloin ole takuu- tai palautusoikeutta.
  • Kaupan on pystyttävä toimittamaan tuote asiakkaalle välittömästi, kun Jollyroom on tarkistanut tiedot.
  • Ostaakseen tuotteen asiakkaan ei tarvitse toimia Facebookissa tai vastaavilla foorumeilla tai liittyä jäseneksi ryhmään tai klubiin. Henkilökohtaisia alennuksia ei lasketa mukaan hintavertailuun.

Jos löydät tuotteen edullisempaan hintaan jollakin kilpailevalla kaupalla ylläolevien kriteerien mukaisesti, voit toimia seuraavasti:

  • Lähetä meille sähköpostia sivuillamme olevan yhteydenottolomakkeen kautta ja liitä viestiin linkki verkkokauppaan, josta olet löytänyt edullisemman tuotteen (linkitä suoraan tuotteeseen). Liitä viestiin myös laskelma jossa on mukana tuotteen hinta, postikulut ja muut maksut, ja jossa näkyy, että kokonaishinta on edullisempi kilpailevassa kaupassa.
  • Jos vertailet hintojamme fyysiseen kauppaan, tarvitsemme kopion tuotteen mainoksesta tai vastaavasta materiaalista, jossa edullisempi hinta näkyy. Tarvitsemme myös kyseisen kaupan yhteystiedot, jotta voimme tarkistaa, että tiedot ovat oikein.

Muuta hintatakuuta koskien:

Jollyroom maksaa takaisin koko hintaerotuksen edellyttäen, että ylläolevat seikat on tarkastettu ja ehdot täyttyvät. Maksamme erotuksen pankkitilille 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet tietosi.

Jos vetoat hintatakuuseen ennen kuin teet ostoksen meiltä, saat alennuskoodin hintaeron hyväksymisen jälkeen. Alennuskoodi on hintaeron arvoinen ja koodi annetaan kassalla, kun teet tilauksen meiltä kyseisestä tuotteesta.

Hintatakuu koskee ainoastaan tuotteen tilaamista yksityiseen käyttöön, ei jälleenmyyntiin. Jollyroom pidättää oikeuden rajata hintatakuun koskemaan yhtä tuotetta asiakasta kohti. Hintatakuu ei ole voimassa Jollyroomin omien tuotteiden hintojen muuttuessa.

Synnytystakuu

Jollyroomin kaikilla tuotteilla on synnytystakuu. Takuu on voimassa neljä viikkoa lasketun ajan jälkeen. Synnytystakuun mukaan sinulla on oikeus palauttaa tuotteet, jos raskaus tai synnytys ei suju odotetulla tavalla. Synnytystakuuta käyttämällä tuotteiden on oltava käyttämättömiä ja asiakkaan on pystyttävä näyttämään lääkärintodistus.

Force Majeure

Force majeurella tarkoitamme tapahtumia, kuten sotaa, luonnonkatastrofeja, työmarkkinoiden kiistatilanteita, viranomaispäätöksiä, tavarantoimittajamme toimittamatta jättämiä toimituksia, lisäkustannuksia aiheuttavia tapahtumia sekä tapahtumia, joita emme pysty estämään. Se tarkoittaa, että force majeuren sattuessa Jollyroom vapautetaan velvollisuuksistaan täyttää sopimusta.  

Kiista

Valitukset tai palaute koskien Jollyroomin palveluita tai tuotteita on ilmoitettava sähköpostitse tai puhelimitse 09-42415555. Jos et ole tyytyväinen asioidesi hoitamiseen, voit kääntyä kuluttajaneuvonnan puoleen. Noudatamme aina kuluttajansuojalainsäädäntöä.

Yhteystiedot

Jollyroom AB
Tagenevägen 58
425 37 Hisings Kärra
Ruotsi

Asiakaspalvelu

Puhelin: 09-42415555

Sähköposti: asiakaspalvelu@jollyroom.fi
Yhteydenottolomake