<  Takaisin asiakaspalveluun

Tilausehdot

 

Seuraavat tilausehdot koskevat Jollyroom AB:n (yritystunnus 556815–7159, jäljempänä Jollyroom) lastentarvikkeiden ja muiden tuotteiden myyntiä, jos muuta ei ole kirjallisesti sovittu asiakkaan ja Jollyroomin välillä. Jollyroom soveltaa asiakkaille myydessään lakisääteisiä sääntöjä. Jollyroomin verkkokauppaa (www.jollyroom.fi) kutsutaan jäljempänä Jollyroom.fi:ksi.

Yleistä

Jollyroom.fi myy internetissä lastentarvikkeita yksityishenkilöille Suomeen. Voidaksesi ostaa tuotteita meiltä, sinun on oltava vähintään 18-vuotias ja sinulla on oltava voimassa oleva henkilöllisyystodistus, jotta voit noutaa postipaketin. Jos olet alle 18-vuotias, on sinulla oltava huoltajan suostumus tilaamiseen. Myymiämme tuotteita voi käyttää Suomessa ja niiden mukana on suomenkielinen käyttöopas, joko paperisena tai digitaalisena, jos tuotteen käyttö sitä vaatii.

Tilaaminen

Tilaus tehdään verkkosivumme kautta osoitteessa www.jollyroom.fi. Tutustuthan oppaaseemme Tilaaminen ja maksaminen. Jos sinulla on kysyttävää tilaamisesta, voit soittaa asiakaspalveluumme numeroon 09-42415555 tai lähettää meille sähköpostia täällä. Tilauksen tekeminen edellyttää tilausehtojemme hyväksymistä ja henkilötietojesi rekisteröintiä asiakasrekisteriimme. Ostosopimus on voimassa vasta silloin, kun olemme vahvistaneet ostoksen lähettämällä tilausvahvistuksen antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Jollyroom pidättää oikeuden korjata virheellisen tiedon jälkikäteen mahdollisissa virheissä esimerkiksi tuotteen hintaa, varastotilannetta tai toimitusaikaa koskien. Jos et ole tyytyväinen korjauksiimme, voit tietenkin peruuttaa tilauksesi maksutta.

Alennuskoodeja ei voi yhdistellä keskenään.  

Jollyroom ei toimita tilauksia Ahvenanmaalle.

Maksaminen

Kassalla voit valita maksutavaksi Klarna-laskun, erämaksun, korttimaksun tai suoramaksun. Kaikki maksutavat käsitellään Klarnan kautta.

Jollyroom takaa, että verkkokaupassamme jollyroom.fi tarjotut maksutavat ovat turvallisia. Jollyroom tarjoaa turvallisen VISA ja Mastercard -korttimaksuvaihtoehdon yhteistyössä Klarnan kanssa. Korttimaksua käyttäessä asiakas ohjautuu luotettavalle korttimaksusivulle, jossa asiakas voi täyttää korttitietonsa ja suorittaa maksun turvallisesti. Jollyroom ei koskaan käsittele asiakkaan korttitietoja. Asiakas voi maksaa ostoksensa ainoastaan pohjoismaisilla korteilla.

Kaikki hinnat ovat euroissa sisältäen arvonlisäveron. Tilaukseen lisätään mahdollisesti toimituskulut riippuen asiakkaan valitsemasta toimitustavasta.

Henkilötiedot

Asiakkaaksi rekisteröitymisen ja/tai tilaamisen yhteydessä hyväksyt, että säilytämme ja käytämme henkilötietojasi, jotta voimme antaa sinulle odottamaasi palvelua. Henkilötietolain mukaan asiakkaalla on oikeus saada itseään koskevat rekisteröidyt tiedot. Asiakkaalla on oikeus vaatia virheellisen tiedon korjaamista tai poistamista. Olethan siinä tapauksessa yhteydessä asiakaspalveluumme.

Antamiasi henkilötietoja köyttää Jollyroom sekä maksamisen ja toimituksen yhteistyökumppanimme. Takaamme, että emme luovuta henkilötietojasi kolmansille osapuolille. Jollyroom käyttää asiakasrekisterin tietoja lähettääkseen asiakkaalle tietoja tuotteistamme. Tilaat uutiskirjeen mennessäsi kassallemme ja voit myös tilata uutiskirjeemme rekisteröityessäsi asiakkaaksemme. Voit milloin tahansa peruuttaa uutiskirjeen tilaamisen uutiskirjeen lopussa olevan linkin kautta tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

Copyright

Kaikki sivuillamme oleva sisältö, kuten tekstit, grafiikka. logot, kuvat, äänitiedostot, digitaaliset tiedostot ja muut ohjelmistot kuuluvat jollyroom.fi:lle tai tavarantoimittajillemme ja ne on suojattu tekijänoikeuslailla.

Toimitus

Toimitusaikamme on 3-6 arkipäivää siitä lähtien kun teet tilauksen, silloin kun tuotetta on varastossamme. Kun tuotteet ovat lähteneet eteenpäin varastoltamme, siirtyy vastuu toimituksesta kuljetusyhtiölle, joka toimittaa tiluksen perille. Jollyroom ei voi antaa toimitustakuuta tuotteille, joita ei ole varastossamme tilaushetkellä tai tuotteille, jotka ovat lähteneet varastoltamme kuljetusyhtiön kuljetettavaksi. Se tarkoittaa sitä, että toimituksemme kokonaisaika, jolloin tuote on asiakkaan luona, voi olla normaalia pidempi kuljetusyhtiön itse aiheuttamasta myöhästymisestä johtuen.

Tilauksesi voidaan toimittaa kahdessa eri toimituksessa, koska meillä on kaksi suurta erillistä varastoa. Tämä tarkoittaa sitä, että tilaamistasi tuotteista osa lähetetään toiselta varastolta ja loput tuotteista toiselta varastolta. Pyrimme aina lähettämään tilauksen tuotteet mahdollisimman samanaikaisesti. Jos tilauksesi toimitetaan kahdessa eri osassa, saat myös kaksi erillistä toimitusvahvistusta sähköpostiisi. Toimitusvahvistuksessa näet paketin seurantatunnuksen, jolla voit seurata paketin matkaa Postnordin lähetysseurannassa.

Toimitusaika
Normaali toimitusaikamme on 3-6 arkipäivää siitä lähtien, kun teet tilauksen.  

Toimitustapa
Tilaukset toimitetaan asiakkaalle Postnordin välityksellä.

MyPack-paketti
Toimitus noutopisteeseen – Postnord (4,90 euroa)
Tilauksesi toimitetaan sinua lähimpänä olevaan Postnordin noutopisteeseen, esimerkiksi ruokakuppaan. Saat tekstiviestillä ilmoituksen, kun paketti on noudettavissa sekä noutopaikan tiedot. Paketti on noudettava 14 päivän kuluessa paketin saapumisesta. Jos pakettia ei noudeta siihen mennessä, se palautuu takaisin lähettäjälle.

DPD-paketti
Kotiinkuljetus – Postnord (30 euroa)
Pakettisi toimitetaan omakotitalon pihalle tai asunnon ovelle. Kotiinkuljetukset toimitetaan ainoastaan arkipäivinä. Postnord on yhteydessä suoraan asiakkaaseen ja sopii kotiinkuljetuksen ajankohdan. Useimmilla alueilla asiakas voi valita joko päivä- tai iltatoimituksen, mutta joillakin alueilla paketit toimitetaan joko ainoastaan päivällä tai ainoastaan illalla. Tarkista Postnordilta, miten sinun alueellasi kotiinkuljetukset toimitetaan puh. 020 690 399. 

Jollyroom tarjoaa ilmaisen toimituksen, jos tilauksen kokonaissumma ylittää 100 euroa. Jollyroomilla on markkinoiden edullisimmat toimituskulut.

Kuljetusvastuu
Jos tuote vahingoittuu tai katoaa kuljetuksen aikana meiltä asiakkaalle, olemme siitä vastuussa. Tuotetta palauttaessasi meille olet asiakkaana vastuussa tuotteesta. 

Kuljetusvahingot
Jos tuote on vahingoittunut kuljetuksen aikana, on siitä ilmoitettava välittömästi Jollyroomin asiakaspalveluun. Jotta me voimme reklamoida kuljetusvahingon kuljetusyhtiölle, on meidän ilmoitettava kuljetuksen aikaisesta vauriosta 1-3 päivän kuluessa. Ilmoitathan meille mahdollisesta kuljetusvahingosta tämän ajan kuluessa. Tämä koskee niin näkyviä kuin piilossa olevia vaurioita pakkauksessa ja tuotteessa, ja siksi on tärkeää, että avaat paketin ja tarkistat sen sisällön niin pian kuin mahdollista paketin vastaanotettuasi.

Jos vaurio on näkyvä, voit ilmoittaa vauriosta suoraan paketin toimittaneelle kuljetusyhtiön kuljettajalle, kun vastaanotat paketin. Pidäthän pakkausmateriaalin tallessa, jotta reklamaatio voidaan käsitellä oikein. 

Jos saamasi tuote on väärä, on siitä ilmoitettava mahdollisimman nopeasti Jollyroomille. Jos saamasi tuote on väärä tai et ole tilannut sitä autamme sinua palauttamaan väärän ja saamaan oikean tuotteen maksuttomasti.

Noutamattomat tilaukset
Pidätämme oikeuden veloittaa asiakkaalta toimituskulut noutamattomasta paketista (palautusmaksu ja toimitusmaksu). Veloitamme asiakkaalta 30 euroa, jos pakettia ei noudeta. Pakettia säilytetään noutopisteessä 14 päivää, jonka jälkeen se palautuu meille. Huomaathan, että jos haluat palauttaa paketin, sinun on ensin noudettava paketti ja toimittava alla olevien palautusohjeiden mukaisesti. Noutamatonta pakettia ei koske palautusoikeus. 

Toimituksen myöhästyminen
Sinulla on oikeus purkaa kauppa maksutta, jos emme pysty toimittamaan tilaustasi perille lupaamassamme toimitusajassa. Jos toimituksesi myöhästyy, olemme sinuun yhteydessä sähköpostitse tai puhelimella.

Palautusoikeus

Asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukaisesti 14 päivän palautusoikeus. Palautusaika lasketaan siitä päivästä lähtien, kun asiakas on vastaanottanut paketin.

Jos asiakkaan palauttama tuote ei ole samassa kunnossa palautuessaan kuin silloin kun asiakas on vastaanottanut tuotteen, voimme vähentää tuotteen hinnasta hinnan alennuksen, joka vastaa tuotteen arvoin vähenemistä. Palautusoikeus ei koske tuotteita, joita ei voi palauttaa hygienia- ja terveyssyistä kuten rintapumppuja, vellinlämmittäjiä, kosmetiikkaa, alusvaatteiden alaosia (alushousuja, uimapukuja, uimavaippoja ym.) sekä tuotteita, joilla on rajattu säilyvyys tai jotka luokitellaan tuoretuotteiksi. Palautusoikeus ei koske näytekappaleita. 

Huomaathan, että riittää, kun ilmoitat meille palauttavasti tuotteen 14 päivän kuluessa paketin vastaanottamisesta. Palautuksen ei tarvitse olla meillä perillä 14 päivän kuluessa, jotta palautusoikeus on voimassa.

Jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen, palauta meille ostamasi tuote ja tee uusi tilaus. Saat rahasi takaisin palauttamastasi tuotteesta.

365 päivän avoin kauppa – avaamattomilla pakkauksilla

Jollyroom.fi:n asiakkaana sinulla on 365 päivän avoin kauppa koskien tuotteita, joiden pakkausta et ole avannut. Pakkaus ei saa olla vahingoittunut tai vaurioitunut millään tavalla. Jos tuotetta ei ole toimitettu erillisessä pakkauksessa, vaan irrallaan kuljetuslaatikossa, on tuotteessa oltava paikoillaan kaikki merkit, tarrat, laput ym. Tuote on palautettava täysin käyttämättömänä ja vahingoittumattomana.

Näin palautat tuotteen

1. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme yhteydenottolomakkeen kautta, sähköpostilla tai puhelimitse ja ilmoita haluavasi palauttaa tilauksesi tai osan siitä. Ilmoitathan meille, mitkä tuotteet haluat palauttaa tilaukseltasi. Saat meiltä valmiiksi maksetun palautusrahtilomakkeen, jota käyttämällä voit palauttaa tuotteet. Voit myös käyttää apunasi suomalaisen Kuluttajaneuvonta-palvelun reklamaatio-apuria tehdessäsi reklamaatiota. Reklamaatio-apurin löydät täältä.

2. Pakkaa tuotteen huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseensa siten, että ne eivät vahingoitu kuljetuksen aikana.

3. Palauta tuotteet Jollyroomille sinulle lähetettyä palautusrahtilomaketta käyttämällä

Palauttaessasi tuotteita vastaat asiakkaana palautuksen postimaksusta. Vaatteiden ja kenkien palautus meille on maksutonta. Muiden tuotteiden palautusmaksu on 7,90 euroa. Palautusmaksu vähennetään palautettavien tuotteiden takaisinmaksusta.

Takaisinmaksu tehdään niin pian kuin mahdollista ja viimeistään 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet ja rekisteröineet palautuksen varastollamme. Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, etkä ole vielä maksanut laskua, on tärkeää, että siirrät itse laskun eräpäivää eteenpäin. Voit siirtää laskun eräpäivää osoitteessa www.klarna.fi tai soittamalla Klarnan asiakaspalveluun 09-425 99 771.

Suosittelemme, että olet meihin aina yhteydessä ennen kuin palautat tuotteita meille palautuksen syystä riippumatta.

Reklamaatio

Jollyroomin myymillä tuotteilla on yhden vuoden takuu ja kahden vuoden reklamointioikeus. Jos tuotteen pitäisi kestää normaalissa käytössä reilusti yli kaksi vuotta, pidennetään reklamaatioaikaa viiteen vuoteen. Tuotetakuu kattaa ainoastaan valmistusvirheet eli virheet, jotka ovat tuotteessa jo toimitushetkellä. Jollyroomin on todettava tuotteen valmistusvirheet, jonka jälkeen korjaamme tuotteen maksutta tai lähetämme asiakkaalle uuden tuotteen tai maksamme tuotteen hinnan takaisin asiakkaalle. Tämä edellyttää sitä, että tuotteen hoito-ohjeita on noudatettu, kun tuote on ollut normaalissa käytössä. Jos haluat tehdä tuotteesta reklamaation, ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin autamme sinua eteenpäin reklamaatioprosessissa. Sinua pyydetään lähettämään meille selkeää kuvamateriaalia tuotteessa olevasta viasta tai vaurioista. Mahdollinen takaisinmaksu tapahtuu mahdollisimman pian tai viimeistään 14 päivää sen jälkeen, kun olemme vastaanottaneet viallisen tuotteen varastollemme.

Hintatakuu

Me Jollyromilla haluamme varmistaa, että saat meiltä tuotteet markkinoiden parhaaseen hintaan. Suuresta valikoimastamme voi löytyä tuotteita, jotka löydät edullisempaan hintaan kilpailijaltamme. Sen vuoksi meillä on kaikilla tuotteillamme hintatakuu. Hintatakuu on voimassa 7 päivää ostamisen jälkeen. Voit myös vedota hintatakuuseen ennen kuin teet ostoksia verkkokaupassamme jollyroom.fi.

Ota nämä asiat huomioon, kun vertailet hintoja:

  • Tarkista, että tuote on samaa merkkiä, mallia, vuosimallia ja siinä on kaikki samat ominaisuudet.  
  • Tarkista, että tuotetta on varastossa siinä verkkokaupassa, josta olet sen löytänyt. Tuotteen täytyy olla myös täysin uusi eikä se saa olla käytetty tai näytekappale.
  • Tarkista, että tuotteen hinnat, mukaan lukien postikulut ja muut maksut, yhteensä ovat halvemmat.

Muita hintatakuun sääntöjä:

  • Kaupan tulee olla kyseisen tuotteen rekisteröity jälleenmyyjä Suomessa.
  • Vertailtavan kaupan tulee olla rekisteröity Suomessa. Kaupalla tulee olla myös suomalainen puhelinnumero sekä normaalit aukioloajat. Hintatakuu ei koske yksityishenkilöiden tekemiä tarjouksia.
  • Hintatakuu ei koske konkurssin tai kaupan lopettamisen yhteydessä tapahtuvaa loppuunmyyntiä, koska asiakkaalla ei silloin ole takuu- tai palautusoikeutta.
  • Kaupan on pystyttävä toimittamaan tuote asiakkaalle välittömästi, kun Jollyroom on tarkistanut tiedot.
  • Ostaakseen tuotteen asiakkaan ei tarvitse toimia Facebookissa tai vastaavilla foorumeilla tai liittyä jäseneksi ryhmään tai klubiin. Henkilökohtaisia alennuksia ei lasketa mukaan hintavertailuun.
  • Hallinnollisista syistä Jollyroom ei maksa takaisin alle 5 euron arvoisia hintaeroja.

Jos löydät tuotteen edullisempaan hintaan jollakin kilpailevalla kaupalla ylläolevien kriteerien mukaisesti, voit toimia seuraavasti:

  • Lähetä meille sähköpostia sivuillamme olevan yhteydenottolomakkeen kautta ja liitä viestiin linkki verkkokauppaan, josta olet löytänyt edullisemman tuotteen (linkitä suoraan tuotteeseen). Liitä viestiin myös laskelma jossa on mukana tuotteen hinta, postikulut ja muut maksut, ja jossa näkyy, että kokonaishinta on edullisempi kilpailevassa kaupassa.
  • Jos vertailet hintojamme fyysiseen kauppaan, tarvitsemme kopion tuotteen mainoksesta tai vastaavasta materiaalista, jossa edullisempi hinta näkyy. Tarvitsemme myös kyseisen kaupan yhteystiedot, jotta voimme tarkistaa, että tiedot ovat oikein.

Muuta hintatakuuta koskien:

Jollyroom maksaa takaisin koko hintaerotuksen edellyttäen, että ylläolevat seikat on tarkastettu ja ehdot täyttyvät. Maksamme erotuksen pankkitilille 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet tietosi.

Jos vetoat hintatakuuseen ennen kuin teet ostoksen meiltä, saat alennuskoodin hintaeron hyväksymisen jälkeen. Alennuskoodi on hintaeron arvoinen ja koodi annetaan kassalla, kun teet tilauksen meiltä kyseisestä tuotteesta.

Hintatakuu koskee ainoastaan tuotteen tilaamista yksityiseen käyttöön, ei jälleenmyyntiin. Jollyroom pidättää oikeuden rajata hintatakuun koskemaan yhtä tuotetta asiakasta kohti. Hintatakuu ei ole voimassa Jollyroomin omien tuotteiden hintojen muuttuessa.

Synnytystakuu

Jollyroomin kaikilla tuotteilla on synnytystakuu. Takuu on voimassa neljä viikkoa lasketun ajan jälkeen. Synnytystakuun mukaan sinulla on oikeus palauttaa tuotteet, jos raskaus tai synnytys ei suju odotetulla tavalla. Synnytystakuuta käyttämällä tuotteiden on oltava käyttämättömiä ja asiakkaan on pystyttävä näyttämään lääkärintodistus.

Force Majeure

Force majeurella tarkoitamme tapahtumia, kuten sotaa, luonnonkatastrofeja, työmarkkinoiden kiistatilanteita, viranomaispäätöksiä, tavarantoimittajamme toimittamatta jättämiä toimituksia, lisäkustannuksia aiheuttavia tapahtumia sekä tapahtumia, joita emme pysty estämään. Se tarkoittaa, että force majeuren sattuessa Jollyroom vapautetaan velvollisuuksistaan täyttää sopimusta.  

Kiista

Valitukset tai palaute koskien Jollyroomin palveluita tai tuotteita on ilmoitettava sähköpostitse tai puhelimitse 09-42415555. Jos et ole tyytyväinen asioidesi hoitamiseen, voit kääntyä kuluttajaneuvonnan puoleen. Noudatamme aina kuluttajansuojalainsäädäntöä.

Yhteystiedot

Jollyroom AB
Tagenevägen 58
425 37 Hisings Kärra
Ruotsi

Asiakaspalvelu

Puhelin: 09-42415555

Sähköposti: asiakaspalvelu@jollyroom.fi
Yhteydenottolomake

Ota yhteyttä

Puh: 09-42415555
Ma – pe kl. 11.00 – 18.00
Asiakaspalvelumme on suljettu lounaan aikana kello 14.00-15.00

Lähetä meille sähköpostia:
Klikkaa tästä avataksesi yhteydenottolomakkeemme

Tuote on lisätty ostoskoriin.
Tuotteet on lisätty ostoskoriin