Asiakaspalvelu

Tilausehdot

Seuraavat tilausehdot koskevat Jollyroom AB:n (yritystunnus 556815–7159, jäljempänä ”Jollyroom” tai ”me”) lastentarvikkeiden ja muiden tuotteiden myyntiä, jos muuta ei ole kirjallisesti sovittu asiakkaan (jäljempänä myös ”sinä”) ja Jollyroomin välillä. Jollyroom soveltaa asiakkaille myydessään lakisääteisiä sääntöjä. Jollyroomin verkkokauppaa (www.jollyroom.fi) kutsutaan jäljempänä Jollyroom.fi:ksi.

1. Yleistä

Jollyroom.fi myy internetissä lastentarvikkeita yksityishenkilöille Suomeen. Voidaksesi ostaa tuotteita meiltä sinun on oltava vähintään 18-vuotias ja sinulla on oltava voimassa oleva henkilöllisyystodistus postipaketin noutamista varten. Jos olet alle 18-vuotias, on sinulla oltava huoltajan suostumus tilaamiseen. Myymiämme tuotteita voi käyttää Suomessa ja niiden mukana on suomenkielinen käyttöopas, joko paperisena tai digitaalisena, jos tuotteen käyttö sitä vaatii.

2. Tilaaminen 

Tilaus tehdään verkkosivumme kautta osoitteessa www.jollyroom.fi. Voit tutustua tilausohjeisiimme kohdassa Tilaaminen ja maksaminen. Jos sinulla on kysyttävää tilaamisesta, voit soittaa asiakaspalveluumme numeroon 09-42415555 tai ottaa meihin yhteyttä asiakaspalveluportaalimme kautta. Tilauksen tekeminen edellyttää tilausehtojemme hyväksymistä ja henkilötietojesi rekisteröintiä asiakasrekisteriimme. Ostosopimus syntyy asiakkaan vastaanottaessa toimitusvahvistuksensa. Tilausvahvistus on vahvistus varatuista tuotteista, ja siinä myös ilmoitetaan, että ostosopimus vahvistetaan asiakkaan saadessa toimitusvahvistuksensa. Jollyroom pidättää oikeuden korjata virheellisen tiedon jälkikäteen mahdollisissa virheissä, jotka voivat koskea esimerkiksi tuotteen hintaa, varastotilannetta, tuotekuvausta tai toimitusaikaa. Jos et ole tyytyväinen korjauksiimme, voit tietenkin peruuttaa tilauksesi maksutta.

Tilauksessa voi käyttää kerrallaan vain yhden alennuskoodin, eikä koodeja voi yhdistellä keskenään. 

Jollyroom ei toimita tilauksia Ahvenanmaalle.

3. Tilaaminen yritykselle/päiväkodille/koululle 

Myymme ainoastaan yksityishenkilöille. Voit tilata Jollyroomilta tuotteita yritykselle, päiväkotiin tai kouluun yksityishenkilönä ja laskuttaa tämän jälkeen yritystä, päiväkotia tai koulua. Varmistathan ennen tilauksen tekoa, onko tämä mahdollista. Emme voi muuttaa laskun tietoja jälkikäteen tai laatia laskuja yritysten nimillä. Vastuu tilausten laskutuksesta on luovutettu Klarnalle. Kun tarvitset laskun ostoksestasi, sinun on siten otettava yhteyttä Klarnaan. Löydät laskusi myös Klarna-sovelluksesta tai saat apua seuraavan linkin kautta: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/milloin-saan-laskun-tilauksestani/

4. Maksaminen 

Kassalla voit valita maksutavaksi Klarna-laskun, erämaksun, korttimaksun tai suoramaksun.

Kaikki maksutavat käsitellään Klarnan kautta.

Jollyroom takaa, että verkkokaupassamme Jollyroom.fi tarjotut maksutavat ovat turvallisia. Jollyroom tarjoaa turvallisen VISA- ja Mastercard -korttimaksuvaihtoehdon yhteistyössä Klarnan kanssa. Korttimaksua käyttäessä asiakas ohjautuu luotettavalle korttimaksusivulle, jossa asiakas voi täyttää korttitietonsa ja suorittaa maksun turvallisesti. Jollyroom ei koskaan käsittele asiakkaan korttitietoja. Asiakas voi maksaa ostoksensa ainoastaan pohjoismaisilla korteilla.

Kaikki hinnat ilmoitetaan euroissa ja sisältävät arvonlisäveron. Tilaukseen lisätään mahdollisesti toimituskulut, jotka riippuvat asiakkaan valitsemasta toimitustavasta. Pidätämme oikeuden muuttaa tuotteidemme hintoja milloin tahansa.

5. Yksityisyydensuoja 

Käsittelemme henkilötietojasi käyttäessäsi sivuamme Jollyroom.fi. Yksityisyyssuojaselosteestamme voit lukea tarkemmin tietojen keräämisestä ja käsittelystä.  

6. Tekijänoikeusilmoitus

Kaikki Jollyroom.fi-sivustolla oleva sisältö, kuten tekstit, grafiikka, logot, kuvat, äänitiedostot, digitaaliset tiedostot ja muut ohjelmistot sekä kaikki aineettomat oikeudet (kuten alkuperäisoikeudet, suunnitteluoikeudet, kuviointioikeudet ja tuotemerkit) kuuluvat Jollyroomille tai Jollyroomin tavarantoimittajille, ja ne on suojattu ruotsalaisella ja kansainvälisellä tekijänoikeuslailla. Jollyroom.fi-sivuston käyttö tai tuotteiden tilaaminen Jollyroomilta ei anna oikeutta käyttää tekijänoikeudella suojattua materiaalia.

7. Tilausten toimitus 

Jollyroom tarjoaa maksuttoman toimituksen yli 100 euron arvoisille tilauksille, jotka toimitetaan maksikirjeenä tai postipakettina Postin toimipisteelle. 

Kun tuotteet ovat lähteneet eteenpäin varastoltamme, siirtyy vastuu toimituksesta kuljetusyhtiölle, joka toimittaa tilauksen perille. Jollyroom ei voi antaa toimitustakuuta tuotteille, joita ei ole varastossamme tilaushetkellä tai tuotteille, jotka ovat lähteneet varastoltamme kuljetusyhtiön kuljetettavaksi. Tämä tarkoittaa sitä, että toimituksen kokonaisaika voi olla normaalia pidempi kuljetusyhtiön itse aiheuttaman viivästyksen vuoksi.

Tilauksesi voidaan toimittaa useassa eri toimituksessa, koska meillä on useita varastoja. Tämä tarkoittaa sitä, että tilaamistasi tuotteista osa lähetetään yhdeltä varastolta ja loput tuotteista toiselta varastolta. Pyrimme kuitenkin aina lähettämään tilauksen tuotteet mahdollisimman samanaikaisesti.

Kun tilauksesi on lähetetty varastoltamme, saat sähköpostiisi toimitusvahvistuksen. Jos tilauksesi toimitetaan useassa eri osassa, saat niistä jokaisesta erillisen toimitusvahvistuksen. Toimitusvahvistuksessa näet paketin seurantatunnuksen, jolla voit seurata paketin matkaa Postin lähetysten seurannassa. Otathan huomioon, että paketit skannataan ensimmäisen kerran vasta niiden saavuttua Suomeen, joten lähetysten seurannan päivittymiseen saattaa kulua useita päiviä.

7.1 Toimitusaika 

Toimitusaika riippuu tilaamistasi tuotteista, postinumerostasi ja valitsemastasi toimitustavasta. Kassalla näet arvioidun toimitusajan juuri sinun tilauksellesi, ja sama tieto lukee myös tilausvahvistuksessasi, jonka saat tehtyäsi tilauksen.

7.2 Toimitustavat 

Tilaukset toimitetaan asiakkaalle Postin tai Postnordin välityksellä. Jollyroom ei toimita tilauksia Ahvenanmaalle.

Maksikirje
Toimitus postilaatikkoon – Postnord (4,90 euroa)
Maksikirjeenä voit tilata pienikokoisia tuotteita, joiden kokonaispaino on alle 2 kg. Maksikirje toimitetaan tavallisesti suoraan postilaatikkoon. Mikäli kirje on liian suuri toimitettavaksi postinjakelun mukana, se toimitetaan lähimmälle Postnord-toimipisteelle ja saat lähetyksestä saapumisilmoituksen. Noutopisteelle toimitettu maksikirje on noudettavissa seitsemän päivän ajan.

Otathan huomioon, että toimitusvastuumme lakkaa, kun lähetys on jätetty postilaatikkoosi. Mikäli et halua tilaustasi jätettävän postilaatikkoon, valitsethan jonkin muun toimitustavan.

Jollyroom tarjoaa maksuttoman maksikirjetoimituksen yli 100 euron arvoisille tilauksille.

Postipaketti
Toimitus noutopisteelle tai Smartpost-automaattiin – Posti (7,90 euroa)
Postipaketti tarkoittaa, että tuotteet lähetetään yhteistyössä Postin kanssa lähimmälle postitoimipisteelle tai Smartpost-pakettiautomaattiin. Kun paketti on noudettavissa, saat saapumisilmoituksen tekstiviestillä ja sähköpostilla sekä OmaPosti-sovelluksen kautta. Mikäli et ole ilmoittanut puhelinnumeroasi, saapumisilmoitus lähetetään kirjeitse. Paketti on noudettavissa seitsemän päivän ajan.

Jollyroom tarjoaa maksuttoman postipakettitoimituksen yli 100 euron arvoisille tilauksille.

Kotipaketti
Toimitus kotiovellesi – Posti (19,90 euroa)
Kotipakettina tilatut tuotteet toimitetaan suoraan kotiin. Posti ottaa yhteyttä paketin vastaanottajaan sopiakseen kotiinkuljetuksen ajankohdasta. Kotipaketti toimitetaan päiväsaikaan.

Lavarahti
Toimitus tontillesi – Posti (79,90 euroa)
Paketteja, jotka painavat yli 31,5 kg tai joiden ympärysmitta on yli 300 cm, ei voida toimittaa noutopisteelle, vaan ne kuljetetaan suoraan kotiin 79,90 euron toimituskuluja vastaan. Paketti toimitetaan tonttisi rajalle, jos asut omakotitalossa ja alaovellesi, jos asut kerrostalossa. Suurikokoiset paketit toimittaa Posti, joka ottaa vastaanottajaan yhteyttä sopivan toimitusajan sopimiseksi. Paketti toimitetaan päiväsaikaan.

Pikakäsittely
Toimitus noutopisteelle tai Smartpost-automaattiin – Posti (9,90 euroa)
Pikakäsittely tarkoittaa, että tilauksesi käsitellään ja lähetetään matkaan erityisen nopeasti.
Etelä-Suomi, postinumerot 00000–21999 ja 23000–86999: tee tilaus arkipäivänä ennen klo 13 saadaksesi sen kolmen arkipäivän kuluessa. Syrjäisille ja kaukaisille paikkakunnille tilaus toimitetaan neljän arkipäivän kuluessa.
Pohjois-Suomi, postinumerot 87000–99999: tee tilaus arkipäivänä ennen klo 13 saadaksesi sen neljän arkipäivän kuluessa.

7.3 Kuljetusvastuu

Jos tuote vahingoittuu tai katoaa kuljetuksen aikana meiltä asiakkaalle, olemme siitä vastuussa. Jollyroom ei kuitenkaan vastaa tilauksista, jotka toimitetaan maksikirjeenä postilaatikkoon, sillä olet itse asiakkaana valinnut sen toimitustavan.

Tuotetta palauttaessasi olet asiakkaana vastuussa siitä, että palautus tehdään palautusohjeidemme mukaisesti eikä se vahingoitu ennen kuin olet antanut sen kuljetusyhtiön toimitettavaksi. Jollyroom ei vastaa tuotteista, joiden palautuksesta ei ole pyydetty kuittia postitoimipisteeltä.

7.4 Kuljetusvahingot 

Jos tuote on vahingoittunut kuljetuksen aikana, on siitä ilmoitettava välittömästi Jollyroomin asiakaspalveluun. Jotta voimme reklamoida kuljetusvahingon kuljetusyhtiölle, meidän on ilmoitettava kuljetuksen aikaisesta vauriosta 1–3 päivän kuluessa. Ilmoitathan meille mahdollisesta kuljetusvahingosta tämän ajan kuluessa. Tämä koskee niin näkyviä kuin piilossa olevia vaurioita pakkauksessa ja tuotteessa, ja siksi on tärkeää, että avaat paketin ja tarkistat sen sisällön niin pian kuin mahdollista paketin vastaanotettuasi.

Jos vaurio on näkyvä, voit ilmoittaa vauriosta suoraan paketin toimittaneelle kuljetusyhtiön kuljettajalle vastaanottaessasi paketin. Voidaksemme käsitellä kuljetusvahinkoja koskevan reklamaation, tarvitsemme kuvamateriaalia pakkauksen ja tuotteen vaurioista sekä rahtitarrasta. Pidäthän kaikki pakkausmateriaalit tallessa, kunnes asiakaspalvelumme on käsitellyt reklamaatiosi.

Jos tilauksesi on pakattu varastollamme väärin, siitä on ilmoitettava mahdollisimman nopeasti Jollyroomille. Mikäli olet vastaanottanut väärän tai viallisen tuotteen, autamme sinua vaihtamaan sen oikeaan tuotteeseen maksuttomasti.

7.5 Noutamattomat tilaukset 

Pidätämme oikeuden veloittaa asiakkaalta noutamattoman paketin palautuksesta aiheutuvat käsittelykulut (palautusmaksu ja toimitusmaksu). Veloitamme asiakkaalta 30 euroa, jos pakettia ei noudeta. Pakettia säilytetään noutopisteellä seitsemän päivän ajan, minkä jälkeen se palautetaan meille. Mikäli et halua vastaanottaa pakettiasi, sinun on ensin otettava yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoitettava haluavasi palauttaa tilauksesi. 

7.6 Toimituksen myöhästyminen 

Sinulla on oikeus purkaa kauppa maksutta, jos emme pysty toimittamaan tilaustasi perille lupaamassamme toimitusajassa.

8. Peruuttamisoikeus, tuotetakuu ja avoin kauppa 

8.1 Peruuttamisoikeus

Juuri nyt meillä on 31. tammikuuta asti pidennetty palautusoikeus, joka koskee aikavälillä 1.11.–25.12. tehtyjä tilauksia. Voit siis tehdä jouluostoksia hyvissä ajoin ja palauttaa vääränlaiset tuotteet, vaikka olisit avannut tuotepakkauksen. Lue lisää täältä.

Meillä on lisäksi 365 päivän avoin kauppa avaamattomille tuotteille. Voit lukea lisää ehdoista täältä.

Jollyroomilta saat hintatakuun koko valikoimalle, lue lisää täältä.


Tilatessasi tuotteita Jollyroomilta sinulla on kuluttajasuojalain mukaisesti 14 päivän peruuttamisoikeus, jonka laskeminen alkaa paketin vastaanottamispäivästä. 

Peruuttamisoikeus ei koske tuotteita, jotka on valmistettu ja muokattu ohjeidesi tai toiveidesi mukaan, eikä tuotteita, joiden avattuja tuotepakkauksia ei voida myydä uudelleen terveys- ja hygieniasyistä. Voit lukea lisää täältä. Voidaksesi vedota peruuttamisoikeuteesi tuotteet on palautettava käyttämättöminä alkuperäispakkauksessaan, ja mahdollisten lappujen ja sinettien on oltava paikoillaan.

Tuotteen palautus on tehtävä täällä annettujen ohjeiden mukaisesti. 

Palauttamistasi tuotteista vähennetään palautuskulut. Palautettava tuote on lähetettävä 14 päivän kuluttua siitä, kun olet ilmoittanut Jollyroomille haluavasi palauttaa tilaamasi tuotteen. Tuote on palautettava hyvin pakattuna samassa kunnossa kuin se oli vastaanotettaessa. Mikäli tuote ei ole uudenveroisessa kunnossa, pidätämme oikeuden veloittaa asiakkaalta tuotteen arvon alenemista vastaavan summan. Voit lukea lisää täältä

Hygieniatuotteet 
Peruuttamisoikeus ei koske tuotteita, joiden avattuja tuotepakkauksia ei voida myydä uudelleen terveys- ja hygieniasyistä. Tällaisia tuotteita ovat esimerkiksi rintapumput, äidinmaidonkorvikelaitteet, kosmetiikkatuotteet, alusvaatteiden alaosat sekä tuotteet, joilla on rajattu säilyvyys tai jotka luokitellaan tuoretuotteiksi. Imetysliivit voi palauttaa vain, jos niitä on sovitettu imetyssuojien kanssa.

Huonokuntoiset tuotteet 
Jos palautettua tuotetta on käytetty enemmän kuin mitä sen ominaisuuksien ja toimintojen testaamiseen vaaditaan, pidätämme oikeuden veloittaa asiakkaalta tuotteen arvon alenemista vastaavan summan. Arvon aleneminen arvioidaan tapauskohtaisesti. Mikäli tuotetta ei ole mahdollista palauttaa uudenveroisessa kunnossa, otathan välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme, joka tekee päätöksen, voiko kyseistä tuotetta palauttaa.

8.2 Avaamattomien tuotepakkausten 365 päivän avoin kauppa 

Tilatessasi tuotteita Jollyroomilta sinulla on oikeus palauttaa avaamaton tuote 365 päivän ajan. Takaisinmaksettavasta summasta vähennetään siinä tapauksessa tavalliset palautuskulut.

365 päivän avoin kauppa koskee tuotteita, jotka eivät ole vaurioituneita ja joiden alkuperäinen tuotepakkaus on täysin avaamaton. Ilman tuotepakkausta toimitetuissa tuotteissa on oltava kaikki etiketit, tarrat ja muut vastaavat merkit paikoillaan. Tuote on palautettava uudenveroisessa kunnossa, eikä sitä saa olla käytetty.

Palauttaessasi tuotteen avokaupan mukaisesti olet itse vastuussa palautuskulujen maksamisesta.

8.3 Tuotteen palautus 

Noudata oheisia ohjeita palauttaessasi tuotteen riippumatta siitä, onko kyseessä tavallinen tuotepalautus vai avoimen kaupan mukainen palautus.

  1. Pakkaa palautettava tuote kunnolla ja sulje pakkaus huolellisesti.
  2. Liimaa pakkauksen mukana tullut rahtilomaketarra pakettiin aikaisemman rahtilomakkeen päälle. (Mikäli et ole saanut rahtilomaketarraa tilauksesi mukana, saat sen sähköpostitse ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.)
  3. Palauta paketti Postin toimipisteelle, esimerkiksi samaan paikkaan, josta noudit tilauksesi. Pyydä palautuksesta kuitti!

Saat rahasi takaisin viimeistään 14 päivän kuluttua siitä, kun olemme vastaanottaneet pakettisi.

8.4 Palautuskulut

Palautuksesta veloitetaan seuraavat maksut:

  • Vaatteet ja kengät – 4,90 €
  • Muut pienet ja keskikokoiset tuotteet (paketin paino alle 20 kg) – 9,90 €
  • Isokokoiset tuotteet (paketin paino yli 20 kg) – 24,90 €
  • Muut tuotteet (lavarahtina toimitetut tuotteet) – 39,90 €.

Palautuskulut koskevat sekä peruuttamisoikeuden että avoimen kaupan hyödyntämistä. Jos haluat palauttaa samalta tilaukselta useita tuotteita, kuten vaatteita ja trampoliinin (paketin paino yli 20 kg), sinulta veloitetaan aina suurimman tuotteen mukainen palautusmaksu.

Asiakkaanamme vastaat itse palautettavan tuotteen saapumisesta meille. Ota sen vuoksi ylös paketin lähetystunnus ennen kuin jätät sen toimipisteelle ja pyydä aina palautuksesta kuitti.

Palautusmaksu vähennetään automaattisesti takaisinmaksettavasta summasta. Mikäli haluat palauttaa koko tilauksesi, sinun on otettava yhteyttä asiakaspalveluumme 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta ja ilmoitettava haluavasi palauttaa tilauksesi. Tässä tapauksessa hyvitämme sinulle myös alkuperäisen tilauksesi toimituskulut, mikäli olet tilaushetkellä valinnut halvimman mahdollisimman toimitustavan. Jos palautat osan tilauksestasi tai jos otat yhteyttä vasta 14 vuorokauden jälkeen, alkuperäisen tilauksesi toimituskuluja ei hyvitetä. Mikäli et ole maksanut tilauksesi Klarna-laskua, on tärkeää lykätä sen eräpäivää ilmoittamalla Klarnalle palautuksesta. Teet sen helposti itse kirjautumalla sisään omille sivuillesi Klarnan verkkosivuilla osoitteessa www.klarna.fi, käyttämällä Klarnan mobiilisovellusta tai soittamalla heidän asiakaspalveluunsa numerossa 09-425 99 771.

Mikäli haluat kieltäytyä pakettisi vastaanottamisesta, sinun on otettava ensin yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta sinulta ei veloiteta noutamattoman paketin palautuskuluja.

Jos olet vastaanottanut vaurioituneen tuotteen, jos rahtilomake puuttuu paketista tai jos sinulla on muita palautukseen liittyviä kysymyksiä, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme

8.5 Tuotteen vaihtaminen

Halutessasi vaihtaa tuotteen palauta kyseinen tuote tavalliseen tapaan saadaksesi siitä rahasi takaisin normaalia palautusmaksua lukuun ottamatta. Katso yläpuolelta palautusehdot ja palautuksesta veloitettavat kulut. Voit tehdä itse uuden tilauksen haluamastasi mallista, koosta tai värivaihtoehdosta, jonka haluat aikaisemmin tilaamasi tuotteen tilalle.

Jos olet käyttänyt tilauksellasi alennuskoodia, monikkoalennusta tai muita vastaavia erikoisalennuksia, sinun on otettava yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi korvauksen uutta tilausta varten.

9. Reklamaatio 

Jollyroomin myymillä tuotteilla on yhden vuoden takuu ja kuluttajasuojalain mukainen kolmen vuoden reklamointioikeus. Tuotteissa, joissa on digitaalisia osia, reklamointiaika on kolme vuotta tai niin kauan kuin sopimus on voimassa.

Tuotetakuu kattaa ainoastaan valmistusvirheet. Jollyroomin on pystyttävä toteamaan valmistusviat, minkä vuoksi on tärkeää reklamoida tuote mahdollisimman pian havaittuasi vian. Tilanteen mukaan tarjoamme sinulle tuotteen maksuttoman korjauksen, uuden vastaavan tuotteen, osittaisen tai täyden hinnanhyvityksen tai tuotteen arvoa vastaavan alennuskoodin. Tuotetakuu ei koske tuotteita, joissa emme havaitse vikaa tai joiden viat ovat itseaiheutettuja.

Jos haluat tehdä reklamaation tuotteestasi, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalveluportaalimme kautta. Voidaksemme käsitellä reklamaatiosi tarvitsemme kirjallisen viankuvauksen sekä kuvamateriaalia, josta kyseinen vika käy selkeästi ilmi. Mahdollinen takaisinmaksu suoritetaan, kun viallinen tuote on palautettu ja käsitelty varastollamme.

Hyväksyttyjen reklamaatioiden kohdalla sinulta ei tietenkään veloiteta palautuskuluja, mikäli viallinen tuote on palautettava meille.

10. Alennuskoodit ja kampanjaehdot 

10.1 Alennuskoodit 

Mikäli haluat käyttää alennus- tai hyvityskoodin, toimi seuraavalla tavalla tilausta tehdessäsi:

  1. Laita haluamasi tuotteet ostoskoriin ja siirry kassalle.
  2. Klikkaa tuotelistauksen alla olevaa linkkiä ”Klikkaa tästä syöttääksesi alennuskoodin”.
  3. Kirjoita alennuskoodi ruutuun ja klikkaa ”Käytä”.
  4. Alennuskoodin myöntämä alennus vähentyy tilauksen kokonaissummasta.

Huom! Mikäli koodi ei toimi, tarkistathan sen kirjoitusasun ja että olet käyttänyt isoja ja pieniä kirjaimia oikein.

Asiakaspalvelusta saadut kompensaatio- ja hyvityskoodit ovat voimassa ainoastaan yhdellä tilauskerralla. Koodi on annettava kassalla ennen tilauksen hyväksymistä, eikä sitä voida rekisteröidä tilaukselle jälkikäteen.

Voit käyttää kerrallaan vain yhden alennuskoodin, eikä useita koodeja voi yhdistellä (riippumatta siitä, onko kyseessä kampanjakoodi, kompensaatiokoodi vai hyvityskoodi). Tuotteiden yhteen lasketun summan on oltava suurempi kuin alennuskoodin arvo, jotta tilaus voidaan hyväksyä.

Jokaisella alennuskoodilla on voimassaoloaika, jota ei ole mahdollista pidentää. Umpeutunutta alennuskoodia ei voida aktivoida uudestaan.

Mikäli palautat tuotteen, jonka tilaamisessa olet käyttänyt asiakaspalvelusta saatua alennuskoodia, sinun on otettava yhteyttä asiakaspalveluun saadaksesi uuden korvaavan koodin. Alennuskoodeja ei voida muuttaa takaisinmaksuksi. Palauttaessasi tuotteen, jonka tilaamiseen on käytetty kampanjakoodia, saat takaisin maksamasi summan. Kampanjakoodeja ei hyvitetä palautuksen yhteydessä. Jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen, samaan kampanjaan kuuluvaan tuotteeseen, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

10.2 Paljousalennus 

Ostaessasi tuotteita paljousalennuksella (esimerkiksi kolme kahden hinnalla) edullisimman tuotteen hinta vähennetään kassalla paljousalennukseen kuuluvien tuotteiden loppusummasta.

Palauttaessasi paljousalennukseen kuuluvan tuotteen tarjousehdot eivät enää päde. Saat takaisinmaksun palautettavan tuotteen alennetusta hinnasta, eli tässä tapauksessa tuotteen ostohinnasta, josta on vähennetty kolmasosa edullisimman tuotteen hinnasta. Tuotteiden alennetut hinnat näkyvät laskullasi.

Esimerkki: Jos olet tilannut paljousalennuksella kolme tuotetta, joiden hinnat ovat 10 €, 8 € ja 6 €, saat palautuksen yhteydessä takaisin joko 8 €, 6 € tai 4 €, koska kolmasosa edullisimman tuotteen hinnasta on 2 €.

Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen kokoa, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme

11. Hintatakuu

Tee ostoksia netistä aina hyvään hintaan ja saa samalla rahalla enemmän hauskoja tuotteita koko perheelle! Teemme parhaamme tuotteiden hinnoittelussa, mutta jos löydät tuotteen edullisemmin jostain muualta, voimme myydä sen sinulle samaan hintaan oheisten ehtojen mukaisesti. Toimi seuraavalla tavalla hyödyntääksesi hintatakuumme.

11.1 Hintatakuu kilpailijoitamme kohtaan: 

  • Hintatakuu koskee kaikkia fyysisiä myymälöitä sekä verkkokauppoja, jotka on rekisteröity Suomessa.
  • Hintatakuu on voimassa seitsemän päivää ostamisen jälkeen. Voit vedota hintatakuuseen jo ennen kuin teet ostoksia verkkokaupassamme.
  • Jollyroomin hintaan verrattavan tuotteen hinnan täytyy olla voimassa sinä päivänä, jolloin lähetät meille hintatakuuanomuksesi tai seitsemän päivän sisällä ostamisesta.
  • Osaa valikoimamme tuotteista ja tuotemerkeistä myydään pelkästään Jollyroomilla – katso seuraava kohta, joka koskee hintatakuuta omassa verkkokaupassamme.

11.2 Hintatakuu Jollyroomia kohtaan: 

  • Tarjoamme hintatakuun myös Jollyroomin verkkosivuilla. Jos tilaamasi tuotteen hinta laskee tehtyäsi tilauksen, hyvitämme sinulle hinnanerotuksen jälkikäteen.
  • Mikäli tilaamasi tuotteen hinta muuttuu, voit vedota hintatakuuseen enintään seitsemän päivän ajan tilauspäiväsi jälkeen. Voit myös vedota hintatakuuseen ennen tilauksen tekoa, jos löydät saman tuotteen jostain muualta edullisempaan hintaan.
  • Hintatakuu on voimassa, jos ostamasi tuotteen hinta alenee seitsemän päivän sisällä tilaushetkestäsi.

11.3 Hintatakuun vaatimukset: 

Ennen kuin vetoat hintatakuuseen, pyydämme sinua tarkistamaan, että kyseinen tuote, hinta ja myymälä täyttävät seuraavat ehdot:

  • Tarkista, että tuotteen hinta, mukaan lukien postikulut ja muut maksut, on edullisempi kuin meiltä tilatessa.
  • Tuotteen on oltava samaa merkkiä, mallia, vuosimallia ja sisällettävä kaikki samat ominaisuudet.
  • Tuotetta on oltava vertailtavan kaupan varastossa. Kaupan on pystyttävä toimittamaan tuote asiakkaalle välittömästi Jollyroomin tarkistaessa tiedot.
  • Tuotteen on oltava uusi, eikä sitä ole käytetty mallikappaleena tai vastaavana.
  • Hintatakuu ei koske konkurssimyyntiä, kaupan lopettamisen yhteydessä tapahtuvaa loppuunmyyntiä tai muuta vastaavaa tilannetta, jolloin ostokselle ei saa takuuta tai reklamaatio-oikeutta.
  • Hintatakuu ei koske henkilökohtaisia tarjouksia tai kanta-asiakasalennuksia eikä vertailtavan kaupan tarjouskampanjoita Facebookissa tai muissa vastaavissa medioissa, jotka velvoittavat asiakkaan toimimaan tietyllä tavalla.
  • Hintatakuu koskee ainoastaan yksityiskäyttöön ostettavia tuotteita, ei jälleenmyyntituotteita. Jollyroom pidättää oikeuden rajoittaa hintatakuun koskemaan yhtä kappaletta jokaisesta tuotteesta asiakasta kohden.

11.4 Näin saat hintatakuun 

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalveluportaalimme kautta, jotta voimme käsitellä pyyntösi hintatakuusta. Ennen viestin lähettämistä pyydämme sinua tarkistamaan huolella, että kaikki edellä luetellut ehdot täyttyvät sekä lähettämään viestin mukana oheiset vaadittavat tositteet:

Verkkokauppaa koskevat tositteet (koskee myös Jollyroom.fi-sivustoa): 

  • Näyttökuva, josta käy ilmi päivämäärä, tuote ja hinta.
  • Suora linkki tuotteeseen sen verkkokaupan sivuilla, jolta olet löytänyt tuotteen edullisemmin.
  • Laskelma tuotteen koko hinnasta (sisältäen postikulut, verot ja muut maksut), joka osoittaa tuotteen olevan halvempi toisessa verkkokaupassa kuin meiltä tilattaessa.

Fyysistä kauppaa koskevat tositteet: 

  • Kopio mainoksesta, sanomalehdestä tai vastaavasta julkaisusta, josta käy ilmi tuotteen hinta ja tarjouksen voimassaoloaika.
  • Kaupan yhteystiedot, jotta voimme varmistaa antamasi tiedot.

Hinnanerotus maksetaan tilillesi Klarnan kautta 14 päivän kuluttua siitä, kun olemme käsitelleet ja hyväksyneet hintatakuupyyntösi.

12. Synnytystakuu 

Jollyroomin kaikilla tuotteilla on synnytystakuu, joka on voimassa neljä viikkoa lasketun ajan jälkeen. Synnytystakuun mukaan sinulla on oikeus palauttaa tuotteet, jos raskaus tai synnytys ei suju odotetulla tavalla. Synnytystakuuseen vedottaessa tuotteiden on oltava käyttämättömiä ja asiakkaan on pystyttävä näyttämään lääkärintodistus.

13. Ylivoimainen este 

Jos yllättävä, ennalta-arvaamaton ja meidän vaikutusmahdollisuuksiemme ulkopuolinen tapahtuma, niin kutsuttu ylivoimainen este tai force majeure, kohtuuttomasti haittaa tai estää sopimuksenmukaisen suoritusvelvollisuutemme täyttämisen, Jollyroom vapautuu sopimusvelvoitteestaan ilman korvausseuraamuksia. Ylivoimaisella esteellä tarkoitamme esimerkiksi sotaa, luonnonkatastrofeja, työmarkkinoiden kiistatilanteita, viranomaispäätöksiä, tavarantoimittajamme toimittamatta jättämiä toimituksia, lisäkustannuksia aiheuttavia tapahtumia sekä muita vaikutusvaltamme ulkopuolisia tapahtumia.

14. Muut ehdot 

Jollyroomilla on oikeus käyttää alihankkijoita tilausehtojen mukaisten velvollisuuksiensa täyttämiseksi.

Mikäli toimivaltainen tuomioistuin, viranomainen tai välimiesoikeus havaitsee tilausehtojen jonkin kohdan olevan pätemätön tai mahdoton toteuttaa, kyseessä oleva kohta ja kaikki muut säädökset ovat toteutettavissa sovellettavan lain puitteissa.  

Pidätämme oikeuden tehdä muutoksia näihin ehtoihin milloin tahansa.

15. Erimielisyyksien ratkaiseminen 

Näihin tilausehtoihin sovelletaan Suomen lakia. Poikkeustilanteissa ehtoihin voidaan soveltaa myös jonkin muun tuomiopiirin kansainvälisesti pätevää, yksityisoikeudellista määräystä.

Jollyroomin palveluita tai tuotteita koskevat valitukset ja palautteet on ilmoitettava kirjallisesti asiakaspalveluportaalimme kautta tai puhelimitse soittamalla numeroon 09-42415555. 

Jos et ole tyytyväinen asioidesi hoitamiseen, voit kääntyä kuluttajaneuvonnan puoleen tai pyytää riitaan kuluttajariitalautakunnan ratkaisusuositusta. Voit ottaa yhteyttä kuluttajaneuvontaan osoitteessa https://www.kkv.fi/kuluttaja-asiat/kuluttajaneuvonta/ tai soittamalla heidän numeroonsa 029 505 3050. Noudatamme aina kuluttajaneuvonnan ja kuluttajariitalautakunnan suosituksia.

Jos sinulla on Jollyroomin palveluita tai tuotteita koskeva valitus tai ongelma, jota et pysty ratkaisemaan suoraan Jollyroomin kanssa, voit myös lähettää sen EU:n Verkkovälitteiseen riidanratkaisupalveluun (nk. ”ODR-järjestelmään”) ODR-järjestelmän avulla on mahdollista ratkaista riitoja verkossa tehdyistä ostoksista ilman tuomioistuimen väliintuloa. Sivuston kautta saat yhteyden puolueettomaan riidanratkaisuelimeen, joka auttaa osapuolia löytämään riitaansa tuomioistuimen ulkopuolisen ratkaisun. Löydät ODR-järjestelmän täältä.  

16. Yhteystiedot 

Vierailuosoite: 
Sörredsvägen 111
417 29 Göteborg
Ruotsi

Postiosoite: 
Jollyroom AB
Box 125
423 21 Torslanda
Ruotsi

Asiakaspalvelu 
Puhelin: 09-42415555
Asiakaspalveluportaali

 

 

kontakt2.png

Tulosta tai lataa ehdot