<  Takaisin asiakaspalveluun

Kysymykset ja vastaukset

 

Tilaukset

Tilauksen tekeminen jollyroom.fi verkkokaupassa ei onnistu. Kuinka toimia?
Varmista, että antamasi tiedot ovat oikeat ja että olet valinnut toimitus- ja maksutavan. Varmista myös, että olet hyväksynyt tilausehtomme ennen kuin siirryt maksamaan ostoksesi.
Voinko peruttaa/muutta jo tekemääni tilausta?
Jollyroomilla on nopeat toimitusajat ja pakkaamme tilaamasi tuotteet heti vastaanotettuamme tilauksesi. Siitä johtuen emme voi peruuttaa tilausta, muuttaa sitä tai lisätä tuotteita tilaukseesi.
Mistä tiedän, että Jollyroom on saanut tilaukseni?
Kun olemme saaneet tilauksesi, saat meiltä tilausvahvistuksen sähköpostitse. Pakattuamme ja lähetettyämme tilaamasi tuotteet, saat meiltä uuden sähköpostin jossa ilmoitamme lähetystunnuksen, jonka avulla voit seurata pakettia netissä. Yleisin syy tilausvahvistuksen puuttumiseen on väärin kirjoitettu tai virheellinen sähköpostiosoite. Jos et ole saanut tilausvahvistusta ota yhteyttä asiakaspalveluumme, joka auttaa sinua mielellään asiassa eteenpäin.
Haluamani tuotteen kohdalla lukee, että tuote on loppu varastosta. Mitä teen?
Et voi tilata tuotetta joka on loppu varastostamme. Tuotteet jotka löytyvät varastostamme on merkitty vihreällä symbolilla ja tuotteiden kohdalla lukee "varastossa". Jos haluat ostaa tuotteen joka on väliaikaisesti loppu ja haluat saada tiedon kun tuote saapuu taas varastoomme, voit valvoa tuotetta. Klikkaa "valvo tuotetta" nappia ja ilmoita sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostia heti kun tuote on saapunut varastoomme.
Kuinka paljon tilausten toimitus maksaa?
MyPack-paketin toimituskulut ovat 4,9 euroa per tilaus. Siinä tapauksessa, että tilauksen kokonaissumma mukaan lukien alennuskoodit ja lahjakortit ylittää 100 euroa, ei toimituskuluja peritä. Jos kuitenkin valitset toimitustavaksi DPD-paketin, on toimituskulujen hinta 30 euroa, vaikka ostosten summa ylittäisikin 100 euroa.
Kuinka kauan kampanjahintanne ovat voimassa?
Kampanjahintamme ovat yleensä voimassa niin kauan, kuin kampanjatuotteita on varastossamme, ellemme muuten ilmoita.

 

Maksaminen

Mitä maksuvaihtoehtoja Jollyroom tarjoaa?

Korttimaksut

Jollyroom verkkokaupassa voit maksaa ostoksesi kortilla (Visa, Master Card). Kortilla maksaessasi summa varataan tililtäsi. Summa veloitetaan tililtäsi vasta, kun olemme pakanneet ja lähettäneet tilauksesi. Kortilla maksaminen Jollyroom verkkokaupassa on turvallista. Jollyroomin korttimaksut käsittelee luotettava yhteistyökumppanimme PayEx joka täyttää PCI DSS-vaatimukset (Payment Card Industry Data Security Standard). Kortilla maksaessasi sinut ohjataan suojatulle sivulle, jossa voit täyttää tietosi ja suorittaa maksun turvallisesti. Jollyroom ei koskaan käsittele korttitietojasi. Ilmoittamasi henkilötiedot ovat SLL suojattuja ja valitsemasi salasana on salattu.

Lasku

Jollyroom tekee yhteistyötä Klarnan kanssa, joten voit maksaa ostoksesi kätevästi Klarna Laskulla. Saat Klarna laskun sähköpostiisi, kun olemme lähettäneet tuotteet. Sinulla on 14 päivää aikaa maksaa Klarna Lasku eikä laskutusmaksua peritä. Jos sinulla on kysymyksiä Klarna Laskuun liittyen voit ottaa yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun 09-425 99 771 tai lukea lisää osoitteessa https://klarna.com/fi/tuki

Suoramaksu

Voit maksaa ostoksesi nopeasti ja varmasti verkkopankissasi. Kirjaudut sisään omilla pankkitunnuksillasi ja suoritat maksun turvallisesti siellä. Kaikki suoramaksut menevät luotettavan yhteistyökumppanimme PayExin kautta.

Miksi Klarna Laskulla maksaminene ei onnistu?
Jos ostoasi ei hyväksytä, kun valitset maksutavaksi laskun, voi syynä olla monia ei asioita.

-Ostaaksesi Klarna Laskulla on sinun oltava 18-vuotias.

-Ilmoittamasi osoite voi olla virheellinen. Laskulla maksaessa hyväksytään osoitteeksi vain rekisteröity osoite.

-Olet ylittänyt luottorajasi.

-Olet ilmoittanut virheellisen henkilötunnuksen. Ota huomioon, että henkilötunnuksen ja rekisteröidyn osoitteen on täsmättävä keskenään, jotta laskulla maksaminen voidaan suorittaa.

Jos haluat lisää tietoa siitä, miksi Klarna laskulla maksamista ei onnistunut, ole ystävällinen ja ota yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun 09-425 99 771.

Missä ostoskuittini on?
Ostokuitin saat meiltä sähköpostitse ja se toimii sekä kuittina että takuutodistuksena. Jos ostokuittisi on kadonnut, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Haluan maksaa kortilla, mutta maksukorttiani ei hyväksytä. Miksi?
Osassa maksukortiesta on sähköiseen kaupankäynnin esto, joten syy ongelmaan voi olla lukittu kortti. Ota siis yhteyttä omaan pankkiisi ja pyydä pankkiasi poistamaan esto kortistasi. Maksaessasi verkkokaupassamme sinulla täytyy olla käytettävissä henkilökohtaiset pankkitunnukset. Verkkokaupassamme voit maksaa vain pohjoismaisilla korteilla.

 

Toimitus

Toimittaako Jollyroom.fi tilauksia myös Suomen ulkopuolelle?
Jollyroom.fi verkkokaupasta voi tehdä tilauksia vain Suomeen. Huom! Emme toimita tilauksia Ahvenanmaalle. Jos asut Ruotsissa voit tilata tuotteita Ruotsiin osoitteesta jollyroom.se, Norjaan voit tilata tuotteita osoitteesta jollyroom.no ja Tanskaan osoitteesta jollyoom.dk
Kuinka pitkä toimitusaika Jollyroomista tilatuilla tuotteilla on?
Meillä on suuri varasto, joten useimmiten voimme lähettää tilaamasi tuotteet jo samana päivänä. Kun tuotteet on lähetetty varastostamme, kestää tavaroiden toimitus noin 4-8 arkipäivää. Teemme aina parhaamme sen eteen, että tilaamasi tuotteet saapuvat perille nopeasti.
Mitä erilaiset toimitustavat tarkoittavat?

MyPack-paketti

MyPack-paketti tarkoittaa, että tuotteet lähetetään yhteistyössä Ruotsin postin sekä Matkahuollon kanssa. Paketit ovat noudettavissa Matkahuollon noutopaikasta (Siwat, Valintatalot, Euromarketit, Matkahuollon noutopaikka). Saat ilmoituksen tekstiviestillä, kun paketti on saapunut noutopaikkaan ja on valmis noudettavaksi. Siinä tapauksessa, ettet ole ilmoittanut kännykkänumeroasi, ilmoitetaan paketin saapumisesta kirjeitse.

DPD-paketti

DPD-pakettina tilatut tuotteet toimitetaan suoraan kotiin. Paketti toimitetaan katutasolle asti. Paketti luovutetaan tilauksen vastaanottajalle kuittia vastaan. DPD-palveluun kuuluu yksi automaattinen toimituskerta. Emme valitettavasti kuitenkaan voi sopia tarkkoja jakeluaikoja DPD-paketeille. Jos pakettia ei voida toimittaa, on paketti noudettavissa lähimmästä noutopisteestä viimeistään seuraavana arkipäivänä. Paketti on noudettavissa 14 päivän ajan.

 

Palautusoikeus ja takuu

Kuinka palautan tuotteen?
Jos et ole tyytyväinen ostokseesi voit palauttaa tuotteen ja saat rahat takaisin. Tavarat on palautettava käyttämättöminä ja alkuperäispakkauksissa 14 päivän kuluessa tavaroiden toimituspäivästä. Avaamattomilla paketeilla on 356 päivän palautusoikeus. Palautettavien tuotteiden paketti ei saa olla vahingoittunut tai vioittunut millään tavalla.

Jos haluat palauttaa tilaamasi tuotteet ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Klikkaa tästä päästäksesi yhteydenottolomakkeeseenAsiakaspalvelusta saat rahtilomakkeen, sekä apua palautuksen tekemiseen. Jos asiakas ei käytä Jollyroomin rahtilomaketta, on asiakkaan omalla vastuulla huolehtia siitä, että hänellä on palautetun paketin lähetystunnus sekä kuitti palautuksesta. Asiakkaan käyttäessä Jollyroomin rahtilomaketta poistetaan palautuksen toimituskulut 7,9 euroa asiakkaalle palautettavasta summasta. Vaatteiden ja kenkien palautus on kuitenkin ilmaista, eikä siitä peritä toimituskuluja jos asiakas käyttää Jollyroomin rahtilomaketta. Jos asiakas ei käytä Jollyroomin rahtilomaketta, vastaa hän toimituskuluista itse.

Huom! Asiakas vastaa itse palautuksen saapumisesta Jollyroomille. On siis tärkeää, että palauttaessasi tuotteita Jollyroomiin otat paketin lähetystunnuksen muistiin ja pyydät palautuksesta kuitin.

Kuinka reklamoin tuotteen?
Kaikissa Jollyroomin myymissä tuotteissa on vuoden takuu ja kolmen vuoden virhetakuu. Reklamaatiotapauksissa Jollyroom maksaa aina postikulut, kun käytät Jollyroomin rahtilomaketta. Jos et käytä Jollyroomin rahtilomaketta, vastaat postikuluista itse.

Jos haluat reklamoida tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin he auttavat sinua ja lähettävät rahtilomakkeen sinulle. Klikkaa tästä päästäksesi yhteydenottolomakkeeseen. Jos asiakas ei käytä Jollyroomin rahtilomaketta, on asiakkaan omalla vastuulla huolehtia siitä, että hänellä on palautetun paketin lähetystunnus sekä kuitti palautuksesta.

Huom! Asiakas vastaa itse palautuksen saapumisesta Jollyroomille. On siis tärkeää, että palauttaessasi tuotteita Jollyroomiin otat paketin lähetystunnuksen muistiin ja pyydät palautuksesta kuitin

Kuinka löydän tuotteen sarjanumeron?
Voit tarvita tuotteen sarjanumeroa tehdessäsi reklamaatiota tuotteesta. Sarjanumero voi sijaita tuotteesta riippuen eri paikoissa. Lastenvaunujen sarjanumero on yleensä merkitty tarralla, joka on liimattu vaunujen runkoon. Kun kyseessä on itkuhälytin, numero löytyy usein paristoluukun läheisyydestä tai paristojen alta. Huonekaluissa sarjanumero on yleensä liimattuna huonekaluun, sen kartonkiin tai ohjekirjaan.

 

Voinko vaihtaa ostamani tuotteen?
Jos haluat vaihtaa tuotteen on sinun palautettava tilaamasi tuote Jollyroomin, niin me palautamme rahat takaisin. Saadaksesi haluamasi tuotteen tee uusi tilaus Jollyroom.fi verkkokaupassa. Kohdasta "kuinka palautan tuotteen?" löydät lisäteitoa tuotteiden palautuksesta.
Mitä Klarna laskulleni tapahtuu jos palautuan ostamani tuotteen?
Jos päättä palauttaa koko tai osan Klarna Laskulla tehdystä tilauksestasi, ei sinun tietenkään tarvitse maksaa palautetuista tuotteista. Kirjautumalla sisään omille sivuillesi Klarna.com:issa voit siirtää laskusi eräpäivää 10 päivällä eteenpäin, jotta Jollyroomilla on aikaa ottaa palautuksesi vastaan ja rekisteröidä se. Klarnan omilla sivuilla voit myös tarkistaa, onko palatuuksesi ehtinyt rekisteröityä ja nähdä päivitetyn laskusi. Mikäli palautus ei jostain syystä olisi rekisteröitnyt laskulle ennen uutta eräpäivää, olethan yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun, niin he auttavat sinua asiassa!
 
Onko Jollyroomilla hintatakuu?
Kyllä! Jollyroomin hintatakuu koskee kaikkia tuotteitamme, sillä haluamme taata, että tarjoamme asiakkaillemme markkinoiden parhaat hinnat. Hintatakuu koskee tuotteita, joissa on täsmälleen sama tarjous ja tavara/tavarat, mutta ei tuotteita, joiden hintaero on pienempi kuin 5 euroa. Vertailtavan kaupan on oltava rekisteröity Suomessa ja tuotteen on löydyttävä heidän varastostaan.

Hintatakuu ei koske tavaroita jotka ovat konkurssimyynnissä tai loppuunmyynnissä, sillä tavaroista puuttuu takuu ja palautusoikeus. Voit vedota hintatakuuseen 7 päivää ostoksen tekemisen jälkeen tai ennen tuotteen tilaamista. Sinun on voitava osoittaa hintaero Jollyroomille esimerkiksi linkin tai mainoksen avulla.

Saadaksesi apua hintatakuuta koskien, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Ota yhteyttä

Liity uutiskirjeemme postituslistalle ja pysy ajan tasalla uutisista ja tarjouksista!

Jollyroomilla on markkinoiden laajin valikoima lastentarvikkeita. Jollyroomissa asiointi on helppoa ja nopeaa ja hintamme ovat aina edulliset. Asiakaspalvelumme palvelee sinua sekä puhelimitse että sähköpostilla. Jollyroomista tilatuilla tuotteilla on 365 päivän palautusoikeus. Jollyroomilta saat lastenvaunut, turvaistuimet, lastenvaatteet vauvoille ja lapsille, inspiroivia sisustustuotteita lastenhuoneeseen, lastentarvikkeita sekä paljon muuta. Meiltä löydät lukuisia tunnettuja tuotemerkkejä, kuten Britax, Maxi-Cosi, Baby Jogger, BabyBjörn, Didriksons, Sebra, KidKraft, Ergobaby, Philips Avent, Neonate, Cybex, LEGO ja monia muita! Tervetuloa shoppailemaan Pohjoismaiden suurimpaan lastentarvikkeiden verkkokauppaan!

Tuote on lisätty ostoskoriin.
Tuotteet on lisätty ostoskoriin