Asiakaspalvelu

Kysymykset ja vastaukset

Tilaukset

Tilauksen tekeminen jollyroom.fi-verkkokaupassa ei onnistu. Kuinka toimia?

Varmista, että antamasi tiedot ovat oikeat ja että olet valinnut toimitus- ja maksutavan. Mikäli nämä ovat oikein, eikä tilauksen tekeminen edelleenkään onnistu, suosittelemme kokeilemaan toista verkkoselainta tai laitetta tilauksen tekemiseksi. Valitettavasti emme voi ottaa vastaan tilauksia puhelimitse.

Voinko peruttaa/muuttaa jo tekemääni tilausta?

Jollyroomilla on nopeat toimitusajat ja pakkaamme tilaamasi tuotteet heti vastaanotettuamme tilauksesi. Siitä johtuen emme voi peruuttaa tilaustasi, muuttaa sitä tai lisätä tuotteita tilaukseesi.

Mistä tiedän, että Jollyroom on saanut tilaukseni?

Kun olemme saaneet tilauksesi, saat meiltä tilausvahvistuksen sähköpostitse. Pakattuamme ja lähetettyämme tilaamasi tuotteet, saat meiltä uuden sähköpostin, jossa ilmoitamme lähetystunnuksen, jonka avulla voit seurata pakettia netissä. Yleisin syy tilausvahvistuksen puuttumiseen on väärin kirjoitettu tai virheellinen sähköpostiosoite. Suosittelemme myös tarkistamaan sähköpostisi tarjouskansion ja roskapostisuodattimen, jos et ole saanut tilausvahvistustasi. Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, joka auttaa sinua mielellään asiassa eteenpäin.

Haluamani tuotteen kohdalla lukee, että tuote on loppu varastosta. Mitä teen?

Et voi tilata tuotetta, joka on loppu varastostamme. Varastostamme löytyvät tuotteet on merkitty vihreällä symbolilla ja tuotteiden kohdalla lukee "varastossa". Jos haluat ostaa tuotteen, joka on väliaikaisesti loppu ja haluat saada tiedon kun tuote saapuu taas varastoomme, voit valvoa tuotetta. Klikkaa "valvo tuotetta" nappia ja ilmoita sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostia heti kun tuote on saapunut varastoomme.

Miksi alennuskoodini ei toimi?

Mikäli alennuskoodisi ei toimi, tarkista sen kirjoitusasu sekä isojen ja pienien kirjaimien käyttö. Asiakaspalvelusta saadut kompensaatio- ja korvauskoodit toimivat ainoastaan yhdellä tilauskerralla. Samalla tilauksella voit käyttää vain yhden alennuskoodin, eikä eri koodeja voi yhdistellä keskenään. Tarkista myös koodin voimassaoloaika.

Kuinka paljon tilausten toimitus maksaa?

Postipaketin toimituskulut ovat 5,90 euroa per tilaus. Siinä tapauksessa, että tilauksen kokonaissumma mukaan lukien mahdollisen alennuskoodin ylittää 100 euroa, ei toimituskuluja peritä. Jos kuitenkin valitset toimitustavaksi kotiinkuljetuksen, on toimituskulujen hinta 19,90 euroa, vaikka ostosten summa ylittäisikin 100 euroa.

Kuinka kauan kampanjahintanne ovat voimassa?

Kampanjahintamme ovat yleensä voimassa niin kauan, kuin kampanjatuotteita on varastossamme, ellemme muuta ilmoita.

Maksaminen

Mitä maksuvaihtoehtoja Jollyroom tarjoaa?

Korttimaksut
Jollyroomin verkkokaupassa voit maksaa ostoksesi kortilla (Visa, Master Card). Kortilla maksaessasi summa varataan tililtäsi. Summa veloitetaan tililtäsi vasta, kun olemme pakanneet ja lähettäneet tilauksesi. Kortilla maksaminen Jollyroom verkkokaupassa on turvallista. Verkkokaupassamme tehdyt korttimaksut käsitellään yhteistyökumppanimme Klarnan toimesta. Kortilla maksaessasi sinut ohjataan suojatulle sivulle, jossa voit täyttää tietosi ja suorittaa maksun turvallisesti. Jollyroom ei koskaan käsittele korttitietojasi. Ilmoittamasi henkilötiedot ovat SLL-suojattuja ja valitsemasi salasana on salattu.

Lasku
Jollyroom tekee yhteistyötä Klarnan kanssa, joten voit maksaa ostoksesi kätevästi Klarnan laskulla. Saat Klarna-laskun sähköpostiisi, kun olemme lähettäneet tuotteet. Sinulla on 14 päivää aikaa maksaa Klarna-lasku eikä laskutusmaksua peritä. Jos sinulla on kysymyksiä Klarna-laskuun liittyen, voit ottaa yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun 09-425 99 771 tai lukea lisää osoitteessa https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/

Suoramaksu
Voit maksaa ostoksesi nopeasti ja varmasti verkkopankissasi. Kirjaudut sisään omilla pankkitunnuksillasi ja suoritat maksun turvallisesti siellä. Kaikki suoramaksut menevät luotettavan yhteistyökumppanimme Klarnan kautta.

Miksi Klarna-laskulla maksaminen ei onnistu?

Jos ostoasi ei hyväksytä, kun valitset maksutavaksi laskun, voi syynä olla monia ei asioita.

  • Ostaaksesi Klarna-laskulla on sinun oltava 18-vuotias.
  • Ilmoittamasi osoite voi olla virheellinen. Laskulla maksaessa hyväksytään osoitteeksi vain rekisteröity osoite.
  • Olet ylittänyt luottorajasi.
  • Olet ilmoittanut virheellisen henkilötunnuksen. Ota huomioon, että henkilötunnuksen ja rekisteröidyn osoitteen on täsmättävä keskenään, jotta laskulla maksaminen voidaan suorittaa.
Jos haluat lisää tietoa siitä, miksi Klarna laskulla maksamista ei onnistunut, ole ystävällinen ja ota yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun 09-425 99 771.

 

Missä ostokuittini on?

Ostokuitin saat meiltä sähköpostitse ja se toimii sekä kuittina että takuutodistuksena. Jos ostokuittisi on kadonnut, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Haluan maksaa kortilla, mutta maksukorttiani ei hyväksytä. Miksi?

Osassa maksukorteista on sähköisen kaupankäynnin esto, joten syy ongelmaan voi olla lukittu kortti. Ota siis yhteyttä omaan pankkiisi ja pyydä pankkiasi poistamaan esto kortistasi. Maksaessasi verkkokaupassamme sinulla täytyy olla käytettävissä henkilökohtaiset pankkitunnuksesi. Verkkokaupassamme voit maksaa vain pohjoismaisilla korteilla.

Toimitus

Toimittaako Jollyroom.fi tilauksia myös Suomen ulkopuolelle?

Jollyroom.fi verkkokaupasta voi tehdä tilauksia vain Suomeen. Huom! Emme toimita tilauksia Ahvenanmaalle. Jos asut Ruotsissa, voit tilata tuotteita Ruotsiin osoitteesta jollyroom.se, Norjaan voit tilata tuotteita osoitteesta jollyroom.no, Tanskaan osoitteesta jollyoom.dk ja Saksaan osoitteesta jollyroom.de.

Kuinka pitkä toimitusaika Jollyroomilta tilatuilla tuotteilla on?

Meillä on suuri varasto, joten useimmiten voimme lähettää tilaamasi tuotteet jo samana päivänä. Tavallinen toimitusaikamme on 3–7 arkipäivää. Suurikokoisten tuotteiden (paino yli 35 kg) toimitus saattaa kestää hieman pidempään, mutta silloinkin enintään 10 arkipäivää. Toimitusaika tilauksen jälkeisestä päivästä edellyttäen, että kyseistä tuotetta on varastossamme.

Mitä erilaiset toimitustavat tarkoittavat?

Postipaketti
Postipaketti tarkoittaa, että tuotteet lähetetään yhteistyössä Postin kanssa lähimmälle postitoimipisteelle tai Smartpost-pakettiautomaattiin. Kun paketti on noudettavissa, saat saapumisilmoituksen tekstiviestillä ja sähköpostilla sekä OmaPosti-sovelluksen kautta. Mikäli et ole ilmoittanut puhelinnumeroasi, saapumisilmoitus lähetetään kirjeitse. Paketti on noudettavissa seitsemän päivän ajan.

Kotipaketti
Kotipakettina tilatut tuotteet toimitetaan suoraan kotiin. Posti ottaa yhteyttä paketin vastaanottajaan sopiakseen kotiinkuljetuksen ajankohdasta.

Voinko itse valita paketin toimituspaikan?

Tilauksien toimituspaikka määräytyy automaattisesti asiakkaan postinumeroalueen perusteella. Halutessasi voit vaihtaa paketin toimituspaikkaa rekisteröitymällä Postin OmaPosti-palveluun ja valitsemalla sinulle parhaan noutopisteen. Tällöin paketit ohjautuvat palvelussa ilmoittamaasi toimipisteeseen.

Huom! Oma noutopiste -palveluun tulee rekisteröityä ennen tilauksen tekemistä, jotta paketti saapuu valintasi mukaisesti.

Palautusoikeus ja takuu

Kuinka palautan tuotteen?

Mikäli et ole tyytyväinen ostokseesi, voit palauttaa sen meille ja saada rahasi takaisin. Sinulla on kuluttajasuojalain mukaisesti 14 päivän palautusoikeus, jonka laskeminen alkaa paketin vastaanottamispäivästä. Jos tuotepakkaus on avaamaton, eikä se ole vaurioitunut, sinulla on oikeus palauttaa se 365 päivän ajan. Palautusoikeus ei koske hygieniatuotteita. Jos palautettu tuote ei ole uudenveroisessa kunnossa, pidätämme oikeuden veloittaa asiakkaalta tuotteen arvon alenemista vastaavan summan.

Huom! Mikäli saamasi tuote on ollut viallinen, sitä ei tule lähettää takaisin. Ota sen sijaan yhteyttä asiakaspalveluumme tehdäksesi reklamaation. Tutustu reklamaatiokäytäntöömme alla.

Palautettava tuote on pakattava kunnolla, ja paketti suljettava huolellisesti. Liimaa paketin mukana tullut rahtilomake pakettiin aikaisemman rahtilomakkeen päälle. Vie paketti lähimmälle Postin toimipisteelle ja pyydä palautuksesta kuitti. Asiakkaana olet vastuussa palautettavan paketin saapumisesta meille. Sen vuoksi on tärkeää ottaa ylös paketin lähetystunnus ja pyytää palautuksesta kuitti toimipisteeltä. Saat rahasi takaisin viimeistään 14 päivän kuluttua siitä, kun olemme vastaanottaneet palauttamasi paketin.

Palautuksesta veloitetaan seuraavat maksut:

  • Vaatteet ja kengät – 3,90 €
  • Muut pienet ja keskikokoiset tuotteet (paketin paino alle 20 kg) – 7,90 €
  • Isokokoiset tuotteet (paketin paino yli 20 kg) – 19,90 €
  • Muut tuotteet (lavarahtina toimitetut tuotteet) – 29,90 €

Jos haluat palauttaa samalta tilaukselta useita tuotteita, kuten vaatteita ja trampoliinin (paketin paino yli 20 kg), sinulta veloitetaan aina suurimman tuotteen mukainen palautusmaksu. Palautusmaksu vähennetään automaattisesti takaisinmaksettavasta summasta. Huomaathan, ettei tilaamisen yhteydessä maksettuja toimituskuluja (postipaketit 5,90 € / kotiinkuljetus 19,90 €) hyvitetä, vaikka palauttaisit koko tilauksesi. Mahdollinen palautusmaksu vähennetään automaattisesti takaisinmaksettavasta summasta.

Jos olet vastaanottanut vaurioituneen tuotteen tai jos rahtilomake puuttuu paketista, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Kuinka löydän tuotteen sarjanumeron?

Voit tarvita tuotteen sarjanumeroa tehdessäsi reklamaatiota tuotteesta. Sarjanumero voi sijaita tuotteesta riippuen eri paikoissa. Lastenvaunujen sarjanumero on yleensä merkitty tarraan, joka on liimattu vaunujen runkoon. Kun kyseessä on itkuhälytin, numero löytyy usein paristoluukun läheisyydestä tai paristojen alta. Huonekaluissa sarjanumero on yleensä liimattuna huonekaluun, sen kartonkiin tai ohjekirjaan. Kaikista tuotteista ei reklamaation yhteydessä vaadita sarjanumeroa.

Kuinka reklamoin tuotteen?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme yhteydenottolomakkeella reklamoidaksesi tuotteesi. Jollyroomin myymillä tuotteilla on yhden vuoden takuu ja kolmen vuoden reklamointioikeus. Viallisen tuotteen palauttaminen on aina maksutonta käyttäessäsi Jollyroomin rahtilomaketta. Jos päätät olla käyttämättä meiltä saamaasi rahtilomaketta, vastaat itse palautuksen postikuluista.

Voinko vaihtaa ostamani tuotteen?

Jos haluat vaihtaa tuotteen on sinun palautettava tilaamasi tuote Jollyroomille, niin me palautamme rahat takaisin normaaleja palautuskuluja lukuun ottamatta. Saadaksesi haluamasi tuotteen tee uusi tilaus Jollyroom.fi verkkokaupassa. Kohdasta "kuinka palautan tuotteen?" löydät lisätietoa tuotteiden palautuksesta.

Jos olet käyttänyt tilauksellasi alennuskoodia, monikkoalennusta tai muita vastaavia erikoisalennuksia, sinun on otettava yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi korvauksen uutta tilausta varten.

Mitä Klarna-laskulleni tapahtuu jos palautan ostamani tuotteen?

Jos päätät palauttaa koko tai osan Klarna-laskulla tehdystä tilauksestasi, ei sinun tietenkään tarvitse maksaa palautettuja tuotteita. Kirjautumalla sisään omille sivuillesi Klarna.com:issa voit siirtää laskusi eräpäivää 10 päivällä eteenpäin, jotta Jollyroomilla on aikaa ottaa palautuksesi vastaan ja rekisteröidä se. Klarnan omilla sivuilla voit myös tarkistaa, onko palautuksesi ehtinyt rekisteröityä ja nähdä päivitetyn laskusi. Mikäli palautus ei jostain syystä ole rekisteröitynyt laskulle ennen uutta eräpäivää, olethan yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun, niin he auttavat sinua asiassa!

Onko Jollyroomilla hintatakuu?

Kyllä! Jollyroomin hintatakuu koskee kaikkia tuotteitamme, sillä haluamme taata, että tarjoamme asiakkaillemme markkinoiden parhaat hinnat. Hintatakuu koskee tuotteita, joissa on täsmälleen sama tarjous ja tavara/tavarat. Vertailtavan kaupan on oltava rekisteröity Suomessa ja tuotteen on löydyttävä heidän varastostaan. Hintatakuu ei koske tavaroita jotka ovat konkurssimyynnissä tai loppuunmyynnissä, sillä tavaroista puuttuu takuu ja palautusoikeus. Voit vedota hintatakuuseen seitsemän päivää ostoksen tekemisen jälkeen tai ennen tuotteen tilaamista. Sinun on voitava osoittaa hintaero Jollyroomille esimerkiksi kuvankaappauksen tai mainoksen avulla. Saadaksesi apua hintatakuuta koskien, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

 
 
kontakt2.png