<  Takaisin asiakaspalveluun

Tilausehdot

 

Jollyroom AB, yritystunnus 556815-7159 (jäljempänä Jollyroom) soveltaa seuraavia tilausehtoja lastentarvikkeiden ja muiden tavaroiden (myöhemmin kutsutaan tuotteiksi) myynnissä, ellei toisin ole kirjallisesti sovittu asiakkaan sekä Jollyroomin kanssa. Kuluttajille myydessään Jollyroom soveltaa pakollista lainsäädäntöä. Jollyroomin nettikauppaa (www.jollyroom.fi) kutsutaan jäljempänä jollyroom.fi:ksi.

 

Tuotteet

Jollyroom.fi:ssä myytäviä tuotteita voi käyttää Suomessa. Tuotteilla, joissa sitä tarvitaan, on aina suomenkielinen käyttöopas. Jollyroom.fi:stä löytyy opastusvideo osalle tuotteista.

 

Tilaus

Tuotteet tilataan Jollyroom.fi:stä. Tilauksen ostosopimus astuu voimaan vasta, kun Jollyroom on vahvistanut tilauksen lähettämällä laskun sähköpostitse. Jollyroom ei tee ostosopimuksia alaikäisten (alle 18-vuotiaiden) kanssa ilman huoltajan suostumusta. Jollyroom pidättää oikeuden virheelliseen tietoon ja informaatioon Jollyroomiin tuotevalikoimaan ja palveluihin liittyen. Tuotteiden ulkonäön ja ominaisuuksien täydellistä yhteneväisyyttä kuvamateriaalin kanssa ei voida taata, joten kaikki kuvamateriaali tulee nähdä esimerkkinä. Mahdollisissa varastotilannetta koskevissa virheissä Jollyroom pidättää oikeuden korjata virheen jälkikäteen. Tämä tarkoittaa esimerkiksi sitä, että jos tuote on poistunut Jollyroomin valikoimista tai ei ole muusta syystä saatavilla kohtuullisella vaivalla, Jollyroom ei ole velvollinen toimittamaan kyseistä tuotetta asiakkaalle riippumatta siitä, että asiakas on tilannut tuotteen. Asiakkaan tehtyä tilauksen Jollyroom ei voi muuttaa tilausta, vaan palautusehdot astuvat voimaan.

 

Toimitusehdot

Jollyroom.fi:ssä ilmoitetut hinnat sisältävät arvolisäveron. Tuotteiden hintaan lisätään aina toimituskulut (lukuun ottamatta yli 100 euron ostoksia). Toimituskulujen suuruus riippuu asiakkaan valitsemasta toimitustavasta. Jollyroom toimittaa tilaukset yhteistyössä Ruotsin postin ja Matkahuollon kanssa. Toimitusaika on yleensä 3-6 arkipäivää riippuen siitä, löytyykö tuote Jollyroomin varastosta vai tilataanko tuote tavarantoimittajan varastosta. Tuotteiden varastotilanne näkyy Jollyroom.fi:ssä jokaisen tuotteen kohdalla.

Jollyroom ei jaa tuotteiden toimitusta useisiin eri osiin, vaan tilaus lähetetään vasta, kun kaikki tilatut tuotteet ovat saapuneet Jollyroomiin varastoon. 

Tilaukset toimitetaan asiakkalle MyPack-pakettina tai DPD-pakettina.

MyPack-paketti tarkoittaa, että tuotteet lähetetään yhteistyössä Ruotsin postin sekä Matkahuollon kanssa. Paketit ovat noudettavissa Matkahuollon toimipisteistä.

DPD-paketti toimitetaan asiakkaan kotiin. Jos paketin toimitus asiakkaalle ei onnistu, voi asiakas noutaa paketin noutopisteestä.

Lähetyksen saavuttua noutopisteeseen, asiakas saa saapumisilmoituksen tekstiviestillä tai kirjeitse.

Pakettia noudettaessa asiakkaan on todistettava henkilöllisyytensä. Vain henkilö jonka nimi on kirjattu pakettiin, voi noutaa paketin. Pakettia noudettaessa asiakkaan on myös näytettävä tilausnumero. Jos asiakas haluaa muuttaa paketissa olevan nimen, muuttaa toimitusosoitetta tai jättää paketin pidemmäksi aikaa noutopisteeseen veloitetaan asiakkaalta 30 euroa. Siinä tapauksessa, että asiakas ei nouda pakettia veloitetaan häneltä 30 euroa.

Jos toimitus viivästyy Jollyroom ilmoittaa asiasta asiakkaalle sähköpostitse tai puhelimitse.  Jos toimitus pitkittyy, asiakkaalla on aina oikeus purkaa kauppa. Kaupan purku tehdään kirjallisesti Jollyroomin asiakaspalveluun. Jollyroom palauttaa ostosumman asiakkaan tilille viimeistään 14 päivän kuluessa siitä, kun Jollyroom on saanut kirjallisen ilmoituksen kaupan purkamisesta. Joissakin tapauksissa Jollyroom ei kykene toimittamaan tilauksia, esimerkiksi silloin, kun tavarantoimittajat eivät täytä sitoumuksiaan Jollyroomia kohtaan. Näissä tapauksissa Jollyroom pidättää kaikki oikeudet olla maksamatta asiakkaiden korvausvaatimuksia tilauksen viivästymistä koskien.

Jollyroom vastaa asiakkaalle toimitettavan tilauksen riskeistä esimerkiksi siitä jos tuotteet vahingoittuvat tai katoavat matkalla. Asiakas vastaa riskeistä jotka liittyvät tilauksen palautukseen Jollyroomille.

Asiakkaalla on velvollisuus ilmoittaa mahdolliset kuljetuksen aikana ilmenneet viat Jollyroomin asiakaspalveluun kohtuullisen ajan kuluessa siitä, kun asiakas on vastaanottanut tilauksen. Jollyroom kehottaa asiakkaita ilmoittamaan vioista niin nopeasti kuin mahdollista, jotta asia voidaan hoitaa mahdollisimman pian. Asiakkaan vastuulla on purkaa vastaanotettu paketti ja tarkistaa tuotteiden kunto heti tilauksen vastaanotettuaan. Havaittuaan mahdollisen kuljetuksen aikana aiheutuneen vian, asiakkaan on otettava yhteyttä Jollyroomin asiakaspalveluun yhteydenottolomakkeella. Jos tuote on vioittunut toimituksen aikana, asiakas ei saa käyttää tuotetta ja asiakkaan on säilytettävä tuotteen paketti niin, että tuote paketteineen voidaan tarkastaa vahinkoilmoitusta käsitellessä.

Jollyroom ei peri toimituskuluja kun tilauksen arvo ylittää 100 euroa. Ilmainen toimitus yli 100 euron arvoisille tilauksille koskee vain MyPack-pakettaja.

 

Hinnat ja maksaminen

Jollyroom.fi sivuilla ilmoitetut hinnat sisältävät arvolisäveron. Tilauksen toimituskulut riippuvat asiakkaan valitsemasta toimitustavasta. Toimituskulut on laskettu mukaan tilauksen kokonaishintaan.

Tuotteiden tarjoukset ovat voimassa niin kauan kuin tavaraa riittää, ellei Jollyroom ole muuten ilmoittanut. 

Alennuskoodeja ei voi yhdistää keskenään.

Jos maksat Klarnan avulla voit lukea Klarnan ostoehdot TÄÄLLÄ.

 

Maksuturvallisuus

Jollyroom takaa että Jollyroom.fi:n tarjoamat maksuvaihtoehdot ovat turvallisia. Jollyroom tarjoaa turvallisen VISA ja MasterCard korttimaksu vaihtoehdon yhteistyössä PayExin kanssa. PayEx on pohjoismaiden johtava internetissä suoritettavien maksujen asiantuntija. PayEx on turvallinen ja täyttää PCI DSS vaatimukset (Payment Card Industry Data Security Standard). Kun asiakas maksaa kortilla hänet lähetetään luotettavalle sivustolle, jossa asiakas voi täyttää maksukortin tiedot ja suorittaa maksun turvallisesti. Jollyroom ei koskaan käsittele asiakkaan korttitietoja. Asiakas voi suorittaa ostoksia vain pohjoismaisilla korteilla.

 

Turvallisuus ja salassapito

Kaikki asiakkaan tiedot salataan parhaalla mahdollisella tavalla. Rekisteröityessään ja tehdessään tilausta asiakas hyväksyy sen, että Jollyroom tallentaa ja käyttää asiakkaan tietoja täyttääkseen sitoumuksensa asiakasta kohtaan. Asiakastietojen siirto tapahtuu salatusti SSL:n kautta ja asiakkaan tallentama salasana on salattu. Jollyroom tallentaa osan Jollyroomin ja asiakkaan välisistä puhelin- ja sähköpostikeskusteluista voidakseen taata asiakkaille heidän ansaitsemansa tasoisen palvelun.

Jollyroom ei luovuta asiakkaiden henkilötietoja kolmansille osapuolille. Henkilötietolain mukaan asiakkailla on oikeus saada itseään koskevat rekisteröidyt tiedot. Asiakkaalla on oikeus vaatia virheellisen tiedon korjaaminen tai poistaminen.

 

Rekisteriseloste

1. Rekisterin pitäjä

Jollyroom AB

Tagenevägen 58, 42537 Hisings Kärra, Sverige

Paina tästä lähettääksesi meille sähköpostia

09-42415555

 

2. Rekisteriasioista vastaava

Jollyroom AB

Tagenevägen 58, 42537 Hisings Kärra, Sverige

Paina tästä lähettääksesi meille sähköpostia

09-42415555

 

3. Rekisterin nimi

Jollyroom Asiakasrekisteri

 

4. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus

Henkilötietoja käsitellään asiakkuuden ja siihen liittyvien asioiden hallinnointiin, analysointiin ja kehittämiseen, mukaan lukien sähköinen asiakasviestintä. Rekisterin tarkoitus on asiakasrekisterin ylläpitäminen sekä asiakkaiden tilausten arkistointi ja käsittely.

 

5. Rekisterin tietosisältö

Rekisteriin kerätään perustietoja kuten asiakkaan nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite.

 

6. Säännönmukaiset tietolähteet

Rekisterinpitäjä rekisteröi Jollyroom.fi verkkokaupan käyttäjästä ne tiedot, jotka käyttäjä itse ilmoittaa verkkosivustoa käyttäessään.

 

7. Tietojen säännonmukaiset luovutukset

Tietoja ei säännönmukaisesti luovuteta kolmansille osapuolille.

 

8. Tietojen siirto EU:n ja ETA:n ulkopuollelle

Tietoja ei luovuteta EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.

 

9. Rekisterin suojauksen periaatteet

Asiakasrekisteri on sähköisessa muodossa ja se on asianmukaisesti teknisesti suojattu. Asiakastietojen siirto on SSL-suojattu. Asiakkaan ilmoittama salasana tallennetaan salatussa muodossa. Asiakasrekisteriä käsitellään luottamuksellisesti.

Rekisteröidyllä on oikeus pyytää  on oikeus tarkastaa, mitä häntä koskevia tietoja rekisteriin on tallennettu. Tarkastuspyyntö tehdään kirjallisesti sivulla, jonne pääsee seuraavasta linkistä: yhteydenottolomake

 

Palautusoikeus

Joulun aikaan tuotteillamme on pidennetty palautusoikeus! Kaikilla ostoilla, jotka on tehty 11.11.2016 alkaen on pidennetty palautusoikeus 28.2.2017 saakka. Avaamattomien pakettien avokaupan kasto on normaali, eli 365 päivää.

Asiakkaalla on aina etämyyntilain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain niitä tuotteita jotka ovat samassa kunnossa kuin vastaanotettaessa. Palautuksen määräaika lasketaan alkavaksi siitä päivästä lähtien kun asiakas vastaanottaa paketin. Jollyroom hyvittää ostosumman takasin asiakkaan tilille viimeistään 14 päivää sen jälkeen kun Jollyroom on vastaanottanut palautetun tuotteen. Asiakas vastaa tuotteen palautuksesta koituvista postikuluista. Postikulut pidätetään asiakkaalle hyvitetyn tuotteen summasta.

Määrämittaan leikatuilla kankailla, alusvaatteiden alaosilla tai tuotteilla joilla on rajallinen säilyvyys tai jotka luokitellaan pilaantuvaksi, ei ole palautusoikeutta. Palautusoikeus ei myöskään koske mallikappaleita.

Jos asiakas palauttaa lastenvaunut joiden mukana tuli lahjakortti, on myös lahjakortti palautettava. Siinä tapauksessa, että lahjakortti on käytetty pidättää Jollyroom lahjakortin suuruisen summan hyvitettävän tuotteen hinnasta.

Palautettavan tuotteen on oltava käyttämätön. Tuote on palautettava alkuperäispakkauksessa ja kaikki pakkaukseen kuuluvat osat on palautettava tuotteen mukana. Asiakas vastaa tuotteen palauttamiseen liittyvistä riskeistä, esimerkiksi siitä että palautettava tuote vahingoittuu tai häviää kuljetuksen aikana.

Tuotteita palauttaessa asiakkaan on käyttävät Jollyroomin omaa rahtilomaketta. Asiakas saa rahtilomakkeen ottamalla yhteyttä Jollyroomin asiakaspalveluun. Asiakkaan käyttäessä Jollyroomin rahtilomaketta poistetaan palautuksen toimituskulut 7,9 euroa asiakkaalle palautettavasta summasta. Vaatteiden ja kenkien palautus on maksutonta.

Jos asiakas haluaa vaihtaa tuotteen toiseen tuotteeseen, palauttaa hän ostetun tuotteen ja tekee uuden tilauksen. Palautetusta tuotteesta asiakas saa rahat takaisin

 

Takuu ja reklamointi

Kaikissa Jollyroomin myymissä tuotteissa on kuluttajansuojalain mukainen vuoden takuu ja kolmen vuoden virhevastuu.

Tuotteiden takuu kattaa vain alkuperäisen virheen, eli valmistusvirheen joka oli olemassa jo tuotteen toimituksen yhteydessä. Jollyroom toteaa tuotteiden valmistusvirheet ja virheen toteamisen jälkeen asiakkaan tuote korjataan ilman asiakkaalle koituvia kustannuksia tai vaihtoehtoisesti asiakas saa uuden tuotteen. Tuotteen takuu ei kata tuotteita joista emme löydä mitään vikaa. Tuotetakuu ei koske tuotteen väärästä käsittelystä tai väärin asennuksesta koitunutta vikaa. Takuu ei myöskään koske vikoja, jotka ovat aiheutuneet tuotteen toimintoon tai ulkonäköön asiakkaan itsensä tekemän muutoksen, kuten uudelleenkokoamisen, parantelun tai muun muutostoimenpiteen yhteydessä tai seurauksena.

Takuutodistuksena toimii lasku tai kuitti.

 

Synnytystakuu

Jollyroomin kaikilla tuotteilla on synnytystakuu. Takuu on voimassa enintään 4 viikkoa lasketun ajan jälkeen. Synnytystakuu tarkoittaa sitä, että sinulla on oikeus palauttaa kaikki tuotteet jos raskaus tai synnytys ei suju suunnitellusti. Tuotteiden on oltava käyttämättömiä ja asiakkaan tulee kyetä näyttämään lääkärintodistus. Tuotteet on palautettava alkuperäispakkauksissa.

 

365 päivän palautusoikeus

Jollyroomin asiakkailla on 365 päivän palautusoikeus tuotteille, joiden alkuperäispakkauksia ei ole avattu. Pakkaus ei saa olla millään tavalla vahingoittunut. Jos tuotteella ei ole erillistä pakkausta, vaan se toimitetaan irrallisena, on tuotteessa on oltava kiinni kaikki merkit, etiketit, tarrat yms. Tuotteen on palautettaessa oltava käyttämätön ja täysin samassa kunnossa kuin se oli vastaanotettaessa.

365 päivän palautusoikeus ei koske määrämittaan leikattuja kankaita, alusvaatteiden alaosia tai tuotteita joilla on rajallinen säilyvyys tai jotka luokitellaan pilaantuvaksi.

Jos asiakas palauttaa lastenvaunut joiden mukana tuli lahjakortti, on myös lahjakortti palautettava. Siinä tapauksessa, että lahjakortti on käytetty pidättää Jollyroom lahjakortin suuruisen summan hyvitettävän tuotteen hinnasta.

Suosittelemme että asiakkaat käyttävät Jollyroomin rahtilomaketta palauttaessaan tuotteita.

 

Hintatakuu

Jollyroomiin tuotteilla on hintatakuu. Hintatakuu on voimassa 7 päivää sen jälkeen kun asiakas on tehnyt ostoksen Jollyroomissa. Asiakas voi vedota hintatakuuseen myös ennen ostoksen tekemistä. Hintatakuuseen liittyvät toimenpiteet ja säännöt löydät jollyroom.fi:stä ”palautusoikeus ja takuu” kohdasta (asiakaspalvelu).

Jollyroom maksaa hintojen erotuksen takasin asiakkaalle sillä ehdolla, että hintatakuun ehdot täyttyvät ja kilpailijallamme on tuotetta varastossa.  Jollyroom maksaa erotuksen asiakkaan pankkitilille 14 päivän kuluessa siitä kun Jollyroom on saanut ja hyväksynyt asiakkaan antamat tiedot. Hallinnollisista syistä Jollyroom ei maksa alle 5 euron erotuksia.  

Jos asiakas vetoaa hintatakuuseen ennen tuotteen ostamista, annetaan asiakkaalle alennuskoodin, joka kattaa hintaeron. Alennuskoodi on käytettävä kyseisen tuotteen ostamiseen.

Hintatakuu on voimassa vain omaan käyttöön ostetuissa tuotteissa.  Jollyroom pidättää oikeuden rajoittaa hintatakuun yhteen kappaleeseen kutakin tuotetta per asiakas.

Hintatakuu ei koske hintamuutoksia Jollyroomin omissa tuotteissa. Hintatakuu koskee vain kilpailijoidemme hintoja.

Jollyroomin hintoihin verrattavan kaupan on oltava rekisteröity suomalainen yritys. Hintaa ei voi verrata yksityishenkilön myymiin tuotteisiin.

Kilpailijan johon Jollyroomia verrataan, on oltava kyseisen tuotteen suomalaisen maahantuojan rekisteröity jälleenmyyjä.

Kilpailijalla on oltava suomalainen puhelinnumero ja normaalit aukioloajat.

Hintatakuu ei koske konkurssimyynnissä tai poistomyynnissä olevia tuotteita, sillä tuotteista puuttuu takuu ja palautusoikeus.

Kilpailijan on pystyttävä toimittamaan tuote heti, kun Jollyroom tarkastaa asiakkaan antamat tiedot.

Voidakseen ostaa tuote halvemmalla kilpailevasta yrityksestä ei vaatimuksena voi olla, että asiakkaan tarvitsee toimia Facebookissa tai vastaavassa forumissa tai olla klubin/asiakasryhmän tms. jäsen.

Jollyroom kehottaa asiakkaita kääntymään asiakaspalvelun puoleen, jos heillä on kysyttävää Jollyroomin hintatakuusta.

 

Reklamaatiot (rahtilomake) ja huolto

Reklamaatioita, huoltoa ja takuuta koskevissa asioissa ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse: asiakaspalvelu @jollyroom.fi. 

Kehotamme Jollyroomin asiakkaita käyttämään Jollyroomin rahtilomaketta tuotteiden reklamoinnissa. Asiakas saa rahtilomakkeen ottamalla yhteyttä Jollyroomin asiakaspalveluun. Jollyroom ei korvaa toimituskuluja, jos asiakas lähettää reklamoitavan tuotteet takaisin Jollyroomille ottamatta ensin yhteyttä Jollyroomin asiakaspalveluun.

Asiakas maksaa mahdollisten vikojen, vahinkojen yms. huollosta koituvat kulut kuluttajasuojalain mukaisesti. 

Reklamoitavat tuotteet on lähetettävä Jollyroomille osoitteeseen Tagenevägen 58, 42537 Hissings Kärra, Sverige. (Asiakkaan on aina käännyttävä Jollyroomin asiakaspalvelun puoleen saadakseen rahtilomake.)

 

Sovellettava laki ja erimielisyydet

Nämä ehdot noudattavat Suomen lakia. Mahdollisissa riitatilanteissa Jollyroom seuraa kuluttajariitalautakunnan suosituksia.

Jollyroomin ostoehtoja koskevissa kysymyksissä käänny asiakaspalvelumme yhteydenottolomakkeellamme tai puhelimitse numeroon 09-42415555.

Ota yhteyttä

Puh: 09-42415555
Ma – pe kl. 11.00 – 18.00
Asiakaspalvelumme on suljettu lounaan aikana kello 14.00-15.00
Lähetä meille sähköpostia:
Klikkaa tästä avataksesi yhteydenottolomakkeemme.

Tuote on lisätty ostoskoriin.
Tuotteet on lisätty ostoskoriin