Takaisin asiakaspalveluun

Palautusoikeus & takuu

 

Palautusoikeus

Asiakkaana sinulla on aina 14 päivän pituinen etämyyntilain mukainen palautusoikeus. Tämä tarkoittaa, että ostaessasi tuotteen internetistä sinulla on mahdollisuus purkaa kauppa 14 päivän kuluessa. Peruuttamisaika lasketaan siitä alkaen, kun olet vastaanottanut tuotteen.

Palautettavan tuotteen on oltava käyttämätön. Tuote on palautettava alkuperäispakkauksessa ja kaikki pakkaukseen kuuluvat osat on palautettava tuotteen mukana. Mikäli palautettava tuote on vaurioitunut tai sen arvo on oleellisesti alentunut, varaa Jollyroom oikeuden periä asiakkaalta tästä arvonalentumisesta aiheutuneet kulut. Arvonalennus määritellään tapauskohtaisesti. Jos et ole tyytyväinen hankintaasi, lähetä tuote takaisin meille ja me hyvitämme ostosumman 14 päivän kuluessa. Asiakas vastaa palautukseen liittyvistä riskeistä, kuten esimerkiksi siitä että tuote vioittuu palautuksen yhteydessä tai katoaa kuljetuksen aikana.

Määrämittaan leikatuilla kankailla ei ole palautusoikeutta. Alusvaatteiden alaosilla tai tuotteilla joilla on rajallinen säilyvyys tai jotka luokitellaan pilaantuvaksi (kuten tutit, hygieniatuotteet, kipsi, savi jne.) ei ole palautusoikeutta. Palautusoikeus ei koske mallikappaleita.

Jos asiakas palauttaa lastenvaunut joiden mukana tuli lahjakortti, on myös lahjakortti palautettava.

Jos asiakas haluaa vaihtaa tuotteen toiseen tuotteeseen, palauttaa hän ostetun tuotteen ja tekee uuden tilauksen. Palautetusta tuotteesta asiakas saa rahat takaisin.

Suosittelemme, että palauttaessaan tuotteita asiakkaat käyttävät Jollyroomin rahtilomaketta. Rahtilomakkeen saat asiakaspalvelustamme. Tavaroiden palautus Jollyroomin rahtilomakkeella maksaa 7,9 euroa. Kenkien ja vaatteiden palautus on kuitenkin ilmaista.

Lunastamattomat paketit eivät sisälly palautusoikeuden piiriin. Jos asiakas ei lunasta pakettia veloitamme häneltä 30 euron käsittelymaksun.

 

Takuu ja reklamointi

 

Kaikissa Jollyroomin myymissä tuotteissa on kuluttajansuojalain mukainen vuoden takuu ja kolmen vuoden virhevastuu.

Tuotteiden takuu kattaa vain alkuperäisen vian, eli tuotteessa toimitusajankohtana esiintyvät valmistusviat. Jollyroomin tulee todeta tuotteiden valmistusvirhe, minkä jälkeen tuote korjataan tai vaihdetaan uuteen veloituksetta. Tuotteen takuu ei kata tuotteita joista emme löydä mitään vikaa. Tuotetakuu ei koske tuotteen väärästä käsittelystä tai väärästä asennuksesta aiheutunutta vikaa. Tuotetakuu ei myöskään kata vikoja jotka ovat aiheutuneet tuotteen toimintoon tai ulkonäköön asiakkaan itsensä tekemän muutoksen, kuten uudelleenkokoamisen, parantelun tai muun muutostoimenpiteen yhteydessä tai seurauksena.

Tuotteiden takuutodistuksena toimii lasku tai kuitti. Takuutodistuksena toimiva asiakirja tulee säilyttää huolellisesti, sillä se on esitettävä takuuoikeutta käytettäessä.

 

Synnytystakuu

 

Jollyroomin kaikilla tuotteilla on synnytystakuu. Takuu on voimassa enintään 4 viikkoa lasketun ajan jälkeen. Synnytystakuu tarkoittaa sitä, että sinulla on oikeus palauttaa kaikki tuotteet, jos raskaus tai synnytys ei suju suunnitellusti. Tuotteiden on oltava käyttämättömiä ja sinun tulee kyetä näyttämään lääkärintodistus. Tuotteet on palautettava alkuperäsinpakkauksissa.

 

Avaamattomilla paketeilla on 365 päivän avoin kauppa

 

Jollyroomin asiakkaana sinulla on 365 päivän palautusoikeus tuotteille, joiden alkuperäispakkauksia ei ole avattu. Pakkaus ei saa olla millään tavalla vahingoittunut. Jos tuotteella ei ole erillistä pakkausta, vaan se toimitetaan irrallisena, on kaikki merkit, etiketit, tarrat yms oltava tuotteessa kiinni. Tuotteen on palautettaessa oltava käyttämätön ja samassa kunnossa kuin se oli vastaanotettaessa.

365 päivän avoin kauppa ei koske määrämittaan leikattuja kankaita, alusvaatteiden alaosia tai tuotteita joilla on rajallinen säilyvyys tai jotka luokitellaan pilaantuvaksi (kuten tutit, hygieniatuotteet, kipsi, savi jne.)

Jos palautusoikeutta käytetään lastenvaunuihin joiden mukana tuli lahjakortti, on myös lahjakortti palautettava vaunujen mukana. Jos lahjakortti on jo käytetty, poistetaan lahjakorttia vastaava summa asiakkaalle palautettavasta summasta.

Suosittelemme, että asiakkaamme käyttävät Jollyroomin rahtilomaketta palauttaessaan tuotteita. Rahtilomakkeen saat ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun tai soittamalla 09-42415555.

 

Reklamaatio ja huolto

 

Reklamaatioita, huoltoa ja takuuta koskevissa asioissa ota yhteyttä asiakaspalveluumme sivulla, jonne pääset painamalla tästä linkistä tai puhelimitse numeroon 09-42415555.  Reklamaatiot ja huollot käsitellään Jollyroomin oman korjauspalvelun sekä yhteistyökumppaneiden kanssa.

Suosittelemme, että asiakkaamme käyttävät Jollyroomin rahtilomaketta palauttaessaan reklamoitavia tuotteita. Rahtilomakkeen saat ottamalla yhteyttä Jollyroomin asiakaspalveluun.

Jollyroom ei korvaa toimituskuluja, jos lähetät reklamoitavan tuotteen takaisin ottamatta ensin yhteyttä asiakaspalveluumme.

 

Hintatakuu

 

Jollyroom haluaa taata asiakkailleen markkinoiden parhaat hinnat. Valikoimassamme voi olla tuotteita, jotka löydät halvemmalla kilpailijoiltamme ja siksi kaikilla tuotteillamme on hintatakuu. Voit vedota hintatakuuseen 7 päivää ostoksen tekemisen jälkeen tai ennen tuotteen tilaamista.

Hintoja verratessasi toimi näin:

1. Tarkista että tuote on samaa merkkiä, vuosimallia ja että tuotteella on samat ominaisuudet.
2. Varmista, että kaupalla johon Jollyroomia vertaat, on tuote varastossa.
3. Varmista, että tuote on uusi. Tuote ei saa olla käytetty, näytekappale tms.
4. Tarkista että hinta, mukaan lukien postikulut ja muut maksut, on matalampi kuin Jollyroomin hinta.

 

Hintatakuun muut säännöt:

 

  • Hintatakuu on voimassa 7 päivää ostoksen tehtyäsi. Voit vedota hintatakuuseen myös ennen ostoksen tekemistä.
  • Kauppa johon Jollyroomia vertaat, on oltava rekisteröity suomalainen yritys. Hintaa ei voi verrata yksityishenkilön myymiin tuotteisiin.
  • Kauppa johon Jollyroomia verrataan on oltava suomalaisen maahantuojan rekisteröity jälleenmyyjä.
  • Kaupalla on oltava suomalainen puhelinnumero ja normaalit aukioloajat.
  • Hintatakuu ei koske konkurssimyynnissä tai poistomyynnissä olevia tuotteita, sillä tuotteista puuttuu takuu ja palautusoikeus.
  • Kaupan on pystyttävä toimittamaan tuote heti, kun Jollyroom tarkastaa antamasi tiedot.
  • Voidakseen ostaa tuote halvemmalla kilpailevasta yrityksestä, asiakkaan ei tarvitse toimia Facebookissa tai vastaavassa forumissa tai olla klubin/asiakasryhmän tms.

Jos huomaat, että kilpailijallamme on edellä mainittujen sääntöjen mukainen alhaisempi hinta, toimi seuraavasti:

  •  Ota yhteyttä asiakaspalveluun klikkaamalla tätä linkkiä ja liitä linkki verkkokauppaan josta olet löytänyt tuotteen halvemmalla (lähetä linkki suoraan tuotteeseen).  Liitä sähköpostiin laskutoimitus, joka osoittaa että kilpailija myy tuotetta alhaisemmalla kokonaishinnalla. Kokonaishintaan lasketaan mukaan toimituskulut ja muut tilaukseen liittyvät kulut.
  •  Jos vertaat Jollyroomin hintoja fyysiseen myymälään, jolla ei ole verkkokauppaa, on asiakkaan toimitettava Jollyroomille mainos tms. joka todistaa että kilpailijan hinta on alhaisempi. Tarvitsemme myös myymälän yhteystiedot, jotta voimme ottaa yhteyttä myymälään ja tarkistaa tiedot oikeiksi. Voit lähettää tiedot postissa osoitteeseen Jollyroom AB, Tagenevägen 58 , 42537 Hisings Kärrä, Sverige tai skannata materiaalin ja lähettää sen meille yhteydenottolomakkeella.
  • Lähetä meille myös seuraavat yhteystietosi: nimi, asiakasnumero, puhelinnumero, IBAN-tilinumero ja BIC-koodi.

 

Hintatakuun muut ehdot

 

Kun edellä mainitut ehdot täyttyvät, Jollyroom on suorittanut tarvittavat kontrollit ja kilpailijaltamme löytyy tuotteita Suomen varastosta, maksaa Jollyroom hintojen erotuksen. Erotus maksetaan asiakkaan pankkitilille 14 päivän kuluessa siitä kun olemme saaneet ja hyväksyneet antamasi tiedot. Hallinnollisista syistä Jollyroom ei maksa alle 5 euron erotuksia.

Jos vetoat hintatakuuseen ennen tuotteen ostamista, annamme sinulle alennuskoodin, joka hyvittää hintaeron. Alennuskoodi kattaa hintaeron ja voit käyttää alennuskoodin kyseisen tuotteen ostamiseen.

Hintatakuu on voimassa vain omaan käyttöön ostetuissa tuotteissa.  Jollyroom pidättää oikeuden rajoittaa hintatakuun yhteen kappaleeseen kutakin tuotetta per asiakas.

Hintatakuu ei koske hintamuutoksia Jollyroomin omissa tuotteissa. Hintatakuu koskee vain kilpailijoidemme hintoja.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme yhteydenottolomakkeellamme, jos sinulla on kysyttävää hintatakuustamme.

 

 

Jollyroom

Meistä

Ota yhteyttä

Puh: 09-42415555
Ma – pe kl. 11.00 – 18.00
Asiakaspalvelumme on suljettu lounaan aikana kello 14.00-15.00
Lähetä meille sähköpostia:
Klikkaa tästä avataksesi yhteydenottolomakkeemme
 

Tuote on lisätty ostoskoriin.
Tuotteet on lisätty ostoskoriin